Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Куриозни снимки и филмчета на нарушители

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
    Това не го разбрах. Всички знаци произведени и монтирани от доста години насам са светлоотразителни. В закона няма нищо упоменато за градация в приоритета на знаците, по критерий - светлоотразяване.
    Той говори за жълтата или бялата рамка около знаците, която наистина им повишава светлосилата.
    То няма в закона, ама в човешката глава градацията е естествена.

    На отклонението за Асарел-Медет, от страната откъм завода пък има 2бр знаци STOP, на един колец. И това го няма в закона. Бас хващам, че там първо е нямало знак, защото кръстовището е с очевиден приоритет на пътищата. После, понеже откъм геврека светът изглежда прост и понеже всичко дето хвърчи се яде, там е поникнал знак. После, понеже явно работещите в рудника са от школата на Alexfield и броят повечето знаци за ненужни, се е наложило да завинтят още един знак.

    Коментар


    • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Той говори за жълтата или бялата рамка около знаците, която наистина им повишава светлосилата.
      То няма в закона, ама в човешката глава градацията е естествена.

      На отклонението за Асарел-Медет, от страната откъм завода пък има 2бр знаци STOP, на един колец. И това го няма в закона. Бас хващам, че там първо е нямало знак, защото кръстовището е с очевиден приоритет на пътищата. После, понеже откъм геврека светът изглежда прост и понеже всичко дето хвърчи се яде, там е поникнал знак. После, понеже явно работещите в рудника са от школата на Alexfield и броят повечето знаци за ненужни, се е наложило да завинтят още един знак.
      Не повечето, но има и ненужни и несъобразено сложени... Извън градско на широк път, Белово-Пазарджик, е забучено 40....
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

        Като пиша: "Не го разбрах" означава - Не го разбрах. Без никакъв подтекст. Сега ми се изясни.
        А той Алексфийлд не е типичният представител на школата - къде по радикални ревизионисти, изобщо по отношение на правилата ни запознават с вижданията си тук...
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

          Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
          Въпросът ми е как различаваш местата с особено значение и ненужните ограничения? Как се разбира, че са ненужни?

          До неотдавна един от най-явните примери беше ограничението 80 на участъци от магистралата без разделителна ивица между платната (т.нар. военновременни летища). Това, при положение, че на пътищата с едно платно и само 2 ленти максимално допустимата е 90.

          Друг пример са ограниченията, които (случайно или не) остават с месеци след като в даден участък са били приключени някакви ремонтни работи и реално е отпаднала необходимостта от ограничение на скоростта.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Като пиша: "Не го разбрах" означава - Не го разбрах. Без никакъв подтекст. Сега ми се изясни.
            А той Алексфийлд не е типичният представител на школата - къде по радикални ревизионисти, изобщо по отношение на правилата ни запознават с вижданията си тук...
            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Той говори за жълтата или бялата рамка около знаците, която наистина им повишава светлосилата.
            То няма в закона, ама в човешката глава градацията е естествена.

            На отклонението за Асарел-Медет, от страната откъм завода пък има 2бр знаци STOP, на един колец. И това го няма в закона. Бас хващам, че там първо е нямало знак, защото кръстовището е с очевиден приоритет на пътищата. После, понеже откъм геврека светът изглежда прост и понеже всичко дето хвърчи се яде, там е поникнал знак. После, понеже явно работещите в рудника са от школата на Alexfield и броят повечето знаци за ненужни, се е наложило да завинтят още един знак.
            Де бре де! Вие мен съвсем за джигит на пътя ме взехте
            Протестирам!
            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

            Коментар


            • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              До неотдавна един от най-явните примери беше ограничението 80 на участъци от магистралата без разделителна ивица между платната (т.нар. военновременни летища). Това, при положение, че на пътищата с едно платно и само 2 ленти максимално допустимата е 90.

              Друг пример са ограниченията, които (случайно или не) остават с месеци след като в даден участък са били приключени някакви ремонтни работи и реално е отпаднала необходимостта от ограничение на скоростта.
              Друг такъв пример са тунелите. За чий там скоростта е намалена на 80?

              Коментар


              • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                Друг такъв пример са тунелите. За чий там скоростта е намалена на 80?
                За да може да те цакат на изхода това на шега, там има някакъв резон скоростта да е по-ниска. Не се сещам за конкретен пример, но има някои пътища с третостепенни и тн. включвания които целите са нашарени 60 90 40 60 90 60 90, при нормална скорост 100-110. Сещам се и за бул. Никола Вапцаров в частта около София Ленд където не знам кой кара с 50, но е толкова или поне беше.

                Коментар


                • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  .......kuzdov
                  Наздраве и от мен, но не схванах в каква връзка ме включваш. Ако е заради патрулката в насрещното, нямам коментар. Нито знам защо е там, нито съм я карал аз. Освен това съм бил и военен, сервизен техник, автомонтьор, заварчик и даже преподавател по английски. Надявам се да не ме държиш отговорен ако имаш проблем с някой от изброените професии...
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                    Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                    Друг такъв пример са тунелите. За чий там скоростта е намалена на 80?
                    За добро. Сещам се няколко причини:

                    1. Осветлението - денем влизаш в тъмна дупка с яркост около 1/300 от слънчевата светлина, нощем в непонятно ярка дупка, често забравена на дневен режим. На излизане е обратното. Човешките очи толкова си могат, управата на тунелите - явно и тя (можеше поне нощния режим да включват, хем икономия, ама не би).

                    2. Пътят - единствените моменти, когато никъде няма течаща вода във всеки тунел по българските магистрали, е когато тази вода замръзне.

                    3. Даже и при леки катастрофи, в тунел шансът за оцеляване е по-малък, а верятността за верижна катастрофа - по-голяма. Също по-лесно става пожар, по-трудно се гаси и по-трудно се бяга от него.

                    Следствие - общо 10км тунели в България вземат жертви като за 200-300км пътища

                    Коментар


                    • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      ...
                      Викаш место да си седнем на гъзо и да напраим нещата как си трее, ние файф фор фор и лепи ограничения и прави хранилки ... заебись
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Викаш место да си седнем на гъзо и да напраим нещата как си трее, ние файф фор фор и лепи ограничения и прави хранилки ... заебись
                        Не бе.
                        Толкова си можем.
                        Аз не отричам правенето на нещата как си трее, просто рядко се случва, а докато стане все трябва да се живее някак.

                        Те проблемите с тунелите са донякъде естествени и ги има по целия свят (справка новините от Японско от миналия месец), ама на много места ако нашият ограничения ще стават задръствания, а в тях - още повече фира. Затва и на местата със значителен трафик няма ограничения - което е по-малкото зло.

                        Коментар


                        • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          За добро. Сещам се няколко причини:

                          1. Осветлението - денем влизаш в тъмна дупка с яркост около 1/300 от слънчевата светлина, нощем в непонятно ярка дупка, често забравена на дневен режим. На излизане е обратното. Човешките очи толкова си могат, управата на тунелите - явно и тя (можеше поне нощния режим да включват, хем икономия, ама не би).

                          2. Пътят - единствените моменти, когато никъде няма течаща вода във всеки тунел по българските магистрали, е когато тази вода замръзне.

                          3. Даже и при леки катастрофи, в тунел шансът за оцеляване е по-малък, а верятността за верижна катастрофа - по-голяма. Също по-лесно става пожар, по-трудно се гаси и по-трудно се бяга от него.

                          Следствие - общо 10км тунели в България вземат жертви като за 200-300км пътища
                          Е, айде сега. Защо е същото при ремонтираните тунели?
                          Кое е по-безопасно - да се движиш със 110км/ч в тунел или да намалиш скоростта на потока с цели 60км/ч?

                          Коментар


                          • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            За добро. Сещам се няколко причини:...
                            Пропуснал си основната. Напрактика, през тунелите, магистралите (у нас) престават да са магистрали - представляват първокласен път с две ленти за движение в посока. А ограничението е "осемдесет" - предполагам - по някаква инерция от времето, когато това беше скоростта на подобни пътища (също може да се интерполира и по отношение на онези прословути "летища").
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6fb529feffd6891fa439822ac4355b9a82f145a5_1.jpg
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5435805


                              А това, че нещо е някаква си инерция от някога си, единствено потвърждава тезата, че ограниченията са безумни.
                              Щото 120 беше смислено когато карах москвич, сега 140 съм на трета бе пичови - демек нещо не е как трее Светът върви напред, ние не Което е добре де. Краят на света тука ще дойде едни 50 години по-късно
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                                Корекция на въпросната инерция би имала като резултат това ограничение да стане "деветдесет"! По още едно платно в тунелите (за да станат пълноценни участъци от магистрала) е една съвсем друга работа.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X