Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

    Аз съм съгласен с теб, Ясен! Темата можи да се заключи.

    Коментар


    • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

      Според мен: На първо място - заспиване на водачите /причините могат да бъдат разнообразни, но обикновено е умора и каране извън определеното време/; На второ място - некадърност и слаба подготовка, липса на стаж /най-вече при турските шофьори/; На трето място - високо самочувствие и недооценяване на ситуацията от 2 - 2,5 м. височина на пътя/. Знам случаи и на пияни тираджии.

      Коментар


      • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

        http://www.monitor.bg/article?id=204143 А най - гнусното е че, хората събират подписка а никой даже и внимание не обръща на проблемите, е....!

        Коментар


        • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

          В България можеш да събираш подписки за каквото си посискаш, но резултатът е все същия!

          Коментар


          • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

            Катастрофи стават навсякъде. Няма държава, в която всички шофьори да спазват правилата. Срещу нарушителите обаче в повечето страни от ЕС се прилагат изключително строги наказания особено срещу пияните водачи, дори и без да са причинили щети и жертви. Във Великобритания разрешеното ниво на алкохол е до 0,8 промила. Заловен да шофира с повече от това количество по закон може да бъде осъден на до 6 месеца затвор, глоба от 5000 британски паунда (5600 евро) и да загуби шофьорската си книжка за период от 1 до 3 години. Същите санкции се налагат и на шофьори, отказали да дадат проба при съмнения, че са карали пияни. В случай, че шофьор е причини смърт, карайки пиян, го заплашват 14 години затвор и минимум 2 годни лишаване от шофьорски права. Паричната глоба не е фиксирана. Определя я съдът, който за разлика от българския никак не е милозлив. За опасно шофиране и причиняване на смърт или тежки телесни травми без употреба на алкохол присъдата е 5 години затвор. Глобата за превишена скоростта започва от 1000 паунда (1130 евро). За шофиране без книжка се полагат 2 години затвор.
            Сурови са наказанията за пияните шофьори и в Швейцария.
            От 2010 г. на такива водачи просто им конфискуват автомобилите. Това наказание се прилага също и за шофиращите опасно, както и за тези, които многократно нарушават правилата за движение. От миналата година са завишени и наказанията за шофьорите, причинили смърт на пътя, като за целта се прилага нова интерпретация на казуса. Вече не се говори за „инцидент”, а за „престъпление”. Автомобилът пък се третира като „оръжие”, а причиненото от него „убийство по невнимание” може да донесе на шофьора до 7 години зад решетките.
            В Германия за убийство на пътя в пияно състояние присъдата е над 5 години затвор. Ако шофьорът не е причинил смърт, но кара с до 0,5 промила алкохол в кръвта, остава без книжка за 1 до 3 месеца и плаща глоба от 500 евро.
            Над 1 промил книжката се отнема за 12 месеца или завинаги, в зависимост от обстоятелствата, а глобата стига до 3000 евро. Същото важи и за превишена скорост. Затвор до 6 месеца грози и всеки, който седне зад волана без шофьорска книжка.

            Коментар


            • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

              Вдигането на глобите значи само едно - че няма кой да ги налага. Явно и другите полиции се равняват по нашата, а не обратното.

              Коментар


              • От: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                Първоначално публикуван от Димитър Насков Преглед на мнение
                Катастрофи стават навсякъде. Няма държава, в която всички шофьори да спазват правилата. Срещу нарушителите обаче в повечето страни от ЕС се прилагат изключително строги наказания особено срещу пияните водачи, дори и без да са причинили щети и жертви. Във Великобритания разрешеното ниво на алкохол е до 0,8 промила. Заловен да шофира с повече от това количество по закон може да бъде осъден на до 6 месеца затвор, глоба от 5000 британски паунда (5600 евро) и да загуби шофьорската си книжка за период от 1 до 3 години. Същите санкции се налагат и на шофьори, отказали да дадат проба при съмнения, че са карали пияни. В случай, че шофьор е причини смърт, карайки пиян, го заплашват 14 години затвор и минимум 2 годни лишаване от шофьорски права. Паричната глоба не е фиксирана. Определя я съдът, който за разлика от българския никак не е милозлив. За опасно шофиране и причиняване на смърт или тежки телесни травми без употреба на алкохол присъдата е 5 години затвор. Глобата за превишена скоростта започва от 1000 паунда (1130 евро). За шофиране без книжка се полагат 2 години затвор.
                Сурови са наказанията за пияните шофьори и в Швейцария.
                От 2010 г. на такива водачи просто им конфискуват автомобилите. Това наказание се прилага също и за шофиращите опасно, както и за тези, които многократно нарушават правилата за движение. От миналата година са завишени и наказанията за шофьорите, причинили смърт на пътя, като за целта се прилага нова интерпретация на казуса. Вече не се говори за „инцидент”, а за „престъпление”. Автомобилът пък се третира като „оръжие”, а причиненото от него „убийство по невнимание” може да донесе на шофьора до 7 години зад решетките.
                В Германия за убийство на пътя в пияно състояние присъдата е над 5 години затвор. Ако шофьорът не е причинил смърт, но кара с до 0,5 промила алкохол в кръвта, остава без книжка за 1 до 3 месеца и плаща глоба от 500 евро.
                Над 1 промил книжката се отнема за 12 месеца или завинаги, в зависимост от обстоятелствата, а глобата стига до 3000 евро. Същото важи и за превишена скорост. Затвор до 6 месеца грози и всеки, който седне зад волана без шофьорска книжка.
                В България санкциите са напълно съпоставими, а предвид в пъти по-ниският стандарт, следва че дори са в пъти по-високи (става въпрос - паричното изражение), сроковете за лишаване на свобода - също.
                Философията на санкцията не е размера, а неизбежността и! Точно тук ни куца на нас работата.
                `Щото, като тръгнеш от Орлов мост да напазаруваш в Метро и минеш този път със 100км/ч, бройката на камерите догоре е достатъчна за да си оставиш директно "книжката" в първото РПУ, покрай което минеш... Ма това не се случва, да не говорим за прецеденти като "Ставийски".
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X