Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗиС 110

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ЗиС 110

    Първоначално публикуван от seemann Преглед на мнение
    Рамата на Зис-а в Кнежа не е оригиналната - мисля, че е от газ 51. Двигателят също е от Газ 51 - 6-цилиндров, а оригиналният е осемцилиндров, редови 6000 см3; 110 кс
    И гумите са от камион
    ;-)))
    Двигателя е от ГАЗ 53 Дизел- Перкинс.

    Коментар


    • #17
      От: ЗиС 110

      Първоначално публикуван от seemann Преглед на мнение
      Рамата на Зис-а в Кнежа не е оригиналната - мисля, че е от газ 51. Двигателят също е от Газ 51 - 6-цилиндров, а оригиналният е осемцилиндров, редови 6000 см3; 110 кс
      И гумите са от камион
      ;-)))
      За рамата не знам, но иначе си прав. Двигателят и скоростите са сменявани, да не говорим, че от оригиналното табло не е останало нищо и липсват още редица по-дребни детайли. И така и не разбрах защо е син, а не черен, вероятно някога е пребоядисван с друг цвят. Абе като цяло състоянието му е плачевно, но това не е причина да завърши в пункт за желязо... А този зис във Волуяк дали още е там? Знаете ли дали някъде в БГ има останал зис 101?

      Коментар


      • #18
        От: ЗиС 110

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:003_1_~1.JPG
Прегледи:2
Размер:112.4 КБ
ID:5294507Натиснете снимката за да я уголемите

Име:005_1_~1.JPG
Прегледи:2
Размер:103.8 КБ
ID:5294504Натиснете снимката за да я уголемите

Име:006_1_~1.JPG
Прегледи:2
Размер:101.3 КБ
ID:5294506Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001_1_~2.JPG
Прегледи:2
Размер:108.9 КБ
ID:5294509Натиснете снимката за да я уголемите

Име:004_1_~1.JPG
Прегледи:1
Размер:4.5 КБ
ID:5294505
        Знаете ли колеги нещо за този ЗИС?
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:002_1_~1.JPG
Прегледи:2
Размер:111.5 КБ
ID:5294508 Снимките намерих от съседната тема "ретро машини-снимки", но за съжаление авторът не е написал нито къде, нито кога са правени. Имате ли представа къде се намира (може би в Монтана?), продава ли се и т.н. Благодаря предварително за отговорите.

        Коментар


        • #19
          От: ЗиС 110

          Ето на какви обяви за ЗиС-ове попаднах в нета и при това състоянието им е подобно или дори по-лошо от на този в Кнежа и забележете за какви пари става въпрос...

          Този е за 30 000 долара:
          http://www.autoretro.org.ua/board/im...64@mail.ru.jpg

          Този е за 28 000 долара (като се посочи с курсира USD или EUR показва цената в долари и евро):
          http://www.avtopotok.ru/zis/110/218448

          Този е "само" за 15 000 долара и обърнете внимание с колко липси е:
          http://www.gitlerkaput.ru/zis110/zis110.htm

          Коментар


          • #20
            От: ЗиС 110

            E, то това са обяви. Я се продадат, я не. А и може да пише 10000, а реално да се продаде за 100. Също така, там цените са много различни, пазарът е съвсем друг. Пък и тези са значително по-здрави от нашенския. И накрая, ЗиС с липси в родината си е проект, там могат да се намерят всякакви части. А у нас ЗиС с липси е паметник, то липсва повече от половината кола, трябват колосални суми и изключителни връзки в Русията, че да се окомплектова. То не просто там да са били много, а у нас малко, ами също така голяма част от нашенските са били преднамерено унищожени. Един съсед преди доста години е участвал в рязането на съвсем годни чайки и зисове. Поостаряли, но все още съвсем годни коли, които обаче било недопустимо да отидат в простолюдието. Затова ченгетата ги докарвали на ход и стояли, докато всичко се нареже. Не просто да се разфасова даден автомобил, ами двигател, диференциал, всичко да бъде приведено в пълна негодност, да не може някой да си послужи за нещо. Друг въпрос е, че синовете на един друг съсед, човечец от УБО, си докарали един цял да си играят, ама все пак те не са простолюдие За съжаление са го съсипали преди много години и отдавна няма и следа от него.
            Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

            Коментар


            • #21
              От: ЗиС 110

              Съгласен съм с теб, но не ми се вярва всички обяви да са с нереални цени, а истинската да е в пъти по-малка. По-скоро правят обратното, слагат ниска цена, за да се привлече внимание, а всъщност е в пъти по-висока. Виж например за предишния модел (ЗиС 101), който дори корубата му не е цяла, т.е. за малко ръждиво желязо каква цена се слага (5000 долара !!!):
              http://www.gitlerkaput.ru/101/101.htm

              Вероятно ако намера някои с подменени части (двигател, скорости и т.н.) няма да търся зисови. Ще целя близък до оригиналния външен и евентуално вътрешен вид, останалото за мен не е от толкова голямо значение, поне на този етап...

              Коментар


              • #22
                От: ЗиС 110

                Темата ми е много интересна и я следя с интерес. Виж това тук може да го знаеш,но...
                http://offroad-bulgaria.com/showthre...082#post512082
                Газ 69 2.4i
                Густо майна, пътят свърши !!!
                GSM: О895 7О6О59

                Коментар


                • #23
                  От: ЗиС 110

                  Първоначално публикуван от Аниматора Преглед на мнение
                  Темата ми е много интересна и я следя с интерес. Виж това тук може да го знаеш,но...
                  http://offroad-bulgaria.com/showthre...082#post512082
                  Благодаря колега, изчел съм я цялата тема. Този синият на първата страница е въпросния от Кнежа. Иначе в един друг форум попаднах на мнение на учасник, който твърди, че е имал два зис-а за реставриране, но ги е продал (възможно е това да е човека от Овча купел, за който спомена един колега). Направих си регистрация, но не мога да се свържа с него, за да го попитам къде се намират в момента. Въпреки това по всичко личи, че към днешна дата в БГ има поне 7-8 ЗиС-а, но никъде не мога да намеря конкретна информация за местоположението и състоянието им. Не е въпроса да се продават, ще ми бъде интересно дори само да ги разгледам. Ако наистина целенасочено са нарязи няколко, това е изключително жалко и донякъде обяснява оскъдната им бройка в страната днес. По всичко личи, че положението с ЗиМ-овете е подобно на това със ЗиС-овете.
                  Надявам се в настоящата тема да съберем голяма част от наличната информация за представителите на този интересен модел в БГ. Може би няма да успея да си намеря такъв, какъвто искам, но би било интересно когато става дума за представителни съветски автомобили се отклони малко поглед от познатите газ 13 и газ 14 и да се обърне внимание и на ЗиС-овете и ЗиЛ-овете, който доста по-редки.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ЗиС 110

                    Както знаете колеги, на базата на ЗИС 110 се прави спортният автомобил ЗИС 112, който е почти толкова голям. Ако 110-ката е рядка, представете си каква историческа стойност има всяка бройка от произведените 112-ски (информация за ЗИС 112 може да намерите тук: http://www.sovetcars.ru/zis-112/ ). Оказа се, че в България е имало две бройки ЗИС 112. Ето какво намерих в един друг форум:

                    "Вероятно малцина от вас знаят....у нас също е имало ЗИС 112.2 броя.За съжаление-единият твърде рано разкомплектован.В началото на 90-те УБО започна да чисти гаражите си от изостанали съветски коли и често имаше търгове за какви ли не антики.Така един комшия се сдоби срещу доста сериозна за ония времена сума със ЗИС 112.Продаде я още на следващата година.Това е...много странна кола.Дори само заради факта,че е с един фар.Моторът е много мощен.Този конкретен ЗИС имаше 3 скроости.Разликата между първа и втора е доста голяма.Комшитята казваше,че за да включиш втора,трябва да изцедиш първа почти до край и дори тогава пак поема с усилие.Харчеше много-30 и нагоре на 100.
                    93-та отиде на море с нея,там някакъв германец толкова се впечатлил от колата,че му предложил една камара пари за нея.В края на краищата я продаде...не помня точно за колко,но с парите купи апартаменти на двете си дъщери тук в квартала,купи си кола и накрая си взе един камион....с който мисля,че и до ден днешен кара дървен материал и въглища из селата край София.
                    Беше почти невъзможно да маневрира на паркинга с нея.Паркирана до волгата на другия комшия...беше по-дълга почти с още една волгова предница.Вътре не е нищо особено-спартанска работа.Повечето неща бяха на гол метал,без ниакква облицовка. "

                    Наистина жалко, че днес нито едната не е съхранена в БГ...

                    Коментар


                    • #25
                      От: ЗиС 110

                      Да, наистина е жалко че спортния ЗИС е напуснал страната. Но за съжаление и с доста други уникати се случи същото. Както и да е. А вероятно наистина става дума за човека от Овча Купел, но още тогава ми се стори леко "под напрежение" А и какъв ли да е, след като си е позволил да разбие червения Зис пред Партийния дом. Дори и да го намериш, не вярвам да извлечеш полезна информация. Единственото което мога да те посъветвам е да ровиш около Габрово, защото аз наистина бях свидетел как поне черния замина на там. Такива машини не могат да бъдат лесно скрити, освен ако не са изнесени. Така че все някой ги е виждал и чувал за тях. От форума има доста агенти от Габровско, да помогнат ако знаят нещо.За останалите съветски автомобили, мисля че може да се надяваш на някой ЗИМ. По-популярни са, но знам ли? Пак по онова време, ми предлагаха един в Борово. По-късно и той изчезна. Имам смътен спомен че като дете през 60те съм се возил на такъв, като такси. Помня че отзад имаше насрещни седалки, но съм бил много малък за нещо повече.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ЗиС 110

                        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                        Да, наистина е жалко че спортния ЗИС е напуснал страната. Но за съжаление и с доста други уникати се случи същото. Както и да е. А вероятно наистина става дума за човека от Овча Купел, но още тогава ми се стори леко "под напрежение" А и какъв ли да е, след като си е позволил да разбие червения Зис пред Партийния дом. Дори и да го намериш, не вярвам да извлечеш полезна информация. Единственото което мога да те посъветвам е да ровиш около Габрово, защото аз наистина бях свидетел как поне черния замина на там. Такива машини не могат да бъдат лесно скрити, освен ако не са изнесени. Така че все някой ги е виждал и чувал за тях. От форума има доста агенти от Габровско, да помогнат ако знаят нещо.За останалите съветски автомобили, мисля че може да се надяваш на някой ЗИМ. По-популярни са, но знам ли? Пак по онова време, ми предлагаха един в Борово. По-късно и той изчезна. Имам смътен спомен че като дете през 60те съм се возил на такъв, като такси. Помня че отзад имаше насрещни седалки, но съм бил много малък за нещо повече.
                        Наистина от ЗИМ-овете са произведени над 8000, а от ЗИС-овете (110-ките) са изготвени едва около 2000 и би трябвало ЗИМ да се намери по-лесно, но честно казано не ми се вярва. И от тях в БГ са останали единични двойки, а цените им едва ли отстъпват на тези на ЗИС-овете. Въпреки това не ги изключвам като възможност. Наистина е възможно в Габрово все още да са въпросните два от Овча купел, освен ако човека за който споменах пък не е този от Габрово, защото спомена за песъкоструй на единия, а ме съмнява такъв да е правен в Овча купел. Както и да е.
                        Ето няколко интересни снимки...
                        На тази Живков и Гагарин се возят на открит ЗИС-110 в София. На заден план се вижда още един (къде ли са сега тези два автомобила, ако изобщо съществуват още?):
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3756.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5295640

                        А на тази са представени ЗИС 110 и направения по него спортен вариант ЗИС 112:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ZIS112_110.jpg
Прегледи:1
Размер:23.3 КБ
ID:5295641

                        Коментар


                        • #27
                          От: ЗиС 110

                          Относно бройката на ЗИС-овете:

                          "Почти такая же редкость и ЗИС-110. С 1945 по 1958 год их было выпущено 2 083 экземпляра в пяти серийных версиях: лимузин, фаэтон, кабриолет, карета "скорой помощи" и такси. До настоящего времени в России сохранилось не более двадцати ЗИС-110 с кузовом лимузин и только два кабриолета. Ценители могут полюбоваться (но не более того) этими машинами в Северной Корее, где они до сих пор участвуют в парадах."

                          Представете си колко са в България тогава...

                          Коментар


                          • #28
                            От: ЗиС 110

                            Първоначално публикуван от veeeskooo Преглед на мнение
                            ...лимузин, фаэтон, кабриолет, карета...
                            Лимузина и кабриолет са ясни. Файтон, предполагам е това, което е по-популярно като ландо (ландолет) - закрито купе за пътниците и открита седалка на водача - само предполагам. А за карета, нямам и предположения. Има ли някой по-наясно?
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #29
                              От: ЗиС 110

                              Това казват руснаците
                              http://www.autogallery.org.ru/zis110.htm


                              Body types:
                              7-seater 4-door limousine (body type ZIS-140(15)), 1947-1959, visually - every 80-90% of all
                              5-door ambulance ZIS-110A, (1947?) 1948-?, quite many
                              4-door phaeton ZIS-110B (body type ZIS-140B(15)), 1947-1955-?, quite many
                              92k photo of ZIS-11066k photo, 28 IV 1947, Stalin inspects new Soviet automobiles83k photo of ZIS-110 hearse, 1 built7-seater 4-door taxi (hard-top), 19??-19??, small series
                              7-seater 4-door armoured limousine
                              ZIS-115, at least 43 built?
                              7-seater 4-door armoured limousine
                              ZiS-110S, 19?? - late 1947, 5 built
                              4x4 7-seater 4-door staff limousine ZiS-110Sh (194? - 194?), 4 built
                              4x4 7-seater 4-door limousine ZiS-110P (late 1955 - 1956?), at least 3 built
                              4x4 7-seater 4-door phaeton ZiS-110P 195?, at least 1 built
                              76k photo, 1947, every ZiS-110 passed water-proof test86k photo of ZIS-110B59k photo of ZIS-110B4-door 4-light cabriolet ZIS-110,
                              19??-19??, ? built, one is shown here
                              semi-phaeton (with side glass windows
                              only for 1st row of seats)
                              cabriolet with electric roof control for
                              Klement E. Voroshilov, 19??, 1 built
                              hearse, 19??, 1 built
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: ЗиС 110

                                Друг автомобил, базиран на ЗИС-110

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:117900927617.jpg
Прегледи:1
Размер:12.0 КБ
ID:5295684

                                ЗИС-112
                                Бира без ракия - парите на вятъра

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X