Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

    Според мен почти всички ифарктни ситуаций с тежкотоварни автомобили са свързани или със бързането или с неизправности в машината.Това ще се промени много лесно ако приемат най-накрая добавката в закона,според която всички глоби да се пишат на шефа на фирмата,а не на шофьора.Защото сега какво се получава-дават се нереални времена за курса сметнати примерно,за колко го минава това разстояние шефа с МЛ си,карайки като тарикат.Пълна незаинтересованост какво е техническото състояние на машината,а евентуално ако му се каже много често отговора е "Абе ше кара още така".За документацийте същата работа.И защо е така-защото има кой да е на топа на устата,а на чорбаджията му е през оная работа за това-нали си има дежурната реплика "Като не ти изнася напусни."

    Коментар


    • #92
      До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

      Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
      .....Това ще се промени много лесно ако приемат най-накрая добавката в закона,според която всички глоби да се пишат на шефа на фирмата,а не на шофьора.....
      И познай шефчето после от кого ще си удържи паричките....?
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #93
        До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Гледам,че има няколко човека от пишещите в темата,които са работили с големи камиони и те знаят най-добре,как стоят нещата при тях.
        На останалите,препоръчвам да се качат и да покарат,пък тогава да бистрят нещата,кое,защо и как.Но не да карат само за проба,а за повечко време и с цел изкарване на прехраната...
        И препоръката ми е най-вече към автора на темата,та да разбере защо камиона го е изпреварил в населено място и изобщо кое,как и защо се случва.И наистина,не става въпрос само за самото шофиране,а и за отношенията във фирмите и нещата които не се казват гласно на всеослушание и не са написани никъде.
        Безопасността на движението зависи от много и различни фактори.Дори най-малкият и незначителен детайл в оформлението на конструкцията на дадено МПС,може да влияе на безопасността,дори просто,ако изморява водача малко повече от оптималното...Има си цяла наука с различни раздели,която изследва и анализира безопасността на автомобилите от най-различни ъгли.
        А съществува и друга,неписана и неофициална "наука",която има за цел да изучава начините за заобикаляне на правилата и законите,прехвърлянето на отговорноста върху водачите и заставянето им да правят нарушения,без да се носи отговорност от работодателят.И това се прави и от големи и реномирани фирми...За съжаление повечето техни нарушения се доказват трудно-т.е. всичко е измислено и пресметнато,така че да се държи отговорен индивида-работник,който лесно може да се замени,ако е необходимо...
        Както казах нещата са твърде дълбоки-не могат да бъдат разбрани от всеки.Още по малко от човек,чудещ се защо го изпреварва камион,докато е тръгнал на лежерна разходка...

        Причините за катастрофите са най-различни и само реална статистика от експертизите за общия брой ПТП-та,може да даде достатъчно точен отговор на въпроса от заглавието на темата.
        Аз лично,гласувах за причината нарушаване на правилата,защото знам колко често,поради какви причини и при какви обстоятелстава се правят нарушенията.Вярвам,че отговорността за голямата част от катастрофите,принадлежи на хора.Случайните катастрофи стават изключително рядко.Вече,дали са виновни най-често водачите или пък други лица,носещи отговорност за безопасността по пътищата,е отделен въпрос,на който само статистиката би могла да отговори точно.
        Ама изобщо не си прав! Незнаеш кое, как стана, че да коментираш толко строго! Не ма интересува график ли спазва, Деца ли храни! Ще кара като хората или ще си носи отговорноста! Няма нищо общо дали съм излезнал на разходка или дали тоя гламав Тираджия да си изкарва хляба, на пътя сме ЕДНАКВИ! Никой ли няма да можи да разбере че на пътя сме Еднакви и трябва да се пазим, а не да коментираме 1 филия хляб или 1 човешки живот! АЙ моля ти са

        Коментар


        • #94
          До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          И познай шефчето после от кого ще си удържи паричките....?
          Е има го и този род тиквеници,обаче масовата част ще влезнат в релси.Интересно само защо го забавиха това-явно не се нрави на въпросните хора и имат с кой да протакат в парламента.

          Коментар


          • #95
            До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

            Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
            Е има го и този род тиквеници,обаче масовата част ще влезнат в релси.Интересно само защо го забавиха това-явно не се нрави на въпросните хора и имат с кой да протакат в парламента.
            Спокойно, всичко ще си дойди на мястото!
            Гледах в един сайт в коя Държава беше незнам не съм много сигорен!
            Тираджий, който направят нарушение се глобява Шофьора и с 10% Фирмата!
            С една дума - Аз карам камион спират ме пишат ми АКТ (100 лв), и (100 лв + 10% на фирмата).
            Е, нека и така да е в България! Ама много е путкупенна тая полиция, в близките години няма да се получи тоя номер, защото като му фарлиш 50,100 лв и айде тръгвай!

            Коментар


            • #96
              До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

              Причината за птп с учасници камиони не е само една много са аэ лично посочих лошите пътища но всички причини посочени в анкетата са да кажем верни но тази есен пътувам си от Русе за Бургас и ме спира ДАИ времето ми беше изтекло даяджията направи забележка и му казах ми добре спирам ама къде запушвам пътя човека махна с палката ивика бягай. Правилно е на 4,5ч трябва почивка но в България в повечето случаи няма къде а за дневната почивка важи още повече. По горе някой беше писал че карал в Хаин Боаз зад камион който не го пропускал ами ако знае как се потегля по нагорнище натоварен няма да се възмущава .Истината е че нямаме пътища, дисциплина и контрол.

              Коментар


              • #97
                До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                Според мен катастрофите стават заради тези каде не знаят каде са тръгнали и си карат панорамно/влачат се по пътя/такива шофьори изнервят другите,е никой който пише в тази тема не може да си сложи ръката сърцето и да каже че за разтояние от400-500км пробег е спазвал ограниченията,защото ако ги спазваш това разтояние ще го пътуваш 17-18часа на всякаде има много знаци който стоят на такива безмислени места само за да изкарват рушвети на полицайте Турските шофьори ги оставям БЕЗ КОМЕНТАР но не може всички шофьори да ги сравняваме с тях.А тировете катастрофират заради преумора на шофьора,не е фактор скороста за птп .П.п лошото е че в темата пишат хора който вобще не знаят за какво става дума не можеш да коментираш материя за която нямаш никаква представа,а си слушал или гледал, като покараш най малко 2-3години тогава можеш да разбереш защо идеш реч
                Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                Коментар


                • #98
                  До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                  С ръка на сърцето - като карам към морето има едни населени места преди и след Сливен, където винаги спазвам ограниченията. Интересно защо ли, точно там тировете ми се залепват на задника на 50см и почват да тръбят и да светкат. При положение че улицата в населеното място е с четири платна и могат да ме изпреварят както си искат.

                  Ако знаеш колко ме боли да не казвам кое за това че някой иска АЗ да отнеса глобата в тази гора от радари за това че ТОЙ бърза - не е истина направо.

                  Аз не държа сметка на ифи и лиази на по сто години, клекнали на една страна, движещи се по международен път с две ленти с 35км/ч в продължение на 40км при непрестанен насрещен поток. Хайде ако може тираджиите да не ми държат сметка как аз си карам бричката на места където могат да ме изпреварят ама предпочитат аз да им отпушвам пътя, с тяхната скорост.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #99
                    До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                    Според мен катастрофите стават заради тези каде не знаят каде са тръгнали и си карат панорамно/влачат се по пътя/такива шофьори изнервят другите,е никой който пише в тази тема не може да си сложи ръката сърцето и да каже че за разтояние от400-500км пробег е спазвал ограниченията,защото ако ги спазваш това разтояние ще го пътуваш 17-18часа на всякаде има много знаци който стоят на такива безмислени места само за да изкарват рушвети на полицайте
                    Аз съм един от тия, дето не знаят къде са тръгнали
                    И се наслаждавам на всеки метър, изминат по направлението
                    За 27 години стаж като безглава муха по пътищата, имам два акта за превишена скорост от младежките ми години. Средно правя по около 20х. километра в година. Спазвам всички ограничения или поне се старая. Чувал съм, че вие можете да минете със затворени очи Шипка на връх Коледа. Когато ми цъфне такъв "професионалист" в огледалото, търся първата отбивка. Да не му спирам ентусиазма. Обикновенно до следващото крайпътно заведение.
                    Щом сте толкова добри в карането, що не се движите по черните пътища, дето няма ограничения и можете да си летите на воля? Или ви липсват пречещите?

                    п.п. От Русе до Ивайловград стигам за 7,5 часа както пише в книгите - с почивки и съобразно ограниченията. Ти, ако знаеш за къде си тръгнал, за колко ще ги минеш? Ако стигнеш, все пак...

                    Коментар


                    • До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      С ръка на сърцето - като карам към морето има едни населени места преди и след Сливен, където винаги спазвам ограниченията. Интересно защо ли, точно там тировете ми се залепват на задника на 50см и почват да тръбят и да светкат. При положение че улицата в населеното място е с четири платна и могат да ме изпреварят както си искат.

                      Ако знаеш колко ме боли да не казвам кое за това че някой иска АЗ да отнеса глобата в тази гора от радари за това че ТОЙ бърза - не е истина направо.

                      Аз не държа сметка на ифи и лиази на по сто години, клекнали на една страна, движещи се по международен път с две ленти с 35км/ч в продължение на 40км при непрестанен насрещен поток. Хайде ако може тираджиите да не ми държат сметка как аз си карам бричката на места където могат да ме изпреварят ама предпочитат аз да им отпушвам пътя, с тяхната скорост.
                      Гоблин мисалта ми е за цялото трасе образно казано не вярвам че извън обсега на радарите караме с 90 км извън населени места,аз не защитавам камикадзетата в населено място трябва да се спазва ограничението.Но има населени места дето отдавна са се обезлюдили и знаците там стоят само за печалба на полицията.
                      Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                      Коментар


                      • До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                        За безсмислените знаци ще се съглася с колегата,не може на всяко капанче или бензиностанция да се слага ограничение 60 км,че те са през километър вече-трябва или да се махнат знаците или да се сложи забрана за строеж на кво ли не по пътищата освен на определен брой километри.Другото място на безсмислените ограничения са кръстовищата със селските пътища-безброй са и излиза,че трябва постоянно да се кара с 60 или глоба и това пък на нищо не прилича.

                        Коментар


                        • До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                          Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                          Аз съм един от тия, дето не знаят къде са тръгнали
                          И се наслаждавам на всеки метър, изминат по направлението
                          За 27 години стаж като безглава муха по пътищата, имам два акта за превишена скорост от младежките ми години. Средно правя по около 20х. километра в година. Спазвам всички ограничения или поне се старая. Чувал съм, че вие можете да минете със затворени очи Шипка на връх Коледа. Когато ми цъфне такъв "професионалист" в огледалото, търся първата отбивка. Да не му спирам ентусиазма. Обикновенно до следващото крайпътно заведение.
                          Щом сте толкова добри в карането, що не се движите по черните пътища, дето няма ограничения и можете да си летите на воля? Или ви липсват пречещите?

                          п.п. От Русе до Ивайловград стигам за 7,5 часа както пише в книгите - с почивки и съобразно ограниченията. Ти, ако знаеш за къде си тръгнал, за колко ще ги минеш? Ако стигнеш, все пак...
                          Приятел шофьор съм от 20 години карам нямам претенций че съм от най добрите /за мен най добрия шофьор е живия/да пътуваш с лека кола е едно с камион друго защото те гонят часове и когато си товарен спирането и ускоряването по нашите чукари е загуба на доста време като се влачиш вместо за 8часа да изминеш 400-500км изминаваш200-300 км затова писах по горе че човек който не е бил или не е в тая сфера не може да го разбере и само голослови
                          Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                          Коментар


                          • До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                            Първоначално публикуван от Димитър Насков Преглед на мнение
                            Ама изобщо не си прав! Незнаеш кое, как стана, че да коментираш толко строго! Не ма интересува график ли спазва, Деца ли храни! Ще кара като хората или ще си носи отговорноста! Няма нищо общо дали съм излезнал на разходка или дали тоя гламав Тираджия да си изкарва хляба, на пътя сме ЕДНАКВИ! Никой ли няма да можи да разбере че на пътя сме Еднакви и трябва да се пазим, а не да коментираме 1 филия хляб или 1 човешки живот! АЙ моля ти са
                            За кое не съм прав?!Че не си карал камион,не си...Затова казах да се пробва,щото "сит на гладен не вярва" и затова твърдиш че не те интересува,а пък си пуснал тема баш по тоя въпрос.
                            Верно,не съм свидетел и не знам за ситуацията,но от казаното,че си тръгнал на рзходка,си правя извода за поведението ти на пътя.
                            Както написаха по-нагоре- от такива шофьори,които не знаят за къде са тръгнали и се мотаят по пътя,страдат нервите на всички останали,които пътуват за да стигнат до някъде(и още повече,ако гонят срокове).И само да кажа,на тези които не знаят,че карането на тежките превозни средства се различава от карането на леки автомобили-например не е толкова лесно да се тръгва и ускорява(да не казвам за изкачването по наклон),а и рязкото спиранене не се препоръчва(главно заради пътниците или товара),макар да е възможно...поне в съвременните камиони и автобуси.
                            А,че всеки си носи отговорността-да,така е.И наистина сме еднакви само според Закона,а всъщност не сме-едни от нас бързат по различни причини,други пък имат цялото време на света,за да се разхождат из широкия свят,без да мислят за прехраната си,а се чудят как да си убият времето.
                            Всеки от пишещите тук е бил и от едната страна и от другата,само че аз не бих осъдил бързащия шофьор на камион или автобус,по-строго от пилотите на нисколетящите лимузини с мутри или бегачките с кисели гъзари.Не разбирам защо баш камионите ви извадиха очите?!
                            Колко от вас дават път на бързащите?!Аз го правя винаги когато мога и се налага,а Вие?
                            Доколкото помня,статистиката показва,че именно товарните автомобили и автобусите катастрофират по-рядко и по-рядко причиняват ПТП-та.И въобще както и да се оформи статистиката,пак ще се види същото,а че има "мърша" или "откачалки",джигити или както искате ги наричайте навсякъде е безспорно,но не може да се категоризира.

                            Сега се сетих и за още една причина,за катастрофи и неудобства-законови недомислици.
                            Например самия факт,че скоростта на товарните автомобили от категория C+E, в извън населените места е ограничена по закон на 70км/ч,а на автомобилите на 90км/ч.
                            При това положение,мислите ли че всички спазват Закона и знаете ли какво се случва когато се спазва?
                            На мой познат,колега,шофьор на камион му написаха акт,точно защото спазваше това ограничение.Пътя позволявал движение и с по-висока скорост,но не позволявал изпреварване,заради насрещното движение и ограничената видимост.Та човека бил санкциониран седмица по-рано,за движение с превишена скорост(с 10-15км/ч отгоре) на същото място и затова решил да спазва стриктно ограничението на скоростта.Разбира се,веднага се образувала колона от автомобили след него,на които се налагало да предприемат рисковани изпреварвания...И така,след няколко километра,един(или няколко) от многото изнервени шофьори, успели да изпреварят товарната композиция(с риск за живота си),спрял на полицейската карулка и се оплакал,от цялата ситуация.
                            В резултат,на моя познат,бил съставен акт,че създава задръстване по пътя,въпреки уверението му,че е спазвал стриктно Закона и ограничението(което може да се провери и по тахографа) и както и на полицаите било ясно,не е имало къде да се отбие,за да пропусне колоната,по и без друго натоварения път.
                            За щастие,точно когато му написали акта,във въпросната карулка,пристигнал някакъв офицер от полицията,към който моят познат отправил въпрос за тълкуване на ситуацията.Човекът бил много коректен и обещал да провери случая,като си оставил координатите за връзка.След няколко дни,когато колегата ми минавал наблизо,се видял с офицера и той му върнал талона и му анулирал акта,но го предупредил,че това е недомислица в Закона,която си важи и актовете са неизбежни,ако се спазва буквално...
                            Та така-историй много...
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              За кое не съм прав?!Че не си карал камион,не си...Затова казах да се пробва,щото "сит на гладен не вярва" и затова твърдиш че не те интересува,а пък си пуснал тема баш по тоя въпрос.
                              Верно,не съм свидетел и не знам за ситуацията,но от казаното,че си тръгнал на рзходка,си правя извода за поведението ти на пътя.
                              Както написаха по-нагоре- от такива шофьори,които не знаят за къде са тръгнали и се мотаят по пътя,страдат нервите на всички останали,които пътуват за да стигнат до някъде(и още повече,ако гонят срокове).И само да кажа,на тези които не знаят,че карането на тежките превозни средства се различава от карането на леки автомобили-например не е толкова лесно да се тръгва и ускорява(да не казвам за изкачването по наклон),а и рязкото спиранене не се препоръчва(главно заради пътниците или товара),макар да е възможно...поне в съвременните камиони и автобуси.
                              А,че всеки си носи отговорността-да,така е.И наистина сме еднакви само според Закона,а всъщност не сме-едни от нас бързат по различни причини,други пък имат цялото време на света,за да се разхождат из широкия свят,без да мислят за прехраната си,а се чудят как да си убият времето.
                              Всеки от пишещите тук е бил и от едната страна и от другата,само че аз не бих осъдил бързащия шофьор на камион или автобус,по-строго от пилотите на нисколетящите лимузини с мутри или бегачките с кисели гъзари.Не разбирам защо баш камионите ви извадиха очите?!
                              Колко от вас дават път на бързащите?!Аз го правя винаги когато мога и се налага,а Вие?
                              Доколкото помня,статистиката показва,че именно товарните автомобили и автобусите катастрофират по-рядко и по-рядко причиняват ПТП-та.И въобще както и да се оформи статистиката,пак ще се види същото,а че има "мърша" или "откачалки",джигити или както искате ги наричайте навсякъде е безспорно,но не може да се категоризира.

                              Сега се сетих и за още една причина,за катастрофи и неудобства-законови недомислици.
                              Например самия факт,че скоростта на товарните автомобили от категория C+E, в извън населените места е ограничена по закон на 70км/ч,а на автомобилите на 90км/ч.
                              При това положение,мислите ли че всички спазват Закона и знаете ли какво се случва когато се спазва?
                              На мой познат,колега,шофьор на камион му написаха акт,точно защото спазваше това ограничение.Пътя позволявал движение и с по-висока скорост,но не позволявал изпреварване,заради насрещното движение и ограничената видимост.Та човека бил санкциониран седмица по-рано,за движение с превишена скорост(с 10-15км/ч отгоре) на същото място и затова решил да спазва стриктно ограничението на скоростта.Разбира се,веднага се образувала колона от автомобили след него,на които се налагало да предприемат рисковани изпреварвания...И така,след няколко километра,един(или няколко) от многото изнервени шофьори, успели да изпреварят товарната композиция(с риск за живота си),спрял на полицейската карулка и се оплакал,от цялата ситуация.
                              В резултат,на моя познат,бил съставен акт,че създава задръстване по пътя,въпреки уверението му,че е спазвал стриктно Закона и ограничението(което може да се провери и по тахографа) и както и на полицаите било ясно,не е имало къде да се отбие,за да пропусне колоната,по и без друго натоварения път.
                              За щастие,точно когато му написали акта,във въпросната карулка,пристигнал някакъв офицер от полицията,към който моят познат отправил въпрос за тълкуване на ситуацията.Човекът бил много коректен и обещал да провери случая,като си оставил координатите за връзка.След няколко дни,когато колегата ми минавал наблизо,се видял с офицера и той му върнал талона и му анулирал акта,но го предупредил,че това е недомислица в Закона,която си важи и актовете са неизбежни,ако се спазва буквално...
                              Та така-историй много...

                              Прав си, няма да коментирам повече!

                              Коментар


                              • До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                                Колега, СОМАТ не се казва Willi Betz,ПОВЯРВАЙ МИ Колкото и парадоксално да ти звучи, това е самата истина. М/у другото, само за майтап , на някой паркинг помоли някой от шофьорите да ти покажа трудовия си договор ( по принцип са длъжни да ги носят ). Ще останеш много изненадан кой му е работодателя .
                                Юридическото наименование е СОМАТ АД, мажоритарния собственик си е Вили Бетц и син, предполагам че дял все още има държавата и най-вероятно заради това не променят и името, надписите на камионите обаче са Вили Бетц, нормално е българските шофьори да са наети от българското поделение, за да няма усложнение с данъците, като не е задължително да карат български камиони... И наистина върти камионите всяка година в зависимост от това къде ще му е най-лесно да си вземе турски СЕМТове...

                                А кой е Вили Бетц - това е бившия контрагент на СОМАТ в Германия от соцвреме, който впоследствие приватизира фирмата и се превърна в най-големия превозвач в Европа...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X