Аз изобщо не можах да започна да гледам видеото, направо отидох в банята да повръщам...
Каквото искат да казват, аз такива сайтове не посещавам. Даже ме е срам,ч е съм отворил такъв линк.
Баси, то по-добре чалга да започне да слуша човек...
Не знам, предполагам същото като преди да се изнесе.
Аз па го изгледах в youtube
Дамбовеца както винаги беше много колоритен.
Но каза и няколко тъжни неща, напр. как му лицензирали за 3 (три) дена инсталация за преработка на твърди отпадъци в Румъния, а тука...
Как работи румънската администрация, кметовете и т.н. ...
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Аз па го изгледах в youtube
Дамбовеца както винаги беше много колоритен.
Но каза и няколко тъжни неща, напр. как му лицензирали за 3 (три) дена инсталация за преработка на твърди отпадъци в Румъния, а тука...
Как работи румънската администрация, кметовете и т.н. ...
Красава , Гагич
Работата на румънските кметове по въпроса за екоблабла даде отговор по темата на Вени
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Имат така е. Това, което получаваме ние за тях обаче, не е връщане на въпросната такса, а стойността им като суровини за рециклиране.
Това ми беше и на мен мисълта. Тия дето получават субсидията от продуктовата такса за бяла и черна техника, прибират и нея, и скрапа и не дават нищо. А тия дето честно си работят скрап и не са закачени за хранилката - плащат като им занесеш.
С колите не е така, не знам защо - но има напълно затворен цикъл на парите от продуктовата такса до връщането за утилизиране. Че се губело малко по пътя (около половината) - губи се ама все пак значима част остава.
А ако знаехте какви бяха еко таксите в Румъния до преди 2 години, ум да ви зайде. За кола над 150кс на старо беше нещо над 1000 евро. Нещо после Европата ги вкара в граници.
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Това ми беше и на мен мисълта. Тия дето получават субсидията от продуктовата такса за бяла и черна техника, прибират и нея, и скрапа и не дават нищо. А тия дето честно си работят скрап и не са закачени за хранилката - плащат като им занесеш.
С колите не е така, не знам защо - но има напълно затворен цикъл на парите от продуктовата такса до връщането за утилизиране. Че се губело малко по пътя (около половината) - губи се ама все пак значима част остава.
Какво е по-различно с колите от пералните? Става въпрос, от гледна точка това, което ние получаваме.
То не е по темата,ама...Измисленото,недомислено за управление и оползотворяване на отпадъците,и у нас,и в ЕС,няма да реши проблемите.Би трябвало да се дотират събиращите и предаващи отпадъци за рециклиране,да се стимулират по някакъв начин,да им стане изгодно.Морков няма,само тояга-събират пари всякакви,усвояват...Дали това е достатъчно?Плащаш смешните 5 ст за килограм хартия на клошаря,а от тях удържаш данък 10%???Колко струва 1 кг въглища?Докато не се измисли как отпадъците да станат ценни за потребителите и да ги предават,няма да се оправи положението...Само с тояга не става превъзпитание,трябва и акъл,а и заинтересованост,а не... отбиване на номера
Така са го решили германците със стъклото, ама и тяхната система има негативи. Една бутилка е 30 или 50 цента (не помня точно). Съответно-пробвай да намериш стъклена бутилка по улиците или в кофите. Няма.
Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Така са го решили германците със стъклото, ама и тяхната система има негативи. Една бутилка е 30 или 50 цента (не помня точно). Съответно-пробвай да намериш стъклена бутилка по улиците или в кофите. Няма.
Би трябвало да се дотират събиращите и предаващи отпадъци за рециклиране,да се стимулират по някакъв начин,да им стане изгодно.Морков няма...
Ми и в наше се ло няма морков, ма хората си събират стъклените бутилки и буркани отделно и ходят до съответното място да ги хвърлят (към супермаркетите обикновено има). Номерът е да престане човек да очаква непрекъснато да му се дава нещо в замяна.
Коментар