Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение

    Оня ден бех подпвъздействието на силни упойващи вещества та ДАП 2 обслужваше Булгарплод ибезалкохолните Колината първата им база беше срещу теца вторабаза угараискър

    и имаше шкоди които карха на дълго ламарина и друго за Бургас..

    ДАП3 шкоди самосвали авто влакове и романи уРоманите беше далаверата....

    ДАП 4 обслужваха илиенци търговията със едни малки прицепи контейнери и много други дейности

    ДАП 5 айдуците....нема днеска да говорим......


    ДАП 6нашия дап почти всички бяха минали през Централния Софийски...........................


    ДАП 7 базата им беше у Горубляне пътуваха из страната като нас и там беха животновозите агнета и прасета за Гърция...........
    Ей намене ли ми обяснявашщое бил дапа...........КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛ ТАМ.........
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • Kozzzec
      Kozzzec коментира
      Редактиране на коментар
      Т'ва мно'о яко да спориш със себе си.

    • Стария
      Стария коментира
      Редактиране на коментар
      Боже аз ли съ го писал това

  • Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение

    Ей намене ли ми обяснявашщое бил дапа...........КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛ ТАМ.........
    ЕЙазсъм бил на още по место още .........
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение

      ЕЙазсъм бил на още по место още .........
      Мога да ти обяснявам Дапажийският живот от точка едно........до края.....
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • Стария
        Стария коментира
        Редактиране на коментар
        Не пий изтрезней и тогава пиши

    • Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
      Дап 10 само авто влакове и самосвал(и
      ПОСледния автовлак беше на сина на бай Анани стар автовлакаджия от дап 10 колеги бехме умре 20инекоя...около 2007 там некаде дърпаше мадара с 12 тонно и 8 тонно ремарке..последния автовлак в България..........
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение

        Мога да ти обяснявам Дапажийският живот от точка едно........до края.....
        да знаеш и да не кажеш знаниетоп си е трагедия
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • Много благодаря за информацията! Леките таксита колко клона са били и къде са им били гаражите? Имам снимка от под моста на Захарната, там са били Варшави и Волги. Под моста на Драган Цанков, където сега е Ситроен, какво е било? В Слатина на ЖП линиите какви са били?
          МАЗовете - панеловози и те ли са били кхъм някой клон, или към домостроителните комбинати? Имаше едни Йелчове с полски прицеп бетонобъркачка, те къде са обитавали? При нас правиха парното 88-9 година с такива, аз бях в детската градина и ги помня. Имаха ведомствена колонка за зареждане на нафта срещу нас.

          Коментар


          • Стария
            Стария коментира
            Редактиране на коментар
            Йелчовете бяха полски с двигател правен по лиценз от английски лейланд много добри.с едни къси прицепи с гърнета бетоновози

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Под моста където сега е Ситроен беше клон Победа . Имаха всички видове лади ; полски Фиат 125 Р а волгите по принцип се полагаха на бригадирите . По принцип специализираната техника като панеловозите си бяха в домостроителните комбинати защото само те произвеждаха и използваха панелите за строителство . Много техника имаха примерно Инжстрой ; Пътни строежи и още доста такива организации .
            Последно редактирано от sek.1; 17-05-21, 19:30.

          • centurio
            centurio коментира
            Редактиране на коментар
            'Йелч''-овете ги помня и аз! Едно време строиха моста в морската градина в Бургас с тях, през 80-те на миналия век... Качил съм такъв, по-назад в темата-пълното обозначение с бетонобъркачката е: ''Jelcz 317 D + ZREMB NB 181-BSH 061 C''.

        • Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
          По разкази на стар дядо - дападжия. Работил е в 2,3 и 8 клон.
          2ри е обслужвал Булгарпрод , бирените и безалкохолни фабрики и течни товари с цистерни. Течни горива (Петрол бензиностанциите) ,масла ,мазут и разни химикали. Също така малко и към Автолиниите (нещо като соц. транспортна борса). Това което се пише за "гориварите" на пети клон не е съвсем вярно. Те освен чисти цистерни са имали и мобилни които в зимната кампания са поставяни в бордови каросерии.Първобитна работа с електрически помпи на 220в. и дълги кабели. Само газки са били , никакви зилове шкоди , мазове - такива е имал втори клон.Те се е налагало да им помагат зимата , но е било като наказание да се свират из базата и пунктовете на Топливо. Едно е да караш само миризлива нафта съвсем друго "неиндикиран" бензин 93 и супер 96. И други разни подробности.
          Трети клон - и той на ул. 202ра - почти само самосвали Роман и малко шкоди Мадара.
          Дап-6 е обслужвал хранителните стоки , месарниците , комбинат Родопа.
          7ми клон е преобразуван от ведомствения транспорт на Родопа , имало е животновози стари мерцедеси. После първи от даповете (към 85та година) почват да правят международни курсове със стари 16-32 Мерцедеси (каски) изпросени от СО-МАТ

          Имало е и авторемонтни заводи Газ - на гара Искър Зил - Враца и гр. Левски , Шкода в Ямбол Маз в Кържали УАЗ - където е овча купел 2 и др.



          Много здраве на стар дедо..ама май е изкуфел повече от мене не го казвам с лоши чуства.....Родопа си имаше собствен транспорт ...и оттам отлитаха уу централния на ята.....това е градската Родопа не тия тираджиите

          Когато почнах в дап 10 той беше на Ботевградско шосе до нас беше гаража на Родопа тези които караха животни за износ после след години ги сляха с дап 7

          седми клон правеха и международни превози с шкоди европи и няма никакъв ведомствен транспорт дапа си беше дап.....
          К мирной жизни не пригоден.
          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Тони при нас в сервиз Москвич най се радвахме като дойде някой Москвич Иж баничарка на Родопа . Отяждахме се на мръвки . За тях винаги имаше части .

          • Стария
            Стария коментира
            Редактиране на коментар
            Ех Родопа Родопаааа и салама дебоя и деликатесния помнош го Станьо

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Най обичах Петрохан .

        • Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение

          Много здраве на стар дедо..ама май е изкуфел повече от мене не го казвам с лоши чуства.....Родопа си имаше собствен транспорт ...и оттам отлитаха уу централния на ята.....това е градската Родопа не тия тираджиите

          Когато почнах в дап 10 той беше на Ботевградско шосе до нас беше гаража на Родопа тези които караха животни за износ после след години ги сляха с дап 7

          седми клон правеха и международни превози с шкоди европи и няма никакъв ведомствен транспорт дапа си беше дап.....
          Атова какво бяха автолиниите във всеки град си имаше автолиния караш стока и задължително отиваш след като си разтоварил в местната автолиния и там те пращат за обрате н товар в твоята посока...примерно ако си от София и си в Бургас на автолинията може да те пратят да товариш от Нефтохима за Самоков или Своге даже съм карал полиетилен за село Зимевица Свогенско....важно е да не се прибираш празен......много умно измислено и без печат от автолинията от поредния град не може да се прибереш в София....ако ще и у Пловдив ше товариш
          ама чисто празен нема да се прибереш
          К мирной жизни не пригоден.
          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

          Коментар


          • Стария
            Стария коментира
            Редактиране на коментар
            Освен десетте дапа в София и България имаше много друг транспорт инжестрой топловодстрой много други гаражи даже нектаркооп те имаха гаражче в центара на София едни жукчета с яко крадене

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Стария сигурно помниш че и във Вакарел някъде през 1985 направиха едно предприятие с никакви функции и двайсетина камиона Леярстрой . Администрацията му беше в старата община а камионите ги паркираха кой където иска иначе официално трябваше да са на площадчето пред киното .

        • Комшията ми е почнал на самосвали в Инжето 80-те. Първо, преди казармата, на ЗиЛ - ММЗ 555 леген. След това пак ЗиЛ и после на три МАЗа 503. И на трите успял да изкриви шаситата. Пращали ги в Кърджали без да си ги търсят обратно. После получил от първите внесени в края на 70-те и вече 10-годишен, КамАЗи 5511, който бил червен и с друго оребряване на легена. После му дали нов КамАЗ. Блъснал се една сутрин в легена на спрелия му колега и за едната бройка да си остане там на паветата до Пирогов. След това му сложили спална кабина сива. И така нататъка. На чаша съм слушал всевъзможни приключения със самосвали. Това, че нафтата е била море, а печките пуснати докрай при отворена дограма, е ясно. След това е покарал малко ГАЗка в ЦК и 90г отива за повече пари в Чистотата на нова Шкода Европа - водоноска. ЗиЛове в БКС са карали само баровците и бригадирите, заради бензина. Оттам вече при частник на хенгер Шкода Европа, та и до ден днешен е международен.

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Мой съсед бате Коце някъде 1988 година от пети клон дойде в нашето БКС Като баровец взе чисто нов ЗиЛ самосвал на едрогабаритните отпадъци и си падна на оная работа . Правят сутринта една обиколка на квартала и каквото съберат циганите в камиона . Хартия ; метал ; стъкло всичко се предава на вторичните . Най късно към обед вече се е прибрал в къщи . Бензин колкото искаш . Прави по един курс на 3 дни до сметището а пише по 3 на ден . Много пъти сме си говорили защо е напуснал пети клон и все едно и също усетил че се готви поредното раздаване на картите за почивка във втори отряд и че най вероятно няма да се отърве и тоя път а не му се карал Белаз в Кремиковци няколко години и решил пред пенсия да мине на по спокойна работа . За нафтата от колеги знам че шофьорите от Инжето ; Пътните ; ДКатата като няма на кой да дадат нафтата маркуча и на земята в нивите над сегашната Обеля .

          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Sek.1 интересно ми е как е минавало такова тарикатеене? Все пак някой е плащал на ДАП-а тези курсове, дето са отчетени, но не са направени. Нямало ли е насрещен контрол? Все пак е лесно да се засече колко пъти този камион се е появил на сметището и какво е разтоварил.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Лесно минаваше . Всеки по веригата си получаваше своето . Ако помниш сметището в Суходол по документи беше препълнено а реално се оказа че има капацитет за още десетина години .

        • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_915505.jpg Прегледи:4 Размер:222.4 КБ ID:6742588Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_915507.jpg Прегледи:4 Размер:196.0 КБ ID:6742590Натиснете снимката за да я уголемите  Име:шкода3.jpg Прегледи:0 Размер:219.3 КБ ID:6742593 Един стар автомобил който си остана младНатиснете снимката за да я уголемите  Име:шкода3.jpg Прегледи:0 Размер:219.3 КБ ID:6742591Автомобил който си остана млад . Борето
          Прикачени файлове

          Коментар


          • БКС Шумен


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shumen.jpg
Прегледи:1023
Размер:426.0 КБ
ID:6742886
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
              [URL=filedata/fetch?id=6742588&d=1621524961]Автомобил който си остана млад . Борето
              Бате Боре, аз ли криво виждам или някой от наште направо се е изхвърлил... 21 тона товароносимост!? При положение че полуремаркето за Мадара беше 19 тона... май наистина си е заслужила тая Европа да си остане млада. При положение и че изрично указват за временни пътища и насипно, мамма миа. А БАМовските Магируси, мисля бяха по 14 тона, ма те щото истински машини създадени от мрачен немски гений.

              Коментар


              • jordanov sv
                jordanov sv коментира
                Редактиране на коментар
                Самосвалният Камаз като са почнали да го смятат преди повече от половин век та и до ден днешен заданието е да става за тежки условия + война. Затова и при презапасяването са си слагали "коефициент тюрма". В нашия скромен градец има в експлоатация поне четири броя, башка напоследък засичам един ВА, в Русе тия дни също видях доста работещи, докато Шкодите отдавна изчезнаха даже и от пожарната.
                Иначе 50 % инцидентно претоварване не са нещо необичайно нито за камаза, нито за някои други камиони. При камаза двигателят е лимитиращ фактор.
                П.п. Имаме тука и една Астра 6х4, също много истинска машина. От години я гледам едни чичо вози пясък с нея, все се каня да го снимам, ама първо ще питам колко й качва.

                П.п.п. Какво е фракция 0 ?

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Фракция нула е трошляк от 0 до 4 мм . По спомени трошляка за асвалтовите смеси беше нещо до към 20 мм .

              • jordanov sv
                jordanov sv коментира
                Редактиране на коментар
                Фракция 0 е 0, няма такава фракция. Суровата баластра или трошляк е от 0 до нещо си там - 40 или 50 или 80... Пресятата или промита фракция и филц някакъв вече е от до. Ей го нашият драгажен флот например даже имат микросиликати от 0.16 до 0.63 - за сухи лепила и т.н.

            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:186456049_4300827496594090_2817840097954508275_n.jpg
Прегледи:805
Размер:85.4 КБ
ID:6743581

              Коментар


              • ikristiqn
                ikristiqn коментира
                Редактиране на коментар
                Т'ва просто е паркирано там ;-)))

              • centurio
                centurio коментира
                Редактиране на коментар
                Да, бре... Току що го е докарал и е паркирал! ;-)

            • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:12019910_001_m.jpg Прегледи:0 Размер:88.1 КБ ID:6743698
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • m_g
                m_g коментира
                Редактиране на коментар
                Къде ли е било това? Някъде по Красно село?

              • dragomir_68
                dragomir_68 коментира
                Редактиране на коментар
                Гаража се намира в Павлово.

            • Гараж на таксита в София. Само с Волга 24.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • dragomir_68
                dragomir_68 коментира
                Редактиране на коментар
                Гаража се намира в Павлово.

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X