От: Има ли геймъри ?
Няма ли тим, няма победа! Картите не са кой знае колко на брой, а всяка една карта има поне по една критична точка, от чието владеене зависи изхода на битката в над 90% от случаите, а на това военните му викат "тактика"! Мен лично ме дразнят два типа играчи - т.нар. "кемпери" (стоят на задни позиции в засада и чакат нещо да им влезе в обхват и да стрелят по него) - имам няколко набелязани такива играча, с които като се падна в един отбор, ги предупреждавам (взеха да ми вярват вече) да следват отборната игра, или ги дупча от упор (никак не е приятно това да ти го причини Е-100). И да ме банират - все тая! Ще си направя нов акаунт! Просто ме дразнят - не това е смисъла на играта! Другите които не харесвам - са соловите играчи! Това са хора обикновено с танкове от високите нива, които носят много на бой. Та същите се хвърлят напред без оглед на отборна тактика или тактическа картина към момента, в преследване на "фрагове" (убийства), като обикновено стрелят по слабите машини, които могат да унищожат с един или два изстрела! Почти винаги успяват, но привличат огъня на целия противников отбор и умират още в началото на битката - отслабвайки значително собствения си отбор, който обикновено губи като следствие на това (дори и да играе тактически правилно). Обикновено това са хора които играят с "голд" и не ги интересува особено финансовия баланс след всяка една битка. Ей тези два типа играчи ми развалят кефа, защото искам да играя и да побеждавам, а за да стигна там където съм, съм инвестирал много време, че и някой лев (нямаше начин да играя 6 месеца по 12 часа на ден, за да събера пари да и си купя Е-100...) и всяка загуба ми излиза солено. Според мен, като цяло - играта далеч не е балансирана, като съотношение на качествата м/у отделните танкове и това вече се отразява на играта - в момента масово се играе с ТД, защото освен мощното въоръжение, ги направиха и силно защитени, бързи и повратливи, а това в реалния живот не е било така! ПТ САУ са били силни единици, само и единствено в засада и то на позиции които са има давали някаква допълнителна защита от вражеските снаряди! Обикновено в момента в който са били откривани, са били унищожавани (дори и тези със силна челна броня) от директни челни попадения, или след обход на скорост. В играта се получи така, че ТД станаха "бегачки" и отнасят десетки чисти попадения под добър ъгъл, от 150 мм. оръдие (тествал съм и с подкалибрени и кумулативни), без да им одраскат боята. Има още много какво да се желае и относно повредите - най-вече по веригите! В истинския танков бой, особено срещу тежко бронирани единици, един от основните прийоми е обездвижването на машината и превръщането и в лесна цел (ако и държи челната броня, я обхождаш и унищожаваш в гръб). Тук нещата не са такива - попадение от голямокалибрен снаряд забавя машината за няколко секунди (многократно повтаряща се безумица), само защото играча си е напомпал "ремонта" на екипажа (не говоря за употребата на ремонтни пакети в допълнителното оборудване), като това е така, дори и при леки и слабо защитени машини! Да бяха направили така, че поне алгоритъма на играта да отчита попадението от какъв калибър оръдие е, и това да се отразява на времето за ремонт - като те изтряска някой голям батко, да си ставаш "паметник" за 50-60 сек. (време достатъчно да презареди баткото) и да се молиш "лошите" да стрелят неточно. Има недомислици и при бронировката и въоръжението на някои леки и средни танкове - няма как да те пуцам със 150 мм. и да ти вземам смешни проценти заради бронята ти, и ти да тежиш на половината на мене, а в същото време оръдието ти да ми нанася същите, че и в някои случаи по-големи поражения - това е танков нонсенс! Иначе, въпреки всички кусури - играта дава невероятен кеф и ми помага да разпускам психически в края на деня.
Няма ли тим, няма победа! Картите не са кой знае колко на брой, а всяка една карта има поне по една критична точка, от чието владеене зависи изхода на битката в над 90% от случаите, а на това военните му викат "тактика"! Мен лично ме дразнят два типа играчи - т.нар. "кемпери" (стоят на задни позиции в засада и чакат нещо да им влезе в обхват и да стрелят по него) - имам няколко набелязани такива играча, с които като се падна в един отбор, ги предупреждавам (взеха да ми вярват вече) да следват отборната игра, или ги дупча от упор (никак не е приятно това да ти го причини Е-100). И да ме банират - все тая! Ще си направя нов акаунт! Просто ме дразнят - не това е смисъла на играта! Другите които не харесвам - са соловите играчи! Това са хора обикновено с танкове от високите нива, които носят много на бой. Та същите се хвърлят напред без оглед на отборна тактика или тактическа картина към момента, в преследване на "фрагове" (убийства), като обикновено стрелят по слабите машини, които могат да унищожат с един или два изстрела! Почти винаги успяват, но привличат огъня на целия противников отбор и умират още в началото на битката - отслабвайки значително собствения си отбор, който обикновено губи като следствие на това (дори и да играе тактически правилно). Обикновено това са хора които играят с "голд" и не ги интересува особено финансовия баланс след всяка една битка. Ей тези два типа играчи ми развалят кефа, защото искам да играя и да побеждавам, а за да стигна там където съм, съм инвестирал много време, че и някой лев (нямаше начин да играя 6 месеца по 12 часа на ден, за да събера пари да и си купя Е-100...) и всяка загуба ми излиза солено. Според мен, като цяло - играта далеч не е балансирана, като съотношение на качествата м/у отделните танкове и това вече се отразява на играта - в момента масово се играе с ТД, защото освен мощното въоръжение, ги направиха и силно защитени, бързи и повратливи, а това в реалния живот не е било така! ПТ САУ са били силни единици, само и единствено в засада и то на позиции които са има давали някаква допълнителна защита от вражеските снаряди! Обикновено в момента в който са били откривани, са били унищожавани (дори и тези със силна челна броня) от директни челни попадения, или след обход на скорост. В играта се получи така, че ТД станаха "бегачки" и отнасят десетки чисти попадения под добър ъгъл, от 150 мм. оръдие (тествал съм и с подкалибрени и кумулативни), без да им одраскат боята. Има още много какво да се желае и относно повредите - най-вече по веригите! В истинския танков бой, особено срещу тежко бронирани единици, един от основните прийоми е обездвижването на машината и превръщането и в лесна цел (ако и държи челната броня, я обхождаш и унищожаваш в гръб). Тук нещата не са такива - попадение от голямокалибрен снаряд забавя машината за няколко секунди (многократно повтаряща се безумица), само защото играча си е напомпал "ремонта" на екипажа (не говоря за употребата на ремонтни пакети в допълнителното оборудване), като това е така, дори и при леки и слабо защитени машини! Да бяха направили така, че поне алгоритъма на играта да отчита попадението от какъв калибър оръдие е, и това да се отразява на времето за ремонт - като те изтряска някой голям батко, да си ставаш "паметник" за 50-60 сек. (време достатъчно да презареди баткото) и да се молиш "лошите" да стрелят неточно. Има недомислици и при бронировката и въоръжението на някои леки и средни танкове - няма как да те пуцам със 150 мм. и да ти вземам смешни проценти заради бронята ти, и ти да тежиш на половината на мене, а в същото време оръдието ти да ми нанася същите, че и в някои случаи по-големи поражения - това е танков нонсенс! Иначе, въпреки всички кусури - играта дава невероятен кеф и ми помага да разпускам психически в края на деня.

Коментар