Сюжета: Купувам евтина ветроходна лодка от Кралството.Вземам един или двама приятели ентусиасти,оборудваме лодката с каквото кажат Бенцбоса ,Никсд,Бат Венци дребния и другите светила от форума,тръгваме където те кажат по което време кажат. Пропускам нещо много важно....Аз нямам никакъв опит (може обаче малко да придобия) ,останалите от екипажа също. Та по същество, какъв е шанса да се удавим,да не се удавим ,но да удавим лодката и има шанс да я доберем до нашенски води с късмета на начинаещия.За тактика ще разчитаме на гореспоменатите заедно със светилата и какви прогнозни разходи ще хфръкнат ако не се чупи лодката
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
С евтина ветроходна лодка от UK до България по море
Свий
X
-
Ъъъъ, жена ти знае ли за тия планове? Хахаха
Абе шантава работа, обаче може и да стане. Не, че те навивам, даже напротив, ама може и да се получи, еле ако сте късметлии.
Съвсем без никакъв опит няма да стане. Отдели си една седмица някой да ти покаже основните неща. И понаучи малко правила, светлини... Навигацията е лесна, с един Айпад и сте готови, ама “гледам в радара, и само точки виждам...”...
Какви са ви шансовете- ами дърпатв дявола за опашката. Ама с малко подготовка шансовете ви се увеличават доста.
-
аз не казвам че се мислим да се качим на автобус без книжки и да не знаем ляво или дясно,курса с книжката ще го карам ,ще се моля и дращя на душата на инструктора срещу такса да ми покаже някои най общи тънкости,опцията да караме предимно на моторедка е ок,ама няма да съм аз ако не разперя платната и не секна мачтата на две
Коментар
-
Понеже цените на лодките в UK са горе долу колкото на Дискавърита, като нищо може да се подлъже някой.
Обаче, цените не случайно са такива. В повечето случаи де.
Изкарай курса зимата, пролетта един курс практика в Гърция, едно плаване организирано за трупане на мили. И тогава го мисли това с лодката от Англия до България.
Оферти за плаване вече има много и цените се конкурират.
Хубаво е да си чешем клавиатурата де. Имаше няколко пътеписа на българи по този маршрут.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеАбонамент.
Такива хора ме кефят, жалко, че аз не съм като тях...
Ще помисля малко ,,за да конкретизирам въпросите които имам.
като за начало кога е сезона за плаване през ламанша?
като вземеш лодката ,тя документално готова ли е да плава,какви документи трябва да има?
на какво разстояние от брега трябва да се държи курс за да е безопасни имайки предвид незначителния опит?Последно редактирано от pan_rt; 29-10-20, 20:57.
Коментар
-
Ти пък ветроход, изпадна ми траулер рибарски за 350 паунда, верно без двигател ама тонове желязо на вода и с покрив, жената като видя цената и се нави ама не ми стискаше, щото съм сам във водата.
Ако е за навитаци , едвам ме нави ако ме поканите, имам инструменти и опит с техниката и риболоваБъдете живи и здрави!
Коментар
-
Ти не си у ред
Английски говориш ли поне да знам линкове да ти пращам,че така трябва да превеждам постоянно?
Джими Корнел - цяла книга има за това кога е сезона за даден океан.
Лодка без пари която да става няма да намерите,след като намерите евтина такава ще заминат едни 5 000 - 10 000 евро за да се оборудва с необходимото.
Послушай съвета на Венци за курсовете и оморячването преди да скачаш в дьлбокото.
Лудите движат света и прогреса,ше подсказваме с каквото трябва,няма да е кой знае какво плаване,ще имаш само седмица материал за разказване на внуците,денонощно разказване.С много четене ще научите много неща,ако имате опит в къмпингуване и сте половин механици и електричари то другото е лесно.
Аз ви предлагам да прегледате някой стар Картер 30 или нещо от тоя род.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
- 1 like
Коментар
-
Аз точно на картър 30 съм метнал око ,дърводелец съм с 17 г опит и всички машини в цеха си ги поправям сам дори и цифровите. Един реставриран руски джип и два метнати през таван така че имам няколко положитилни фактора. Дай английските линкове
Коментар
-
Ехе,ти си половин ветроходец значи.
Мина времето на компаси и секстанти,сега с един дьрт айпад и апче за 50 кинта ставаш Магелан ма познаваш повече от него.Не се гонят високи спортни резултати и ако сте внимателни ще ви пердашат 2-3 бури преди да се преберете,не се мре лесно тия дни.
От другите двама си избери по-добрия електричар и да прегледа някоя каравана там,лодката е същото умножено по 3-4-5
-
-
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение...
Аз ви предлагам да прегледате някой стар Картер 30 или нещо от тоя род.
С какъв двигател е това корито?
Нещо произведено преди 40 години и за да е евтино трябва да е неподдържано струва ли си въобще да се възстановява и да се рискува да се плава?
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
pan_rt коментира
Днес, 17:17
Колко батерии може да има това нещо, геноато по ли се къса от грота,соларите вече са на поносима цена ,резервоарите ще се плакнат това е ясно
Според снимката на таблото би трябвало да са два акумулатора.
-
Има поне 2 банки с батерии,едната стартова което е единична батерия,а другата тягова банка където може да са 2-3-4-5-15 батерии,като му гледам алтернаторчето и с тия умрели 15 коня няма да са повече от 2 батерии на тяговата банка.
Алтернатора принципно показва колко ампера батерии можеш да сложиш,грубо казано 20-25% от капацитета на батериите ти е алтернатора.
Нищо не се къса лесно на тая лодка,грота е носна кьрпичка размер,а геноата е на ролриф та се свива лесно,номера е,че това само на геноа върви докато само на грот към вятъра не та ако не искаш да си Магелан и да катериш по 80-90 градуса макс към вятъра ако сьдереш нещо си приготви яка среден или малък размер геноа.Ще намразиш попътния с това,но ще пристигнеш
-
Коментар
-
https://www.yachtworld.com/boats/198...er-30-3711369/ аз съм на 1 светлинна година от покупката първо опит малко
-
Вземи си Channel Almanac, отговаря на много въпроси. И да не забравиш, че от януари Англия вече не е в ЕС, има митници и ДДС Избери си къде точно ще влезеш в Европата. Документацията е малка и доста неща в Англия не са задължителни, но различните държави през които евентуално ще минеш имат различни изисквания, някои са по-дребнави от други. Може да погледнеш как стоят нещата с регистрация, радио и капитанско. Желателно е да имаш идея какво се пише в договора по прехвърлянето.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар