До: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд
Хубаво си се захванал, така скоро с колата, но защо ми се струва, че започваш отзад-напред? Бих разхвърлил всичко и изчистил купето от старите защитни и декоративни покрития и работил по него - работата по ламарината е най-бавна, скъпа и трудоемка, докато я свършиш трябва да осигуряваш подходящи условия за възтановените неща, което заема място и изисква грижи, които можеш да си спестиш...
Хубаво си се захванал, така скоро с колата, но защо ми се струва, че започваш отзад-напред? Бих разхвърлил всичко и изчистил купето от старите защитни и декоративни покрития и работил по него - работата по ламарината е най-бавна, скъпа и трудоемка, докато я свършиш трябва да осигуряваш подходящи условия за възтановените неща, което заема място и изисква грижи, които можеш да си спестиш...
Но иначе напълно си прав. Занимавах се с разни дребни дреболии, колкото да отмине лошото време. Сега май е на дневен ред точно купето. Леко изкърпване, където има нужда, после дърводелската част, която е още по-важна, тъй като дървото си е носеща част. Ако не се направи хубаво, всичко ще се разкриви. Колонката например, която носи двете врати, отдолу е захваната в металните подови елементи, но отгоре се държи на дървена греда! И така, само да отпътува двигателя при майсторите, да не ми се пречка, почвам купето!




Коментар