До: Коя конструкция на автомобила е по безопасна
Панелите на Трабанта при удар работят като пружини. Изобщо не е толкова прост, колкото изглежда. Не е съвършен заради желязната рамка на която са закачени, и заради железния под. Това е обаче достъпната по себестойност технология. Монококовите Багири са реално скъпи и нетехнологични, те не могат да са масови коли в днешната философия на производството.
Панелите на Трабанта при удар работят като пружини. Изобщо не е толкова прост, колкото изглежда. Не е съвършен заради желязната рамка на която са закачени, и заради железния под. Това е обаче достъпната по себестойност технология. Монококовите Багири са реално скъпи и нетехнологични, те не могат да са масови коли в днешната философия на производството.


(само да не го четат това еколозите).
И си прав - срещу корави глави с мека кола не вървиш!
в Аудито. И двете са самоносещи, но тук вече има разлика в масите...и енергиите.
Коментар