До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?
Според мен почти всички ифарктни ситуаций с тежкотоварни автомобили са свързани или със бързането или с неизправности в машината.Това ще се промени много лесно ако приемат най-накрая добавката в закона,според която всички глоби да се пишат на шефа на фирмата,а не на шофьора.Защото сега какво се получава-дават се нереални времена за курса сметнати примерно,за колко го минава това разстояние шефа с МЛ си,карайки като тарикат.Пълна незаинтересованост какво е техническото състояние на машината,а евентуално ако му се каже много често отговора е "Абе ше кара още така".За документацийте същата работа.И защо е така-защото има кой да е на топа на устата,а на чорбаджията му е през оная работа за това-нали си има дежурната реплика "Като не ти изнася напусни."
Според мен почти всички ифарктни ситуаций с тежкотоварни автомобили са свързани или със бързането или с неизправности в машината.Това ще се промени много лесно ако приемат най-накрая добавката в закона,според която всички глоби да се пишат на шефа на фирмата,а не на шофьора.Защото сега какво се получава-дават се нереални времена за курса сметнати примерно,за колко го минава това разстояние шефа с МЛ си,карайки като тарикат.Пълна незаинтересованост какво е техническото състояние на машината,а евентуално ако му се каже много често отговора е "Абе ше кара още така".За документацийте същата работа.И защо е така-защото има кой да е на топа на устата,а на чорбаджията му е през оная работа за това-нали си има дежурната реплика "Като не ти изнася напусни."
Коментар