Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Не се обиждаме. Тираджиите са спокойни и уравновесени хора. Някои от тях, малко повече...

    Иначе по темата - вероятно причината е комплексна от изброеното в анкетата, заедно с още доста които са пропуснати.

    БЕЗ ЗАЛЕЖДА!!! Анкетата все едно е копирана от виетнамския форум на говорещите български чукчи...
    Специално заради теб ще се редактира Темата бъди спокоен!
    А, до колкото от къде е копирана темата, беше пусната в един сайт ( който за съжаление не го помня), и изобщо не е копирана от Виетнамския форум или Украйнския вестник на пазара, който пишат за Българите.
    Последно редактирано от Dimitar.Dimitrov; 17-03-10, 23:13.

    Коментар


    • #62
      До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

      Първоначално публикуван от Димитър Насков Преглед на мнение
      Пълни глупости, моля ти се.
      Искаш да кажиш че с практиката идва и самочуствието!
      Ха, и как без практика ще се качиш да пилотираш самолет, е не става и колкото да си учил или чел книги и т.н. А, когато имаш практика (дълъг стаж) зад гърба си с Управляването на някоя машина (самолет, комбайна, колело, триколка) няма значение, естественно че ще имаш доста добър навик на контролирането и пътя. Не съм срещал до сега човек който има дълъг стаж (опит) в дадена Област да се надува или да му дига самочуствието
      Няма значение че си карал "ТИР" един колко си години, и аз като теб ще си защитавам професията и тезата, както ти го правиш!


      Изобщо не ме интересува дали ще ми диша във връта или ще ми пречи на движението. Защото има момент на търпимост и от тогава ако започна аз да му дишам във връта става лошо. Писнало ми е от някъкви хора който заради работата си и времето което някой си Т*п клиент който чака стока или пратка. Да загиват невинни хора заради някакви си минути. Който Тираджията щял да закаснее. Писнало ми е заради някъв си четак да гледам Сънародниците с надписи по нашите пътища!
      Ти или не ме разбираш или неискаш,което е по-вероятното.Когато човек няма опит,внимава много повече отколкото когато е натрупал.С натрупването на опита,идва и самонадеяността,че можеш всичко,казвам го от личен опит.А относно търпимоста,нали знаеш,че на всяко действие има и противодействие по закона на физиката.На никой не му пука,че на теб ти е писнало,защото на всички ни е писнало от нещо си.Трябва да има толерантност на пътя,още повече в условията на нашите "пътища"Каква е била ситуацията с теб си знаеш само ти.Та един въпрос към теб-Ти винаги ли спазваш ограничението на скороста?Или само когато небързаш

      Коментар


      • #63
        До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

        Веднъж минах тунела Монблан с лека кола. Беше малко след като го отвориха пак ...
        Навсякъде ограничения на скоростта и камери. Тежките камиони през деня ги пускаха на групи, без да ги смесват с пътническите автомобили. Когато аз минавах обаче имаше малко коли и ги смесиха.
        Карам аз с ограничението, спазвам дистанция - зад мен един ТИР ме притиска все повече и повече. Стигна на 2 метра от задницата ми и даже и почна да свирка да карам по-бързо. След тунела ме изпревари - беше с българска регистрация.

        А кажи сега какво да го правиш тоя катил?

        продавал съм нови камиони за по 80 000 евро, в които на втория ден копелето сяда на пътническата седалка, вдига си краката с калните обувки и стъпва на арматурното табло с калта.

        Какво очаквате от такъв човек - толерантност на пътя може би...
        Видиш ли ТИР да бърза - паи се и си трай...

        ще ме прощават колегите - обаче повече от половината шофьори по нашите страни са такива тиквеници, че няма накъде...

        А защо катастрофират:
        всичко изброено, плюс тук таме и по някоя застрахователна измама...

        Коментар


        • #64
          До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

          В З. Европа някой ако "те натиска" или ти присвятква с фаровете зад теб, 99 % е източноевропеец или турчин. Всъщност за това има и доста солидна глоба, защото се смята за хулиганство. Само в Сърбия и в България това е масово и се смята за нормално от джигитите. А моето мнение е, че ТИР-аджиите най-често катастрофират заради преумора и недоспиване. Правил съм такива "екшъни" и ми се е случвало съзнанието ми да е будно, а очите ми да се затварят и да не мога да ги задържа отворени. Лечението е само спиране и почивка, ама ако те натискат срокове.....
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #65
            До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            В З. Европа някой ако "те натиска" или ти присвятква с фаровете зад теб, 99 % е източноевропеец или турчин. Всъщност за това има и доста солидна глоба, защото се смята за хулиганство. ...
            О, да, и още как, тлъста глоба и проверки на всяка отбивка. М/у другото, от стари наши СОМАТ-аджии знам, че мръсотиите в европейския транспорт започват, когато турците тръгват да пътуват, някъде в началото на 80-те. Цялата тая работа започва с това, че президента Рейгън казал пред сената ' Абе как може държава, която я няма на картата да има повече камиони и транспорт от САЩ?' . Има се предвид 10 000 камиона на СОМАТ, което я превръща в най-голямата транспортна компания в Света. Да, да, вярно е. Тогава СОМАТ е единствения международен превозвач, който кара в СССР, Близкия Изток, цяла Европа. Та след това изказване на Рейгън се взема решение, отпускат се пари и всички стари, изгрухтяли камиони от Западна Европа и най-вече ФРГ, заминават за Турция.Оттогава агите "стават шофьори" . Резултата е свинщина по паркингите, безумни катастрофи, контрабанда, хулиганско шофиране и други хубави работи. Преди няколко години четох една статистика, която казваше, че над 60% от катастрофите в Европа ги правят турски джагали. Следваха испанците и румънците. Лично аз съм виждал няколко обърнати камиони на остър завой, или изход от магистралата и всичките с испанска регистрация. А за хилядите купени шофьорски книжки в КАТ от наши тарикати дето заминават на печалба в Испания, не ми се говори.
            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
            Само DIESEL !!!

            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

            Коментар


            • #66
              До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

              Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
              ...Цялата тая работа започва с това, че президента Рейгън казал пред сената ' Абе как може държава, която я няма на картата да има повече камиони и транспорт от САЩ?' . Има се предвид 10 000 камиона на СОМАТ, което я превръща в най-голямата транспортна компания в Света...
              Колега, би ли споделил източниците си...

              Не че нещо, но по данни на DOT в момента в САЩ има грубо 250 000 000 регистрирани МПС, от които 136 000 000 автомобила. Останалото са по-тежки машини, от които 6 600 000 тира.

              Ако по онова време американците са имали поне един тир по-малко от нас, да речем 9 999 тира, съм силно любопитен тия останали 6 590 001 тира как са ги произвели за 25 години. Те много са се стреснали бре

              Няма лошо да вярваш на всеки тираджийски фитил, всеки сам си решава на какво да кълве, но ако си мислиш че Рейгън или на който и да било в Щатите му е било през където и да било за българските тирове - време е да си купиш много силен будилник.

              А че Сомат беше голям превозвач в европейски мащаб - спор няма. Но отново - западняците имаха само плюсове от съществуването на Сомат, понеже камионите им свободно можеха да поемат курсове на места където нито европейците, нито турците не можеха да припарят. Тъй че ако турците са си накупили камиони и са решили да мерят пишки със Сомат - можеш да бъдеш сигурен че е било чисто местна инициатива.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #67
                До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                Като мащаб естествено, че България неможе да има повече камиони от САЩ, това е невъзможно, но тук изказването на Рейгън е било принципно. СОМАТ е бил и продължава да бъде трън в очите на всички превозвачи в Европа. М/у другото да ти кажа, че имат и доста камиони в САЩ. СОМАТ е най-голямата автотранспортна компания в света. ФАКТ. Това е толкова сигурно, колкото и това, че Слънцето изгрява от Изток. СОМАТ е единствената фирма, която може да изпрати свой камион до абсолютно всяка точка на Европа в рамките на 40 минути. Това знаеш ли го? Доказано е съвсем скоро. Задачата е била да се изпрати камион на адрес в някакво загубено село в Ирландия в рамките на 40 минути. Единствения камион, който стига навреме е на СОМАТ. СОМАТ е единствената европейска компания, която вози Ирак и Афганистан. А дето казваш, че турците са си накупили камиони и са решили да мерят пишки със Сомат ... е било чисто местна инициатива ......... виж, в грешка си. Тук нещата не опират до това Турция да стане по-голям превозвач от България. Това няма как да стане. Става въпрос за това, че след Кинтекс, СОМАТ е най-печелившата компания, носеща милиарди долари на хазната, а това хич не се харесва на американските евреи. Ти май забравяш политическата ситуация тогава? Незнаеш ли, че в НАТО партньор номер 1 на САЩ е Турция заради общата граница със СССР? Айде да спрем дотук, щото иначе ще зачекнем темата за американските бази в Турция и руските ракети в Куба. И без друго доста се отдалечихме от темата. Въпроса беше Защо катастрофират тировете по международните ни пътища? Защото в шофьорлъка, както и във всяка друга професия има професионалисти и некадърници.
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • #68
                  До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                  Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнение
                  Ти или не ме разбираш или неискаш,което е по-вероятното.Когато човек няма опит,внимава много повече отколкото когато е натрупал.С натрупването на опита,идва и самонадеяността,че можеш всичко,казвам го от личен опит.А относно търпимоста,нали знаеш,че на всяко действие има и противодействие по закона на физиката.На никой не му пука,че на теб ти е писнало,защото на всички ни е писнало от нещо си.Трябва да има толерантност на пътя,още повече в условията на нашите "пътища"Каква е била ситуацията с теб си знаеш само ти.Та един въпрос към теб-Ти винаги ли спазваш ограничението на скороста?Или само когато небързаш
                  Братче, това да внимаваш няма ама абсолютно нищо общо с опита. А това да си добър шофьор не се учи, това е талант. Както и всяко нещо на тоя свят всъщност ............
                  Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                  Само DIESEL !!!

                  Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                    Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                    Братче, това да внимаваш няма ама абсолютно нищо общо с опита. А това да си добър шофьор не се учи, това е талант. Както и всяко нещо на тоя свят всъщност ............
                    Така е. А времето и опита само усъвършенстват таланта.
                    П.С. Внимаванието, както в шофьорлъка, така и във всяка друга дейност изискваща го, няма нищо общо с опита или съответния стаж. Просто или внимаваш или напротив.
                    Тази земя, по която тъпча сега,
                    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                    тази земя – не е моя земя,
                    тази земя, простете, е чужда.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                      Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                      Братче, това да внимаваш няма ама абсолютно нищо общо с опита. А това да си добър шофьор не се учи, това е талант. Както и всяко нещо на тоя свят всъщност ............
                      Те тука май е истината.Малко се отклонихме от темата ама едно време у ДАПа имаше шофьори със стаж където трудно връщаха назад ремаркетои в някой завод на рампата откачаха обръщат камиона и закачат отпред и така прикарвахаремаркето на рампата.
                      К мирной жизни не пригоден.
                      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                      Коментар


                      • #71
                        До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                        Има се предвид 10 000 камиона на СОМАТ, което я превръща в най-голямата транспортна компания в Света.
                        Мисля, че в момента са около 12 000 - не съм чел статистики скоро, но преди няколко години бяха толкова и са най-големите поне в Европа, за света не знам... За тези които не следят транспорта - СО МАТ вече се казва Willi Betz
                        Вторите по големина трябва да са Norbert с около 8 000 камиона.


                        А що се отнася до таланта и обучението. Съгласен съм. Но също така и да си катил също е даденост...
                        Така че смисъла на обучението, правилата и глобите е да отсее едните от другите и да намали разликите между тях.
                        Когато обаче по някакви причини трябва да се намери работа на повече хора отколкото е броя на талантливите, се търсят компромиси, компромисите стават все повече и накрая става това което е станало с Турция, и което между другото става и с българските превозвачи от 2-3 години насам, а именно - свършват читавите шофьори и се наемат едни ТКЗСари, които от Газката директно скачат в петосна 40 тонна композиция (а това как върви копеуе, си е .... майката, в Германия направих трета на лента на магистралата ти казвам)...

                        Но също така съм съгласен, че по-големия проблем са гъзарите с мощни автомобили, както и бусовете които разнасят стока.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                          Преди няколко месеца!
                          http://www.monitor.bg/article?id=227927
                          http://dnes.dir.bg/2008/02/11/news2650331.html

                          Ти или не ме разбираш или неискаш,което е по-вероятното.Когато човек няма опит,внимава много повече отколкото когато е натрупал.С натрупването на опита,идва и самонадеяността,че можеш всичко,казвам го от личен опит.
                          Изобщо не е така колега! Ти за теб самия можи да си прав, но за някой друг НЕ!

                          *****

                          Братче, това да внимаваш няма ама абсолютно нищо общо с опита. А това да си добър шофьор не се учи, това е талант. Както и всяко нещо на тоя свят всъщност ............
                          Напълно съм съгласен с теб!

                          Коментар


                          • #73
                            До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                            Аз първите грешки ги направих след 8 години стаж,когато се чуствах като бог на пътя,така че таланта си е талант,а самонадеяността и увереноста,че си много добър е друга планета.Който е карал голям камион с ремарке на лед или по точно бляк айс разбира за какво иде реч.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                              Каквото и да си говорим, дали става въпрос за тежкотоварен камион, автобус, лек автомобил... проблемите идват винаги от ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО. ФАКТ !

                              Коментар


                              • #75
                                До: Защо катастрофират тировете по международните ни пътища ?

                                Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                                Мисля, че в момента са около 12 000 - не съм чел статистики скоро, но преди няколко години бяха толкова и са най-големите поне в Европа, за света не знам... За тези които не следят транспорта - СО МАТ вече се казва Willi Betz
                                Вторите по големина трябва да са Norbert с около 8 000 камиона.
                                На сайта им пише "4000 камиона, от тях 700 с българска регистрация".

                                А иначе за по-горния пост на колегата - просто не ми се спори за предполагаемите Рейгънови грижи с нашите превозвачи. Нито ми се размишлява колко трън в очите са били тия превозвачи на лошите еврейски банки, предвид че парите от Сомат (че и не само) май още по онова време са отивали именно там

                                Тук една от по-големите фирми която работи солидно с относително дребни партньори разполага с 16000 тира.

                                И си остава джудже пред вътрешно ведомствените автопаркове на големите фирми които си карат стоката със собствени камиони. Като Уолмарт и Кока Кола (всеки май с по около 90 000 тира).

                                Които пък паркове са джудже пред автопарка на пощите.

                                Които пък са джудже пред парка на армията.

                                Но да речем тия двете последните не ги броим понеже не са частни фирми. Не че Сомат по соц времето беше частна фирма, но карай да върви.
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X