Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автобусът или колата?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Автобусът или колата?

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    НЕкои другари явно имат проблем с осмислянето на законови текстове, пък се ерчат като младо петле.

    Я пробвай пак. Бааааавничко и внимателно, като объртеш внимание на подчертаното от цитираното по-горе



    Казано си е от ясно, по-ясно, че пътните знаци относно предимство важат само когато светофарите не работят или са на жълта мигаща.

    Отделно, многократно цитирания текст от чл. 7 на ЗДвП
    Аз затова и казвам: Има крещяща нужда в България да се въведе опреснителен изпит на листовките. По груби сметки 50% от книжките отиват от воле на трупчета.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • От: Автобусът или колата?

      Първо трябва да се въведе опреснителен изпит по право за авторите на промени в ЗДвП.

      Коментар


      • От: Автобусът или колата?

        Варненското кръстовище от предната страница не изглежда да е същото като в листовката. Знакът е няколко десетки метра след светофара и по този начин е ясно че важи ВИНАГИ.
        slivizasmet.blogspot.bg

        Коментар


        • От: Автобусът или колата?

          Организаторът на движението е анонимен,не е длъжен да знае Правилника,да има книжка-и да стане сакатлък някакъв от лоша организация,той не носи отговорност.Например има зелен сигнал 5-6 секунди-Батман и Спайдермен минават,ама на бай Пешо акт,защото е нагъл и минава на червено.Трябва да има ред...

          Коментар


          • От: Автобусът или колата?

            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
            Аз затова и казвам: Има крещяща нужда в България да се въведе опреснителен изпит на листовките. По груби сметки 50% от книжките отиват от воле на трупчета.
            Колко % от книжките са 'купени', а прогноза за този изпит?
            Иначе съм за начални и периодични изпити не само за шофьорите, но и за всички занаятчии, като автомонтьори, електричари, газаджии и т.н......
            Също застъпвам да има наказания с включени платени лекции за нарушителите, ограмотяване един вид.....
            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

            Коментар


            • От: Автобусът или колата?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Първо трябва да се въведе опреснителен изпит по право за авторите на промени в ЗДвП.
              Сигурен съм, че законът не е идеален, а напротив.
              В случая, къде има противоречие или възможност за тълкуване по различни начини?

              Коментар


              • От: Автобусът или колата?

                Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                Сигурен съм, че законът не е идеален, а напротив.
                В случая, къде има противоречие или възможност за тълкуване по различни начини?
                1. Приоритетът на регулациите на кръстовището може да се тълкува (затова е и темата).
                2. Светофарът е неопределен в качеството си на предимство или позволение.
                3. Съобразяването със сигнала на светофара изисква предположение за това какъв сигнал получават другите участници в движението.

                Коментар


                • От: Автобусът или колата?

                  Да кажат знаещите,каква е идеята за поставянето на знак под светофара ? За мен,профана, целта е когатo светофара не работи, знака да поеме функциите му. Каква е логиката, когато светофара работи пътя с предимство да е един, а когато угасне да е друг...? Малоумна история.
                  Виден столичен ихтиолог

                  Коментар


                  • От: Автобусът или колата?

                    Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение

                    чл.7,(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.
                    И ако има регулировчик - най-вече с него. Инак се обижда.
                    Последно редактирано от drago_pishinkov; 09-08-17, 14:28.
                    Черно, мирише и разваля характера!

                    Коментар


                    • От: Автобусът или колата?

                      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                      Да кажат знаещите,каква е идеята за поставянето на знак под светофара ? За мен,профана, целта е когатo светофара не работи, знака да поеме функциите му. Каква е логиката, когато светофара работи пътя с предимство да е един, а когато угасне да е друг...? Малоумна история.
                      Светофара може да сменя предимството/както и регулировчика/ и това облекчава трафика и безопасността по-добре от предимството дадено със знаци. В противен случай изобщо не е необходимо да има светофар.
                      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                      Коментар


                      • От: Автобусът или колата?

                        Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                        Светофара може да сменя предимството
                        Не може. Той само разрешава да влезеш в кръстовището или не.

                        Коментар


                        • От: Автобусът или колата?

                          Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                          Светофара може да сменя предимството/както и регулировчика/ и това облекчава трафика и безопасността по-добре от предимството дадено със знаци. В противен случай изобщо не е необходимо да има светофар.
                          За регулировчика съм съгласен, все пак се предполага,че има нещо между ушите.За другото не съвсем.Пример,може да спре тока, светофара може да се развали и т.н. обстоятелства,които нямат отношение към облекчаване на трафика.
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар


                          • От: Автобусът или колата?

                            Аз ви казвам, че закони и правилници са недомислици. Колкото по-малко място за тълкуване е оставено, толкова по-дисциплинирани ще са водачите. Всичко трябва да бъде кратко и ясно. Нещо като със семафора - на зелено преминаваш, на червено не преминаваш
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Автобусът или колата?

                              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                              За регулировчика съм съгласен, все пак се предполага,че има нещо между ушите.За другото не съвсем.Пример,може да спре тока, светофара може да се развали и т.н. обстоятелства,които нямат отношение към облекчаване на трафика.
                              Точно за вслушай, че се повреди светофара, са знаците. Ако и тях вятъра ги издуха по маркировката. Измие ли я дъжда и нея - дясностоящия.
                              Ако светофара нямаше отношение към облекчаване на трафика, нямаше да се налага да идва регулировчик при развален светофар.
                              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                              Коментар


                              • От: Автобусът или колата?

                                Аз пак да попитам - какво има да се "тълкува" на ситуацията след като в закона ЯСНО е написано чии разпореждания се изпълняват при несъответствие между сигналите на регулировчик-светофар-пътен знак относно предимство-маркировка-дясностоящ???
                                А на нарисуваното (и на живото във Варна) кръстовище има ЯВНО (!!!) несъответствие между светлинен сигнал и пътен знак относно предимство!

                                П.П.: Той закона си е много ясен - ама е на, отново е пълно с "тълкуватели".... , което идва да покаже, че наистина трябва опростяване не текста - този идва много сложен за народо-населението .
                                Каквато беше и ситуацията кога трябва да се пускат светлините на автомобила, а именно - кога настъпваше намалената видимост (защото за не малко екземпляри в 9:30 вечерта или 5 сутринта "си е светло"...., а така също - "то в мъглата се кара по-добре без фарове".... и пр. "тълкувания" на тема виждаш/виждат те ли или не).
                                Еми заради такива индивиди фиксираха (за щастие) - нема тако-нема вако, постоянно със включени светлини.
                                Последно редактирано от BulAf; 09-08-17, 15:05.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X