Искаш да кажеш че опра ли до нечеии кост гард трябва да извадя всичко де е по местния закон заедно с тапии те .. Обмитяването не става ли в бг
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
С евтина ветроходна лодка от UK до България по море
Свий
X
-
сега съм дзяпнал тоя филм "Дрейф"...ма то страшна работа някакъф ураганин обърна тая двумачтова лодка с една цунами вълна все едно е сапунерка и то срещу носа,това в реалния живот възможно ли е или си е по холивудски.Четох по назад из темите че при женски ураган е по добре да си в открито море
Коментар
-
Аз за тива не гледам такива филми, току вож съм разбрал, че е много кофти...
Ако погледаш малко клипчета как коли блъскат пешеходци, ще затренираш овчарски скок ли? И ти нали не пресичаш океан, винаги има къде да се скриеш, ако идва нещо като “женски ураган” /абе, това какво е/.
- 2 likes
Коментар
-
Няма да го пресичам и тактиката ми е да виждам брега с малки изключения. Женското винаги е по смърт. 80 фута вълна ,това верно страшно
Коментар
-
Ще питам тука ,че не ми е удобно на лични .Картъра ако е само с извънбордов двитател ,възможно ли е това да е защото е състезателна и може ли да се преправи с инбордов .Лодката е на вода в момента и незнам има ли пропелер, и за много години на всички
Коментар
-
За много години на всички. Желая ви здрави тела и силни антитела
Да, възможно е да е с извънбордов двигател, но е кофти вариант. Carter 30 е с висока кърма с обратен наклон и винта на извънбордовия двигател излиза от водата при надлъжно клатене. Прави се от липса на друга възможност/липса на бордови двигател или за олекотяване на лодката за регати. Според мен козола на кърмата с извънбордов двигател има прекалено много недостатъци, поне при този проект лодки.
Carter 30 е проектиран с място за бордови двигател.
Повечето лодки от този проект (както и много други с подобни размери) са с бордови дизелов двигател около 20 к.с. със saildrive (примерно Volvo Penta 120S, 130S, Yanmar...), пропелера се пада под лебедките за геноата, доста пред скега и перото на руля и е почти невъзможно да се види от брега.
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
- 1 like
Коментар
-
Извънбордовите двигатели имат едно огромно предимство пред вътрешнобордовите и това е, че са много по-лесни за ремонт или подмяна по време на плаване. Обикновенно е много тясно мястото в лодката за моторите и това прави ремонтите изключително трудни, да не говорим за температурата лятно време вътре в лодката или пък не дай си боже да се наложи да се вади въпросния двигател, ето това вече си е приключение.
Коментар
-
За мен е важно да има инбордов двигател за да си круизвам по спокойно , извънбордовия ще си остане за по голяма сигурност. Голям филм ли ще е да се монтира мотор -гориво танкове ,управление от кърмата,охлаждане,дупка за винта,окабеляване? Абе филм ще е
Коментар
-
Извънбордовия двигател НЕ решава въпроса с електроенергията.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
Първоначално публикуван от pan_rt Преглед на мнениеЗа мен е важно да има инбордов двигател за да си круизвам по спокойно , извънбордовия ще си остане за по голяма сигурност. Голям филм ли ще е да се монтира мотор -гориво танкове ,управление от кърмата,охлаждане,дупка за винта,окабеляване? Абе филм ще е
Както писах по-горе, извънбордов двигател за тази лодка не е добро решение. Виж снимките на кърмата на същата лодка (Кор Кароли във Варна) и си престави позицията на извънбордовият двигател с удължението за ръчката за газ и някаква система за командване на ходовете от кокпита. Обърни внимание на височината на кърмовият релинг.
Представи си елементарен ремонт на извънбордов двигател на тази лодка: например смяна на импелер на охлаждането. Само почистване на винта от навита найлонова торба би било малко по-малко трудно. Почти всеки друг ремонт на сравнително съвременен извънбордов двигател, висящ на кърмата на тази лодка или вкаран в кокпита й е меко казано проблематичен, клонящ към невъзможен.
Как ще зареждаш акумулатор, поне за ходови светлини, ехолот и навигация? Слънчев панел, ветрогенератор, хидрогенератор...???
Асенеее...Никиии...де сте бре? Тук има нужда от животоспасяващ скептицизъм!
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
В пустинята бяхме,малко мотори се караха,е така далеч от океана.
Нещата които казваш са точно така,то верно,че хората са обикаляли света без мотори ма минаха тия години - ако няма да си куснеш 2 тухли в нафта и да ги палиш в мивката за да си направиш кафе ти трябва мотор,ако не го разбираш секстанта ти трябва мотор,ако искаш да минеш по дадени места / Босфора примерно / ти трябва мотор, ако искаш да имаш навигация,радио,светлини.........ти трябва мотор, ако няма да си на консерви 3 месеца .......ти трябва мотор.
Добра батерия тук е 350 долара,ще ти трябват поне 3,соларите са по кинта на ват,600 кинта и тука,кабели,контролер за 200 кинта........и то става колко да си ревизираш стария дизел.
TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеВ пустинята бяхме,малко мотори се караха,е така далеч от океана.
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
Коментар
-
Не са напуснали работа, разбира се! Иначе, как ще си купуват мотори?
BENZBOSS коментира
Той май сам дойде,никой не го е пращал,дойде и еба мамата на спокойния живот с тия мотори,а така хубаво си плавахме........
Това, май не е съвсем вярно. Само истинските приятели могат да ти разрушат живота, водени от най-добри намерения. Както винаги...
Но, това е дълга история, която не само не е свършила, а изглежда сега набира скорост.
Ти, колко мотора имаш вече/засега?There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
По въпроса с мотора- слушайте Трамп. Тоест слушайте го, ако не искате да откривате наново топлата водица, ако не, пишета лато я откриете, че други поне да слушат Трампа.
Трампе, като се видите с Димо, купете си една 12 годишна бутилка дето не се търкаля и я изпийте за наше здраве. И ми кажи как да пратя кинтите за бутилката за да се чувствам, че наистина съм ви почерпил.
Ама вярно добре се ивееше преди тия мотоциклети! Ей го сега, а 31ви на почерпена глава в тъмното май купих един мотор /абе баш съм го купил щом съм го платил вече/, сега вече се оглеждам за още един. Жена ми е притеснена... хахаха
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар