Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

    Гоблин, историята с тировете е друга. Не че нашите тирове са били повече от САЩ. Макар, че напълвно възможно е Рейган да го еказал, под формата на хипарбола. Просто нашите държали транспорта от Европа за Близкия изток. Чувал съм баща ми, стар дападжия, че САЩ са дали сериозна сума пари, за да се развият турските транспотни фирми и да изместят СОМАТ от пазара.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #77
      До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

      Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнение
      Аз първите грешки ги направих след 8 години стаж,когато се чуствах като бог на пътя,така че таланта си е талант,а самонадеяността и увереноста,че си много добър е друга планета.Който е карал голям камион с ремарке на лед или по точно бляк айс разбира за какво иде реч.
      И по нанадолното Русе Бяла се завърташ напреки и се носииииши добре че Господ е с нас и пази безумцитета успях да изправя с газ и после у канавката ръгай скорости надолуа клоните шибат стъклотоДано никога не се случва на никой
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #78
        До: АНКЕТА!

        Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнение
        Извинявай колега ама говориш безмислици,ти го изкара ,че тези хора ракия и жена не са виждали,забрави да добавиш сланинката и лучец за да е по-пълна картинката
        Колега,говоря само за тези,които правят катастрофи. Твойта работа да не е : Гузен,не гонен бяга??? И извинявай за въпроса,ама бил ли си тираджия ??????????????????????????????????????????????

        Коментар


        • #79
          До: АНКЕТА!

          Първоначално публикуван от G_P_S Преглед на мнение
          Колега,говоря само за тези,които правят катастрофи. Твойта работа да не е : Гузен,не гонен бяга??? И извинявай за въпроса,ама бил ли си тираджия ??????????????????????????????????????????????
          Не можеш да говориш само за тези,които ги правят,те не са сами напътя.От катастрофи никой не е застрахован,който не кара,той негреши.Опитвам се да кажа,че грешките идват с опита....и да,ако трябва да съм откровен,"ТИР" В Европа не съм карал.Моя опит е в щатите и ми е писнало от неделни драйвари,които незнаят за какво са на пътя.Мгого често катастрофите стават за да предпазиш някой смотаняк,който хем не кара,хем се вре.По начина по който окарикаторяваш един тираджия ми говори,че не си много запознат с този занаят.

          Коментар


          • #80
            До: Защо катострофират тировете по международния ни път!

            Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
            ... В страните с магистрали всички тираджии си карат в дясната лента ...
            не е точно така - в Германия по 2-лентовите магистрли постоянно се изпреварват помежду си и правят адски задръствания - проблемът е на участъците с изкачване, защото един ТИР натоварен с железа /например/ не може да катери като този натоварен със строителна изолация

            А иначе по темата:
            1. Не е нормално международен път да минава през села, да има остри завои и т.н.
            2. Не е нормално снегът да се чисти едва след като спре да вали /за да не правят няколко курса/
            3. Не е нормално да се правят завоите с обратен наклон, да има "кладенци" по пътищата и т.н.
            4. Ако КАТаджиите си гледаха работата, а не само как да си напълнят джоба... Защо ако чуждите шофьори пият и карат, полицаите не ги арестуват, ами си пълнят джобовете???

            Системата у нас е:
            -Господин Полицай, помогнете - този иска да ме убие!
            -За момента няма престъпление - като те убие, ела пак!
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #81
              До: Защо катострофират тировете по международния ни път!

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение

              Системата у нас е:
              -Господин Полицай, помогнете - този иска да ме убие!
              -За момента няма престъпление - като те убие, ела пак!
              Точно така е за голямо съжаление!

              Коментар


              • #82
                До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                Гоблин, прощавай, един съвет - недей да четеш какво пише в интернет, моля те . Охххххх, ................... виж сега ......... 'начи, караш ме да кажа неща дето хич не ми се иска да ги казвам публично. 700 С БЪЛГАРСКА РЕГИСТРАЦИЯ . Ако се върнем малко по-назад, мммммммммм около 10-12 години, по-голямата част от камионите на СОМАТ бяха с азербайджанска регистрация. Това можеш да попиташ който искаш от шофьорите. Ако желаеш мога да ти разкажа и какви бяха отношенията на хер Вили Бец с канцлера Хелмут Кол. За Томас Бец нищо няма да ти разкажа.
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • #83
                  До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                  мнение на vlageo: Мисля, че в момента са около 12 000 - не съм чел статистики скоро, но преди няколко години бяха толкова и са най-големите поне в Европа, за света не знам... За тези които не следят транспорта - СО МАТ вече се казва Willi Betz
                  Вторите по големина трябва да са Norbert с около 8 000 камиона.


                  Колега, СОМАТ не се казва Willi Betz,ПОВЯРВАЙ МИ Колкото и парадоксално да ти звучи, това е самата истина. М/у другото, само за майтап , на някой паркинг помоли някой от шофьорите да ти покажа трудовия си договор ( по принцип са длъжни да ги носят ). Ще останеш много изненадан кой му е работодателя .
                  Последно редактирано от мишоци; 19-03-10, 11:39. Причина: допълнение
                  Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                  Само DIESEL !!!

                  Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                    Гледам,че има няколко човека от пишещите в темата,които са работили с големи камиони и те знаят най-добре,как стоят нещата при тях.
                    На останалите,препоръчвам да се качат и да покарат,пък тогава да бистрят нещата,кое,защо и как.Но не да карат само за проба,а за повечко време и с цел изкарване на прехраната...
                    И препоръката ми е най-вече към автора на темата,та да разбере защо камиона го е изпреварил в населено място и изобщо кое,как и защо се случва.И наистина,не става въпрос само за самото шофиране,а и за отношенията във фирмите и нещата които не се казват гласно на всеослушание и не са написани никъде.
                    Безопасността на движението зависи от много и различни фактори.Дори най-малкият и незначителен детайл в оформлението на конструкцията на дадено МПС,може да влияе на безопасността,дори просто,ако изморява водача малко повече от оптималното...Има си цяла наука с различни раздели,която изследва и анализира безопасността на автомобилите от най-различни ъгли.
                    А съществува и друга,неписана и неофициална "наука",която има за цел да изучава начините за заобикаляне на правилата и законите,прехвърлянето на отговорноста върху водачите и заставянето им да правят нарушения,без да се носи отговорност от работодателят.И това се прави и от големи и реномирани фирми...За съжаление повечето техни нарушения се доказват трудно-т.е. всичко е измислено и пресметнато,така че да се държи отговорен индивида-работник,който лесно може да се замени,ако е необходимо...
                    Както казах нещата са твърде дълбоки-не могат да бъдат разбрани от всеки.Още по малко от човек,чудещ се защо го изпреварва камион,докато е тръгнал на лежерна разходка...

                    Причините за катастрофите са най-различни и само реална статистика от експертизите за общия брой ПТП-та,може да даде достатъчно точен отговор на въпроса от заглавието на темата.
                    Аз лично,гласувах за причината нарушаване на правилата,защото знам колко често,поради какви причини и при какви обстоятелстава се правят нарушенията.Вярвам,че отговорността за голямата част от катастрофите,принадлежи на хора.Случайните катастрофи стават изключително рядко.Вече,дали са виновни най-често водачите или пък други лица,носещи отговорност за безопасността по пътищата,е отделен въпрос,на който само статистиката би могла да отговори точно.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #85
                      До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                      Първоначално публикуван от cveta68 Преглед на мнение
                      Каквото и да си говорим, дали става въпрос за тежкотоварен камион, автобус, лек автомобил... проблемите идват винаги от ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО. ФАКТ !
                      Цвете,карам камиони от 22.02.1982 година. Видял съм какво ли не и къде ли не по пътищата на България и Европа. Не съм съгласен с теб.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                        мнение на vlageo: Мисля, че в момента са около 12 000 - не съм чел статистики скоро, но преди няколко години бяха толкова и са най-големите поне в Европа, за света не знам... За тези които не следят транспорта - СО МАТ вече се казва Willi Betz
                        Вторите по големина трябва да са Norbert с около 8 000 камиона.


                        Колега, СОМАТ не се казва Willi Betz,ПОВЯРВАЙ МИ Колкото и парадоксално да ти звучи, това е самата истина. М/у другото, само за майтап , на някой паркинг помоли някой от шофьорите да ти покажа трудовия си договор ( по принцип са длъжни да ги носят ). Ще останеш много изненадан кой му е работодателя .
                        СОМАТ е собственост и вечно ще бъде на българската комунистическа партиятая дърта к..ва не пуска фъндък
                        К мирной жизни не пригоден.
                        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                        Коментар


                        • #87
                          До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                          Скоро напът за Враца през селата след Ботевград се нареждаме колона от десетина коли през поредното село, защото първият спазва ограничението - лошо няма. Аз съм в шестата поред кола (преброих се) - роудстър по-нисък от гумата на тъпака с 5 осевия циментовоз на Холсим, който изпревари с пушилка цялата колона баш преди десен завой през къщите без никаква видимост, колкото и високо да е седнал. Докато ме изпреварваше не си помислих, как ние "гъзарите" с прилепналите за пътя "бегачки" си караме нормално през селата, за разлика от "гонещите график труженици". Единствената ми мисъл беше, че ако в лентата му изскочи кола, едва ли ще влезе в къщите отляво ами ще мине през нея а нас ще ни помели с ремаркето, без да имаме време или място за каквото и да било. Да пипна спирачката, докато ме задмине и така да съкратя интервала не става, щото сме колона.

                          После го настигнах и докато карах след него се обадих в полицията, за да кажа какво е направил и да им дам номера му, ама ми обясниха, че щом не е станала катастрофа, не можели да направят незнам си какво, щото едикакво си. В такъв случай, аз ли да изпреварвам и засичам седлови влекач и да бия келешчето, което го кара, като че ли утре няма да направи същото...

                          А, нещо да сте чували за благотворнто влияние на амфетките върху способностите на турските шофьори да наваксват график? Удрят едно пико и вече не карат композиция, ами са яхнали Ракета Сатурн.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                            Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                            Скоро напът за Враца през селата след Ботевград се нареждаме колона от десетина коли през поредното село, защото първият спазва ограничението - лошо няма. Аз съм в шестата поред кола (преброих се) - роудстър по-нисък от гумата на тъпака с 5 осевия циментовоз на Холсим, който изпревари с пушилка цялата колона баш преди десен завой през къщите без никаква видимост, колкото и високо да е седнал. Докато ме изпреварваше не си помислих, как ние "гъзарите" с прилепналите за пътя "бегачки" си караме нормално през селата, за разлика от "гонещите график труженици". Единствената ми мисъл беше, че ако в лентата му изскочи кола, едва ли ще влезе в къщите отляво ами ще мине през нея а нас ще ни помели с ремаркето, без да имаме време или място за каквото и да било. Да пипна спирачката, докато ме задмине и така да съкратя интервала не става, щото сме колона.

                            После го настигнах и докато карах след него се обадих в полицията, за да кажа какво е направил и да им дам номера му, ама ми обясниха, че щом не е станала катастрофа, не можели да направят незнам си какво, щото едикакво си. В такъв случай, аз ли да изпреварвам и засичам седлови влекач и да бия келешчето, което го кара, като че ли утре няма да направи същото...

                            А, нещо да сте чували за благотворнто влияние на амфетките върху способностите на турските шофьори да наваксват график? Удрят едно пико и вече не карат композиция, ами са яхнали Ракета Сатурн.
                            Това не го туряй в уста щото ше ти изпада косатаЗнам го но не съм смеял да го пробвам аз и така си карах като алтавКолкото часа трябва толкова
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар


                            • #89
                              До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                              Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                              ............ ами са яхнали Ракета Сатурн.
                              Те за това са измислени ограничителите,кофтито е че срещу 20-30евро на проверяващите не само че няма да го глобят ами ще карат пред него за да му разчистват пътя да не закъснее.
                              . LRE Bulgaria.
                              RRC SE V8 91г.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                                Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                                Това не го туряй в уста щото ше ти изпада косатаЗнам го но не съм смеял да го пробвам аз и така си карах като алтавКолкото часа трябва толкова
                                Ама преди нея - зъбите. Знам какво е метамфетамин хидрохлорид, спокойно. Последно пробвах концентриран алкохол преди 3 години и пак не ми хареса, така че мен не ме мисли.

                                Проблемът е, че нашите с дрегерите гонят тези със забавените реакции, пък тези със забързаните са не по-малко опасни, ама тях никой не ги закача.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X