Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

    Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
    Съвсем друга история е какви параметри се контролират при нашенски ГТП към момента.
    Николко-
    аз от 5 години страхувам при всеки преглед за газовете на един бензинов Фиат 96- та, който е с махнат катализатор и пуши, даже гори масло заради гумичките на клапаните и преминава теста отново и отново- в един и същи пункт за ГТП без да ги познавам или им давам пари. Ходя само там, че са ми на кадем, като ме спрат- бракувам.

    Баба Пенка с печката на дърва/брикети+ картон и галоши със сигурност е изхвърлила за тази вечер ФПЧ, колкото фиата за до морето и назад 10 пъти.

    За мое успокоение си повтарям, че допуските са големи и влизам някак си.

    Коментар


    • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

      И сега какво стана, искате да кажете, че катализатор или дпф на над 200 000км продължава да функционира правилно?
      Интересно, производителите им дават живот 100-150 000км. След това вече само тежи и е все тая на екологията дали е там или не.
      Отделно предполагам всички знаете що е то регенерация на въпросните “кюнци” и как при тази регенерация избълваш на куп цялата гняс която уж събират и не позволяват да замърсява въздуха. Аз съм карал след кола влязла в такъв режим и за миг се почувствах като в пещера... след това облака се поразнесе и прогледнах отново, а колата пред мен отново стана “еко” [emoji1][emoji1][emoji1]
      I'm not Lost, I'm Discovering !

      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

      Коментар


      • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

        Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
        ...Отделно предполагам всички знаете що е то регенерация на въпросните “кюнци” и как при тази регенерация избълваш на куп цялата гняс която уж събират и не позволяват да замърсява въздуха. Аз съм карал след кола влязла в такъв режим и за миг се почувствах като в пещера... след това облака се поразнесе и прогледнах отново, а колата пред мен отново стана “еко” [emoji1][emoji1][emoji1]
        Да, ама не. Регенерацията трае няколко минути. Карал си най- вероятно зад чипосана печка като тази:

        And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

        Коментар


        • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

          На това място трябва да ви напомня, че ако нямате в талона отбелязана Евро категория, за вас важат нормите за "дарак", та ако ще на практика да те Евро-7. И дизелите ще бъдат проверени само за димност, по стандарта за дарак. Евро-4-5-6 без филтър дали пък няма да ги покрие?
          Има неща, дето наистина няма да покрие, но точно с дима ми се струва, че няма да има проблем, дори от мотора назад да има само прави тръби...
          Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

          Коментар


          • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

            Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
            И сега какво стана, искате да кажете, че катализатор или дпф на над 200 000км продължава да функционира правилно?
            Интересно, производителите им дават живот 100-150 000км. След това вече само тежи и е все тая на екологията дали е там или не.

            Вероятно някои продължават да бачкат както трябва,защото преди да махна моя(уж да тръгне повече,кой ме би у тиквата дебела да го правя) около джипката не миришеше на изгорели газове,задушлива нафта.Това се случи на около 240 000 км.
            Гледам в ляво- няма нищо, гледам в дясно пак няма нищо и си викам: Аааааа тука има нещо!

            Няма вече Диско,няма вече Pinz...

            Коментар


            • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

              То само в репортажа тия компетентни люде, като споменават, че "ще се гледат по-старите коли"(Чавдар го отбеляза), и направо изтрепаха рибата.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
                Да, ама не. Регенерацията трае няколко минути. Карал си най- вероятно зад чипосана печка като тази:

                Точно регенерация беше. Пътувахме с въпросната кола посока Пловдив. Карах след нея поне 20мин преди да избълва страшните облаци, да процедурата беше около 5-7мин и след това спря да пуши. Но за тея 5-7мин изхвърли точно толкова сажди колкото е събрала през времето на “еко” експлоатацията си в градски условия.
                Моята също е с дпф и катализатор, по тях познавам и къде нафтата е гадна, просто след определени зареждания влиза в режим на регенерация доста по-често.
                I'm not Lost, I'm Discovering !

                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                Коментар


                • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                  Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                  .... Евро-4-5-6 без филтър дали пък няма да ги покрие?...
                  За дизелаците:
                  Когато вземах служебна баничарка 2011г имах избор с и без ДПФ да я взема... Поради естеството на работа (къси градски пътувания) предпочетох да избера без ДПФ... Разликата бе, че без ДПФ бе ЕВРО 4.. С ДПФ - Евро 5...
                  Джипа ми е Евро 5B, с ДПФ но без урея. В момента, в който навлезе ЕВРО 6 стана задължително ползването на урея (при мен има ОГРОМНО място под резервната гума, което на по-новите джипки вече е запълнено от резервоара с урея)... Двигателя няма никаква разлика... Накратко - Евро 4 - без ДПФ, Евро 5 - с ДПФ без урея/Адблу, Евро 6 - с ДПФ и Адблу...
                  Да, някои производители на автомобили и двигатели може да са изключение - не съм проверявал за всички, но масово така стоят нещата...

                  Относно регенерацията и пушека - навярно зависи от двигателя/системата... Специално съм заставал да гледам регенерацията (включен тестер и освен флага 'включена регенерация' се виждат всички съпътстващи ефекти - висока температура на ДПФ, и т.н.)... Ами няма НИКАКЪВ дим... Само дето излиза голяма жар отзад - направо можеш да печеш агне Теоретично би трябвало да няма пушек - саждите/въглеродните отлагания в жегата се окисляват и си излитат като СО2... Навярно причината за пушека е неизгоряло масло, попаднало в ДПФ (т.е. не напълно изправен двигател - знаете как пуши маслото)?
                  Средното време на регенерация при мен е около 15-20 минути...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                    Доказано е, че ефективно изгаряне на нафтата не може да се осъществи в двигатели под 4000 куб. см.
                    Производителите в автомобилното производство теглят мощност и има режими, в които всичко си се избълва, иначе отпадат от конкуренцията, маскират тези режими с дпф и катализатор, които обаче регулярно и(и тайно си се "олабват").

                    Коментар


                    • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                      Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
                      Автомобил с премахнат ДПФ ще си покрие екологичната норма, за която е сертифициран с филтъра ама точно никой път. Разликата в допустимото ниво на ФПЧ между Евро 3 и Евро 4 е два пъти, а между Евро 4 и Евро 5- пет пъти. Съвсем друга история е какви параметри се контролират при нашенски ГТП към момента.
                      Та , казваш ДПФ е ФПЧ!?Имаш ли представа с какво се затъква и какво излиза през ауспуха при регенерация на ДПФ?И как работи системата за самоочистване на ДПФ?...
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                        Много интересно дали ще спазват те тия стойности - https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Евро..._газове

                        Има разлики и за автомобили N1, а сега де...

                        ПП: Бях обещал снимка от моя протокол в Германия.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-8525c0a73729feace5e24edcf6252777-V.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5777389
                        Последно редактирано от cecoa1; 05-01-18, 20:47.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                          Та , казваш ДПФ е ФПЧ!?Имаш ли представа с какво се затъква и какво излиза през ауспуха при регенерация на ДПФ?И как работи системата за самоочистване на ДПФ?...
                          Имам. В процес на активна регенерация ФПЧ изгарят в ДПФ при температура 600 градуса. Даже веднъж съм водил един умник в болница, че пипнал да провери колко са градусите На такова:



                          А когато криви ръчички забравят някой болт върху питата на филтъра , резултатът е такъв:

                          And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                          Коментар


                          • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                            Ще се 'дуелират' лобитата на продавачите на нови автомобили и тези на стари. Лобито на стари ще бъде подкрепено от това на продавачите на гориво.
                            К'ви системи, к'ви катализатори, к'ви пет лв, като става въпрос за милиони......
                            Разбира се ако/когато ония по-горе се разберат, ние ще го отнесем. Но не се косете, ние българите сме лесно приспособими, пак ще оцелеем.....
                            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                            Коментар


                            • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                              Преди малко отскочих до магазина, че нещо ми се допи сок от портокал. Едно капанче в квартала-имат машина за цедене на портокали. Навън не се диша. Плътна мъгла с аромат на кюмур. И почти никакви коли по улиците.
                              За по-сигурно погледнах и картата на еърбг- при норма 50, частиците са 592 в моя квартал !!! Цялата карта на София е оцветена в червено.
                              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                              Коментар


                              • От: От 01.01.2018 КАТ спира автомобилите, замърсяващи въздуха

                                Кой ти е квартала ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X