Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ЗАЗ-а и неговия двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

    Какви неща съм карал и колко добър механик съм станал/по неволя/-Спомени на мазохиста част първа.
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      А баш, с тези центровки и измислени чукчета, както и оня бастун за лост, трабито не е по-напред от фиатчето.
      Фрайлауф само на четвърта, на другите каретата се смилат бързичко, че и бяха не сферични, а сдвоени кръстати.
      Пък фиатчето си е четиритактово и по минава за кола.
      Eдинствено,че е четритактово иначе мойте впечатления от Трабито са доста по добри.Трабанката върви повече по широка е вътре и според мен е и по надежден като кола.Но найстина като минус бих казал не чак толкова бастуна от колкото,че няма тунел по средата и на дълъг път десният ми глезен ставаше двоен

      Коментар


      • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

        Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
        Eдинствено,че е четритактово иначе мойте впечатления от Трабито са доста по добри.Трабанката върви повече по широка е вътре и според мен е и по надежден като кола.Но найстина като минус бих казал не чак толкова бастуна от колкото,че няма тунел по средата и на дълъг път десният ми глезен ставаше двоен
        Забравяш газовото котлонче през зимата, че го нямаше в комлектацията, а без него Сибир.

        Коментар


        • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          Забравяш газовото котлонче през зимата, че го нямаше в комлектацията, а без него Сибир.
          Че то и във Фичо парно йок

          Коментар


          • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

            Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
            Че то и във Фичо парно йок
            Ами писАх по темата, от тия производни и не само, костенурката ги слага в джоба си.
            Фичо ще кажеш, че имаше повече парно, кашона - грам.

            Коментар


            • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

              На костенура парното е на същият принцип като на кашона но.....с малко но съществени разлики Да истина е че има и термостат, аналогичен има и заза но при него е за охлаждането на двигателя и животът му е доста къс. Даже последният ми костенур имаше и бърз нагревател за обдухване на предното стъкло, размразяваше го за минута след запалване. И въпреки уникалноста на фолци има серии от 50-те год.на миналият век които са с отделно бензиново парно като на жожо, имам такова оргиналдъ немско на 6 волта. Проблемът с парното се явява при фолци от изгниването на въздуховодите водещи до отпред. Точно под стъпенките са, гният яко а и честичко понасят удари, особено ако каращият го практикува честичко спорта "кърска любов"
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                От фирмата в която работя купхме няколко Трабита, свалихме им номерата и ще ги караме в Австрия Австрийските колеги си правят голфколички от тях. и са луднали на тема трабант.
                Срещу първия заминал получихме една Е класа
                От време на време паля някое и го тормозя по паркинга от носталгия Фаворит ми е едно бежово комби
                При трабанта най-много ме нервеше, че за да му направя центровка, трябваше да свалям предно дясно колело и да се гъзя като ненормален под калника, а това понякога беше в кал и сняг. Уред за отваряне на центробежния регулатор, естествено нямах и това ставаше с помощта на една по-дебела федершайба.
                Каретата на полуоските силно наподобяваха панта за врата
                На мястото на кривия кюнец, при двигателя, набеден за въздуховод, влезе бензинова печка, подобна на ЗАЗовата, но от пътнически Баркас. Иначе газов котлон вътре спасява от хипотермия, но не решава проблема със запотените стъкла. Бях залепил едни джапанки на тавана, над пасажерската седалка. Същата можеше да се извади от релсите и да се сложи с облегалката напред. А облегалката се сваляше така, че можеше човек (жена) да получи мозъчно сътресение.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  На костенура парното е на същият принцип като на кашона но.....с малко но съществени разлики Да истина е че има и термостат, аналогичен има и заза но при него е за охлаждането на двигателя и животът му е доста къс. Даже последният ми костенур имаше и бърз нагревател за обдухване на предното стъкло, размразяваше го за минута след запалване. И въпреки уникалноста на фолци има серии от 50-те год.на миналият век които са с отделно бензиново парно като на жожо, имам такова оргиналдъ немско на 6 волта. Проблемът с парното се явява при фолци от изгниването на въздуховодите водещи до отпред. Точно под стъпенките са, гният яко а и честичко понасят удари, особено ако каращият го практикува честичко спорта "кърска любов"
                  Тунелите бяха леш, направих ги наново и парното си беше човешко.

                  Коментар


                  • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                    Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                    Ами писАх по темата, от тия производни и не само, костенурката ги слага в джоба си.
                    Фичо ще кажеш, че имаше повече парно, кашона - грам.
                    Ами честно да ти кажа костенурка не съм имал но съм се возил в доста такива и кой знае какви впечатления от парното нямам.Но Фиятката с това парно подобно на костенурковото освен, че ми даваше ядове постоянно тая турбина пък и тово динамо изобщо не зареждаше както трябва след дълго каране на фарове сутрин все я бутах.А пък три траби в случая основният проблем ми беше когато прегори гърнето и всичките изгорели газове ги вкарва в купето няма такива инхалаций Но когато тръгнех на горе към Витоша парното си ставаше екстра за разлика от връщането

                    Коментар


                    • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                      Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
                      Ами честно да ти кажа костенурка не съм имал но съм се возил в доста такива и кой знае какви впечатления от парното нямам.Но Фиятката с това парно подобно на костенурковото освен, че ми даваше ядове постоянно тая турбина пък и тово динамо изобщо не зареждаше както трябва след дълго каране на фарове сутрин все я бутах.А пък три траби в случая основният проблем ми беше когато прегори гърнето и всичките изгорели газове ги вкарва в купето няма такива инхалаций Но когато тръгнех на горе към Витоша парното си ставаше екстра за разлика от връщането
                      Свельо, костенура си има парно супер, проблемът е че повечето собственици го караха с изгнили въздуховоди. А и те не бяха никак защитени против корозия. На последният, бразилска изработка бяха от три слоя като средният от нещо като азбест и го нямаше този проблем.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                        Съседа за който писах по горе беше решил проблема с парното на ЗАЗ-а като беше извел част от маслото на двигатела да минава в купето през два (мисля че бяха от москвич осмак) маслени радиатора. Немотия какво да се прави! От него знам че парното гори близо два литра бензин на час. Въвеждайки подобренията с маслените радиатори беше реализирал солидна(по неговите стандарти) икономия на гориво. Лятото изваждаше радиаторите извън купето и караше по горите на малките скорости без проблемното за тези коли загряване.
                        Последно редактирано от VESO4AR; 22-01-12, 13:51.

                        Коментар


                        • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                          Изгледах с носталгия няколко клипа за това автонедоразумение. Реших да споделя този:

                          Бях забравил специфичния тембър на В-образния мотор.

                          Коментар


                          • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                            Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                            Сега се сетих че поляците идваха и с едни Сирени. Те бяха като малки Варшави с двигател от Вартбург.
                            За пръв път чувам за такъв автомобил Може ли нещо по-подробно
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                              Като видиш снимките, сигурно ще си спомниш двутактовите Сирени.
                              http://en.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena#Syrena_105
                              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                              No wahalla.

                              Коментар


                              • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                                Ма-алей, нищо не си спомних! Това и да съм го виждал някога наживо, е минало за Шкода, или Вартбург.
                                Благодаря.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X