Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спортен автомобил "София"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Спортен автомобил "София"

    Първоначално публикуван от gimiks Преглед на мнение
    При откачена кормилна щанга,когато натискам колата ,колелото в горния край излиза навън
    Има нещо нередно,най-вероятно горният носач към купето е закрепен по-високо от необходимото.Я обясни какво точно правиш,със снимков материял,че ми е трудно да гадая.Доколкото схванах,май използваш ладови карантии,всичко ли е стандартно или има и ТНТМ?
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • От: Спортен автомобил "София"

      Носачите са ладови ,но не ги бях направил водоравни затова мисля да им направя магаре между двата долни носача

      Коментар


      • От: Спортен автомобил "София"

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03173.jpg
Прегледи:1
Размер:149.4 КБ
ID:5490444Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03182.jpg
Прегледи:1
Размер:129.0 КБ
ID:5490445Така е на колата заедно с гумата, а така водоравно ли трябва да изглежда монтирано на колата?

        Коментар


        • От: Спортен автомобил "София"

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03183.jpg
Прегледи:1
Размер:147.6 КБ
ID:5490449

          Коментар


          • От: Спортен автомобил "София"

            И кормилната щанга да бъде успоредна на двата носача?

            Коментар


            • От: Спортен автомобил "София"

              Окачването от последната снимка е предно ляво и кормилната рейка е пред окачването

              Коментар


              • От: Спортен автомобил "София"

                Първоначално публикуван от gimiks Преглед на мнение
                Окачването от последната снимка е предно ляво и кормилната рейка е пред окачването
                За да тръгне тази предница,ще трябва да се откажеш от предната рейка,просто хебелите не са предназначени за такава концепция.Долните носачи,трябва да са закрепени във една равнина спрямо купето и да са успоредни спрямо пода при натоварен(сглобен окончателно) автомобил(допустимо е леко да висят от към колелата).Разстоянието между горният и долният носач във точката на закрепване към купето е равно на междуцентровото разстояние на шарнирите,което е 195мм при лада.Кормилната щанга трябва да е успоредна със долният носач и продължението(мислената линия) на хебелите трябва да се пресича във центъра на задният мост.

                P.S. Махни всички фланци от главината,и тогава прави закрепването,иначе волана ще е много тежък и ще ти троши ръцете при най-дребното препядствие,използвай джанти със същото ЕТ като на Ладата.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • От: Спортен автомобил "София"

                  Много ти благодаря за информацията,а това със същото ЕТ задължително ли е,защото аз съм обърнал едни джанти ,за да имат голям борд и да достигна ръба на веждата на калника.Ако е задължително ще си взема други и ширината между предните колела ще я постигна с раздалечаване на разстоянието между носачите.
                  Последно редактирано от gimiks; 07-06-13, 08:22. Причина: правопи

                  Коментар


                  • От: Спортен автомобил "София"

                    Предницата на колата от вежда до вежда е 1,80м. ,а задницата 1,90м.Нямам никакъв вариант без обръщане на джантите да достигна веждите на задните калници,може би така както съм обърнал задните джанти ЕТ става минусово можи би около (ЕТ-15). Трудно се намират минусови джанти и още по-трудно на нормални цени.А предните колела през носачите

                    Коментар


                    • От: Спортен автомобил "София"

                      Раздалечи носачите,има достатъчно "наточени" джанти които можеш да монтираш.Идеята е линията,преминаваща през центъра на горният шарнир,продължаваща през центъра на долният,да завърши във центъра на протектора на гумата,във точката където стъпва на земята(в смисъл гумата да се върти около оста си,а не да извършва полуокръжност).Всичко това е заложено от производителя на шенкелите,не ти трябва да търсиш топлата вода,просто трябва да ги монтираш правилно.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: Спортен автомобил "София"

                        Благодаря,Ти, сега отивам на превръзка защото си срязах пръста и после ще видя дали ще мога да поработя малко.

                        Коментар


                        • От: Спортен автомобил "София"

                          petroffbg моля те ,ако искаш прати си gsm номера,защото нямам как да ти обясня със снимков материал проблема с окачването ,а като продължа с външната изработка пак ще има снимки

                          Коментар


                          • От: Спортен автомобил "София"

                            Май не гот предницата да е по-тясна от задницата...не че няма и такива коли (само за Порше се сещам) ама там обикновенно са 'изкецани' схеми.

                            Коментар


                            • От: Спортен автомобил "София"

                              на Поршетата не им е тясна задницата

                              Коментар


                              • От: Спортен автомобил "София"

                                След като я преработя разстоянията ще са еднакви ,само че трябва този път да съм наясно с всичко по предницата,защото е много работа и неискам да я правя пак.За това питам и събирам мнения от хора ,които са в час с тези неща.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X