Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ЗАЗ-а и неговия двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

    Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
    Сега като се обърна назад се чудя баща ми колко е бил смел или безразсъден да ни кара на село във Северна България със Заз-а,когато нямаше мобилни телефони(ние даже домашен телефон нямахме),бензинаджийници нямаше на всеки завой,пътища не съм виждал да се чистят,гумите се правеха на пътя(едни умрели георгидимитровки).Но никъде не сме закъсвали с изключение на една счупена полуоска,която сменихме за 30 минути.А пък си беше спокойно и безгрижно.
    Та аз съм ходил от Русе до Камчия на море и обратно с Балкан 50 с една огромна раница с два чифта гащи и две фланелки, останалото части и инструменти Два пъти по пътя зацепвах маховика, че превърташе и един път цепих мотора да правя скорости
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

      Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
      И каравани също....
      [ATTACH=CONFIG]407768[/ATTACH]
      Нее,това не мога да го повярвам.Сигурно караваната и тя има самолетен пусков матор
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
        Нее,това не мога да го повярвам.Сигурно караваната и тя има самолетен пусков матор
        Даже offroad си я дърпа ...караванката .

        Коментар


        • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          А баш, с тези центровки и измислени чукчета, както и оня бастун за лост, трабито не е по-напред от фиатчето.
          Фрайлауф само на четвърта, на другите каретата се смилат бързичко, че и бяха не сферични, а сдвоени кръстати.
          Пък фиатчето си е четиритактово и по минава за кола.
          А ти какво против двутактовката имаш Имал съм и трабуха, някъде две години я карах вкл.и по таван та изкара едно лято на къмпинг Градина кабрио Не съм имал проблем с полуоски, е с центровки кой не е имал, но пък последният го реших с електронно от ГДР. А фрайлауфа е нормално да е само на 4, на другите все пак не пускаш по инерция. Виж за парното сто минуса и вентилатор слагах ама си е ташак работа, накрая се сдоби с такова от ЗАЗ и беше сауна. А и като му сложих новият таван в силен дъжд прокапваше
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            А баш, с тези центровки и измислени чукчета, както и оня бастун за лост, трабито не е по-напред от фиатчето.
            Фрайлауф само на четвърта, на другите каретата се смилат бързичко, че и бяха не сферични, а сдвоени кръстати.
            Пък фиатчето си е четиритактово и по минава за кола.
            То и фиатчето си ревеше от карета- нали бяха с гумена сърцевина и се разпадаха и превъртаха. Отоплението почти го нямаше и гореше като цяла кола
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

              Абееее бъзикате се вие, ама едно време с Фичо ходих на палатка и обикалях Силистар и надолу цялото черноморие и често се налагаше да го карам офроуд.Звяра е голям иии не ме е оставял никъде, много безпроблемен автомобил, който беше първата ми кола, закупена само на 37 000 км. от брата на нашия колега Претор, с когото тогава още не се познавахме.Махах предната дясна седалка и си носих тонколоните и апаратурата, даже веднъж до Русе ходих да озвучавам с него
              Последно редактирано от PACH - Иван Тодоров; 21-01-12, 21:19.
              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
              Skype: pach_bs

              Коментар


              • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                Прикачени файлове
                0осем9осем7шест0осем7едно
                Миро

                Коментар


                • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  А ти какво против двутактовката имаш Имал съм и трабуха, някъде две години я карах вкл.и по таван та изкара едно лято на къмпинг Градина кабрио Не съм имал проблем с полуоски, е с центровки кой не е имал, но пък последният го реших с електронно от ГДР. А фрайлауфа е нормално да е само на 4, на другите все пак не пускаш по инерция. Виж за парното сто минуса и вентилатор слагах ама си е ташак работа, накрая се сдоби с такова от ЗАЗ и беше сауна. А и като му сложих новият таван в силен дъжд прокапваше
                  Варела има фрайлауф на трите скорости, за разлика от кашона.Иначе, всичкото соц. возило ми мина през ръцете/много ремонти, братче/, та можем да си говорим кой по не става за нищо.
                  За парно с въздушно охлаждане от онези години - костенурка.Има си и термостат, моля ти се.Тоя Порше се е взел на сериозно.

                  Коментар


                  • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                    А ти какво против двутактовката имаш Имал съм и трабуха, някъде две години я карах вкл.и по таван та изкара едно лято на къмпинг Градина кабрио Не съм имал проблем с полуоски, е с центровки кой не е имал, но пък последният го реших с електронно от ГДР. А фрайлауфа е нормално да е само на 4, на другите все пак не пускаш по инерция. Виж за парното сто минуса и вентилатор слагах ама си е ташак работа, накрая се сдоби с такова от ЗАЗ и беше сауна. А и като му сложих новият таван в силен дъжд прокапваше
                    Сори моди,ама ти нищо позитивно не каза.Каква е тая кола дето се кара 2 години,ти ще и правиш доработки и куп други глупости,покрива и ще тече,парно няма(значи зимата не можеш да караш).Това са някакви екзотики,които никой от Вас няма да кара повече по желание.Нищо чудно да дойдат времена и животинска тяга да ползваме,но да казва някой че Заз и трабант имат нещо общо с автомобила си е истинска перверзия.Не му знам откъде е мотора на заз-а,но знам че ако го беше правил западногерманец щеше да е по успешен.И чехите и источногерманците имаха ограничения в развойната дейност на автомобили и затова творяха такива ла-на,но пък румънците бяха отсвирили Брежнев и пак творяха такива.Явно системата пречи или чипа.
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      Варела има фрайлауф на трите скорости, за разлика от кашона.Иначе, всичкото соц. возило ми мина през ръцете/много ремонти, братче/, та можем да си говорим кой по не става за нищо.
                      За парно с въздушно охлаждане от онези години - костенурка.Има си и термостат, моля ти се.Тоя Порше се е взел на сериозно.
                      ще си говорим щото след трабухата се обзаведох с пърдящ ханс, чисто нов, комби с долни скорости от КОРЕКОМ а съм имал и два костенура така че...но след малко.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                        Михов, покрива протече щото не беше ориджинъл след нощният екшън по таван. Оригиналният не течеше. Относно порното да живо порно си е отоплението на трабуха си прав, а я карах две години само щото се наложи да поживея извън страната и го продадох, супер изгодно м/у другото
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                          Като човек търкалян четири години в голям пръдлив Ханс в Алжир, и като такъв нагледал се на това какво се случва за 18 месеца с чисто нови корекомски лади и жигулки в същия този Алжир - мога само да се изсмея на всякакви критики към гореспоменатия Ханс.

                          90000 километра, един изтървал бендикс, една машинка за светлината на задна скорост (пасна перфектно от бразилски фолксваген Пасат), една свалена до метал боя по предницата по време на неразумно бързо каране в пясъчни бури, и едно набито с пясък предно стъкло по време на същите.

                          Останалото - чиста прелест. Никакъв проблем в Алжир, никакви проблеми при прибиранията през Европа с тегели от Испания до Дания за по-кратко, никакви проблеми никъде, освен в ГДР където доволни му сипахме "Gemicht" от колонката, доволни че се вози в родината си, и изкара отзад опашка пушек около 70 метра. Която после едвам "продухахме" със западногермански и датски бензини.

                          Огромен багажник, голямо купе, стабилен на макферсони, бърз и пъргав (последното - наистина учудващо, но мисля че великолепните алжирски бензин и двутактово масло както и постоянното юркане до дупка си казаха думата, както и невероятно добрите бриджстоунки които му сложихме когато Пноймантките му сдадоха багажа).

                          А, и предните накладки бяха кът, та биехме 120 километра път до един по-голям град в който имаше един чичка със специална пещ в която печеше накладки за камиони и подобни. Чистеше накладките, лепеше и феродото и после ги печеше половин ден в едно многотонно метално чудо. Половин час сумтя докато намери достатъчно тънко феродо та да пасне на нашите.

                          Задните накладки ново феродо - стандартно с медни нитчета, като едно време на москвича. Класика.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                            Чичо ми имаше Вартбург комби от последните- с долни скорости и електронно запалване. За десетина години безобразно каране и непотдържане- основно черни пътища и винаги натоварен до дупка - само накладки и една водна помпа- изобщо не е за подценяване - изключително здрав и непретенциозен.
                            За сравнение- ладата на баща ми- ВАЗ 2106 закупен 1982г от ''КОРЕКОМ''
                            Наистина в сравнение с останалите соц-возила за времето си- пъргава, красива, луксозна. Но с плюсовете до тук.
                            На 5тата година се пробиха предните калници. 50 000 км- ангренаж комплект- всичко леш.
                            на около 85-90000 км почна да гори масло като луда. На 150000 км мотора беше за ремонт. По предницата- шарнири, кормилни накрайници, втулки на носачите- те изобщо не се броят- винаги имаш да правиш нещо и винаги нещо хлопа и скърца.
                            Последно редактирано от borko_ruse; 21-01-12, 21:51.
                            На сърбела майката му е чесането.
                            Борислав Борисов Русе О885 О37815

                            Коментар


                            • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                              ще си говорим щото след трабухата се обзаведох с пърдящ ханс, чисто нов, комби с долни скорости от КОРЕКОМ а съм имал и два костенура така че...но след малко.
                              Моето комби беше с горни скорости, та с тая малоумна задна все вилката се чупеше, докато един фрезист не я направи от желязо.
                              Ходих с този таралясник до Петербург и обратно - голяма тъпня, в Съюза нямаше варели и кашони, сиреч и части.Гледаха го като изкопаемо.
                              На връщане между Киев и Кишинев се изкъртиха двата задни амортисьора и се прибрах като лодка.
                              Костенурка и аз имах/ с малките задни стъкла/, не знам кой ще и се опре, Ако и да са крадили от нея, и пак нищо.
                              "СИВ", "СИВ", че черен.

                              Коментар


                              • От: За ЗАЗ-а и неговия двигател

                                Ходих с този таралясник до Петербург и обратно - голяма тъпня, в Съюза нямаше варели и кашони, сиреч и части.Гледаха го като изкопаемо.

                                Аз пък моят след седмица каране го вкарах в Кремиковци и го разкостих. Смукателна и изпускателна от Баркас, съответно полирани отвътре на дробиструйката, корекции на отворите, гарнитура само от медна ламарина попипнат вал, абе по учебник и резервоар 120л. в долният багажник. Нагревател в резервоара защото основно го карах с безол или толуол. Нямах съединител и гуми изкарали повече от 20х.км. С него обиколих европата и стигнах чак до Норвегия. За претоварването няма да говоря че ме е срам, та оттам и два пъти чупих заден лагер. нормално и перманентните ядове с водната помпа и запалването който бидеха решени естествено с електронно, а фибърчето на помпата-направи си сам от текстолит.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X