Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Куриозни снимки и филмчета на нарушители

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

    Аз давам мигач - не ми свиди... Мигачът е с цел да бъде ясно какво смятам да направя... Има кръгови, в които левият мигач в кръговото спомага да 'спра' трафика от пресечката, защото им е ясно, че няма да завия преди нея.
    cecoa1, отговорът ми принципен. А в случая видно и двамата си карат кой където му е кеф...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ...освен когато кръговото е с повече от една лента и не си в най-вътрешната. Тогава вреди.
      Надлез Надежда...Знаеш какво е кръговото, и няма как при влизането да се вкараш в най-вътрешната лента, още по-малко с автобус на изпит пред ДАИ, но няма и нужда.
      Идвах от към гара Север, трябва ми 3/4 оборот и да изляза към ТЕЦ-а. Карам втора лента, а отляво виждам един бус Спринтер, лети и поприпушва, с включен десен мигач, с ясната цел да ме изпревари и да излезе в изхода към Централна Гара, който по-всичко изглежда ще съм позатворил междувременно... Тия изгледи въобще обаче не бяха го разколебали, и натискаше на живот и смърт, съответно и рязко ме засече за да си хване изхода, и ако не бях спрял със сигурност щях да го ударя. Лошото е, че изпитващият не внимаваше в ситуацията и като спрях да избегна удара, почти го залепих на предното стъкло от вътрешната страна.
      Та тогава докато разбере какво е станало, ме питаше дали съм бил с включен ляв мигач, да не би вината да е моя. Аз пък не го бях изключил още от влизането в кръговото, и всичко се оказа ОК за мен.

      ПП: Макар че и според мен при обособени ленти, мигач че се въртиш в кръговото не трябва. Тогава той е само за престрояване.
      Последно редактирано от cecoa1; 10-10-18, 15:01.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        ... Като обикаляте кръговото пускате ли ляв мигач?
        Пускам. За да знаят тези, които се канят тепърва да навлязат в него, че ще продължавам да въртя, а няма да излизам. И също така ми харесва, когато аз чакам за включване, да виждам индикация кой накъде смята да върви, та да си направя сметката кога мога да се мушна.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

          А как да различаваме тогава престрояването вътре в кръговото?

          Коментар


          • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

            Какво да различаваме?!!! Левият мигач показва, че продължаваш по кръговото и ще 'сечеш' лявостоящия ако реши да продължи направо.... Или ще преминеш в неговата лента (ако се увериш, че там няма вече автомобил)...
            При всички случаи лявостоящият има едно на ум. Чакащите да влязат в кръговото - също са информирани за намерението ти..
            Десният мигач - че имаш намерение да преминаваш в дясна лента и/или да напуснеш кръговото. Съответно дясностоящият е информиран (че имаш намерение да отиваш към неговата лента) също както и чакащите да влязат в кръговото.
            Информираността спестява доста нерви и ламарини
            Преди малко точно това наблюдавах на нашенските мънички кръгови, дето често се 'засичаш' дори с лек автомобил заради малкият радиус - в дясна лента човека си даде ляв мигач при влизане в кръговото... И си излезе 'направо' (спирайки мигача и сменяйки го с десен в подходящият момент)... Ние бяхме в лява лента и още в началото на кръговото ни бе ясно, че човекът няма да завие в първият изход (който е обичайният, но не задължителен за тази лента), и че трябва да се съобразявам с неговото движение (т.е. да се кача на бордюра, защото друг вариант за този тип кръгово няма)...
            Виждаш, съобразяваш се, и всичко върви нормално...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              А как да различаваме тогава престрояването вътре в кръговото?
              с мигач, но на време и ако има време. В голямо кръгово става
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Стефан, Стефан.
                Много зависи и от колата.
                Лада, Алфа Ромео и Мерцедес имат общо само че са коли. Фаровете им и те така.

                Аз лично все повече предпочитам жълто да свети, остарявам, кво да го правиш
                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ще дойдеш на моя акъл. Но това е малка част от интригата.

                Каква е тази работа със светещите в жълто фарове?
                А светещото в оранжево улично осветление?


                Послеслов: Приемам и насоки за учебник за по-долните класове, в който да намеря отговори.

                : - )

                Коментар


                • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                  Цецо,четеш по диагонал,аз завих наляво,по принцип бях тръгнал направо.

                  Цецо,що ме пращаш какво ти е казал твоя инструктор,аз също имам С категория,курса съм го почнал на 15 г.и на 17 г.и 9 месеца имах С категория,това дотук с камионите.

                  Я погледни реално и пак ми разправяй за маркировката преди колелото.

                  Ако имаше ПТП,щеше ли кат да питат от кой вход съм влезнал?
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    ...Ако имаше ПТП,щеше ли кат да питат от кой вход съм влезнал?
                    Без да задълбават много щяха да ти пишат отнемане предимството на десностоящия ,че е най-лесно Освен ако не ползваш жокер "обади се на позната кука".
                    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                    Коментар


                    • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                      Ами то не само е 'най-лесно', ами май е най-законно...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                        ... освен че никъде в кръговото движение не е приложимо предимството на дясностоящия.

                        Маневрата за която си говорим е "престрояване".

                        Коментар


                        • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                          нямаше ли нещо, че при едновременно престрояване на съседни коли, предимството е на десния
                          ________________________________________________
                          Subaru OUTBACK 2,5
                          Hyundai TUCSON 2.0

                          Коментар


                          • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                            нямаше ли нещо, че при едновременно престрояване на съседни коли, предимството е на десния
                            ... но само при едновременно.

                            Коментар


                            • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                              Цецо,четеш по диагонал,аз завих наляво,по принцип бях тръгнал направо.

                              Цецо,що ме пращаш какво ти е казал твоя инструктор,аз също имам С категория,курса съм го почнал на 15 г.и на 17 г.и 9 месеца имах С категория,това дотук с камионите.

                              Я погледни реално и пак ми разправяй за маркировката преди колелото.

                              Ако имаше ПТП,щеше ли кат да питат от кой вход съм влезнал?
                              Да щяха да те питат, щото е важно. Важна е и маркировката на всяка от лентите влизащита в кръговото кръстовище.
                              И това че ти така пропускаш и да я споменеш и да я нарисуваш, просто значи, че не знаеш какво означава.
                              А категории и истории, няма да си мерим, не е важно, просто съм разказал лични примери.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Куриозни снимки и филмчета на нарушители

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Да щяха да те питат, щото е важно. Важна е и маркировката на всяка от лентите влизащита в кръговото кръстовище.
                                И това че ти така пропускаш и да я споменеш и да я нарисуваш, просто значи, че не знаеш какво означава.
                                А категории и истории, няма да си мерим, не е важно, просто съм разказал лични примери.
                                Прекаляваш,значи така също не е разрешено,същото кръстовище,часа е друг,от преди малко.
                                А като чета,направо почвам да се зачудвам дали да не си намеря шофьор.

                                Колко различни мнения за нещо на пръв поглед очеизвадно.

                                Пак да кажа че аз исках да продължа направо,но завих наляво.Твърдя че в това положение мога да продължа и направо и наляво,само на дясно не мога.

                                https://youtu.be/iJqFn8va3R8


                                Какво общо има маркировката преди кръстовище със маркировката или правилата вътре в кръговото кръстовище.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X