Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да спрем "войната" по пътищата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Как да спрем "войната" по пътищата

    А още по-недопустимо е отговарящите за това да нямат азбучните знания по евакуация и буксиране.
    Три Джугана с буква К щяха да се оправят за няколко часа. Лека верижна машина - никога. Веригите се пързалят и на сух асфалт, както знае и последния новобранец от учебните роти. Ама сега нали всички с жълто около устата са професионалииистиии ...
    Посерковци.

    Коментар


    • До: Как да спрем "войната" по пътищата

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      А още по-недопустимо е отговарящите за това да нямат азбучните знания по евакуация и буксиране.
      Три Джугана с буква К щяха да се оправят за няколко часа. Лека верижна машина - никога. Веригите се пързалят и на сух асфалт, както знае и последния новобранец от учебните роти. Ама сега нали всички с жълто около устата са професионалииистиии ...
      Посерковци.
      Стефане прав си за това, ама аз си мисля, че изобщо нямаше основателна причина да се стига до влекачи, от какъвто и да е порядък. Просто снегът беше смешно малко и би било повече от достатъчно да минат снегорините, които кой знае защо си питаха дедовия...
      А иначе МТЛБто там имаше повече имиджова функция отколкото такава на влекач.
      Кразовете вършеха работата.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • До: Как да спрем "войната" по пътищата

        Ако вземем предвид това: Управление на МПС, КАТ, пътища, безопасност и катастрофи Как да спрем "войната" по пътищата
        Днес се опитах да подобря малко навици на един идиот в Ловеч......Човека на "околовръстно" преди тонела в посока Троян изминал повече от 250 метра в насрещното платно. Там дето карат с 100 км/ч. И имал неблагоразумие да ме напсува, при условии че едвам успях да избегна сблъсък. Понеже най-добре на такива акъла им идва от джоба, вече има шофьорска врата за смяна. И ще си лее куршум, май...
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • До: Как да спрем "войната" по пътищата

          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
          Ако вземем предвид това: Управление на МПС, КАТ, пътища, безопасност и катастрофи Как да спрем "войната" по пътищата
          Днес се опитах да подобря малко навици на един идиот в Ловеч......Човека на "околовръстно" преди тонела в посока Троян изминал повече от 250 метра в насрещното платно. Там дето карат с 100 км/ч. И имал неблагоразумие да ме напсува, при условии че едвам успях да избегна сблъсък. Понеже най-добре на такива акъла им идва от джоба, вече има шофьорска врата за смяна. И ще си лее куршум, май...
          Тъх, пак съм изпуснал купона... Що ме нямаше...щеше да има и други неща за смяна
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • До: Как да спрем "войната" по пътищата

            Може би, не трябва всеки полуграмотен идиот с неясно минало да получава книжка? Може би хора с повече проблеми (кражби, нарушения на обществения ред) трябва да имат по-различен ред за получаване на книжка? Може би хора с катастрофи и доказана вина трябва да получават стикер на автомобила или по-особен регистрационнен номер?

            Доста страни имат проблеми с ПТП, но рядко съм чувал да е преживявал толкова инциденти колкото аз за толкова кратко време... За четири години през които почти не съм слизал от колело... като си помисля почти нямам ден без нечия глупост да не ме издразни!

            Коментар


            • До: Как да спрем "войната" по пътищата

              Злой, смени си ника! Позор!
              И аз отивам при Куадрата в ъгъла да се тюхкам и подсмърчам. Ква врата бе, аз на такива им бракувам колите. Стига да успея да ги хвана. За другото не помня, гражданино следовател, сигурно е паднал и се е ударил. Бях изключително уплашен, загубил съм ориентация и нямам спомен. Още ме е страх за живота ми.

              Коментар


              • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                Наред си ми е ника. В момент когато прескочих с джипа зеленото около детелина, вече имах близа десетина коли с "очевадци", които тихо и мирно се пулили през прозорци и чакали да пусна този некадърник да си върви. А на врата отзад беше увиснал дебелия доктор, Дима го знае, за противовес и врещеше : - Золик, не надо, уголовный кодекс надо чтить !!!!!!!!!!
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Ако вземем предвид това: Управление на МПС, КАТ, пътища, безопасност и катастрофи Как да спрем "войната" по пътищата
                  Днес се опитах да подобря малко навици на един идиот в Ловеч......Човека на "околовръстно" преди тонела в посока Троян изминал повече от 250 метра в насрещното платно. Там дето карат с 100 км/ч. И имал неблагоразумие да ме напсува, при условии че едвам успях да избегна сблъсък. Понеже най-добре на такива акъла им идва от джоба, вече има шофьорска врата за смяна. И ще си лее куршум, май...
                  А защо ще си лее куршум??

                  Пуснете и един патрул от форума ,да вразумява,по магистрала Тракия снощи в дъжда беше пълно с представители на рода Маклауд.Добре, че не видях нищо повече от две коли дето бяха целунали табелата на бензиностанция Шел при Пловдив.
                  Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                  Коментар


                  • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                    Още по темата:

                    http://dnes.dir.bg/2007/12/10/news24...html#sepultura

                    4% от БВП ще ”загива” в катастрофи
                    10 декември 2007 / News.dir.bg</B>
                    Около 500 милиона евро на година губи българската икономика заради катастрофите по пътищата.
                    Това каза Флориан Фихтъл, постоянен представител на Световната банка у нас, по време на семинар по националната пътна безопасност, предаде БГНЕС.
                    Икономическите загуби от катастрофите и инцидентите по пътищата са огромни и дори могат да стигнат до 1 милиард евро, прогнозира Фихтъл. Финансовите щети от пътните инциденти се равняват на около 2% от БВП на страната, както и за останалите страни членки на ЕС. Това са средства, които се отделят за превенция на катастрофите, за болнична помощ и за издръжка на засегнатите семейства. Според направена прогноза около 1% от българското население ще пострада от катастрофи, което се равнява на икономическа загуба около 4% от БВП на страната.
                    Докато в ЕС броят на жертвите от катастрофи намалява с 20% годишно, у нас той непрекъснато расте. Според данни на Световната банка, средно годишно в България се стават около 80 000 катастрофи, при които умират около 1000 души, а други 10 000 са ранени.
                    Най-чести причини за тежките катастрофи са високата скорост, употребата на алкохол и шофирането на млади и неопитни водачи. Употребата на алкохол, която е довела до трагични случаи на пътя, е 5% от общия брой на загиналите. Най-тежки са катастрофите на извънградските пътища, където скоростта на движение е значително по-висока.
                    Транспортният министър Петър Мутафчиев каза, че МРРБ и Фонд “Републиканска пътна инфраструктура” са направили схема на опасните пътни участъци у нас, съобщи "Фокус".
                    “Автомобилна администрация” работи върху информационна система, която ще позволи пълен отчет колко автомобили през кои пунктове минават на технически преглед. На въпрос дали ще се сложи ограничение върху възрастта на автомобилите, които могат да бъдат внасяни у нас, Мутафчиев коментира, че има механизми, чрез които да се регламентира пазарът. Било по-важно да има добро регламентиране на данъчното облагане на автомобилите.
                    Работило се и по промяна на изпитване на шофьорите. Изпитът за шофьорска книжка щял да се извършва от външни организации. Част от специалистите, които досега са изпитвали, ще бъдат пренасочени към контролните звена и така да се повиши контролът по пътищата, без да се наложи увеличаване на служителите.
                    Попитан дали ще променят изискванията относно възрастта на таксиметровите автомобили, Мутафчиев заяви, че се водят разговори с бранша.

                    http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=1135333

                    АКЦЕНТ




                    Прогноза: Около 1% от българите ще пострадат от катастрофи

                    Годишните загуби на българската икономика, предизвикани от пътните инциденти, са около 500 милиона евро
                    10.12.2007
                    Годишните загуби на българската икономика, предизвикани от пътните инциденти, са около 500 милиона евро. Това заяви Флориан Фихтъл, постоянен представител на Световната банка у нас, по време на семинар по националната пътна безопасност.
                    Икономическите загуби от катастрофите и инцидентите по пътищата са огромни и дори могат да стигнат до 1 милиард евро, добави той.
                    Финансовите щети от пътните инциденти се равняват на около 2% от БВП на страната, както и за останалите страни членки на ЕС.
                    Според направена прогноза около 1% от българското население ще пострада от катастрофи, което се равнява на икономическа загуба около 4% от БВП на страната.
                    Годишно у нас около 1000 човека загиват от катастрофи, а около 10 000 са ранени. Броят на катастрофите за година е около 80 000, като най-тежките последици на пътните инциденти са в извънградските пътища, където скоростта на движение е значително по-голяма от градските пътища.
                    Основните причини за пътни катастрофи, довели до смъртни случаи, са сблъсък с друга кола, прегазване на пешеходец, удар в дърво и излизане извън пътя. Употребата на алкохол, довела до трагични случаи на пътя, е само при 5% от общия брой на загиналите.
                    Загиналите над 1 млн. души вследствие на катастрофи у нас са с 20% над средното за европейските страни и 2,5 пъти повече спрямо Швеция и Дания, където броят на жертвите от ПТП е най-малък.
                    В момента подготвяме подзаконова нормативна база относно безопасността по пътищата, обяви министърът на транспорта Петър Мутафчиев.
                    Той посочи, че през втората половина на 2007 г. убитите след пътни инциденти намаляват, но въпреки това като цяло броят на жертвите през тази и миналата година е сравним.
                    Вследствие на добрата работа на пътната полиция събираемостта на глобите, наложени на шофьори, се е повишила от 6 на 88%, каза още транспортният министър.
                    Между 30 и 86% от приема в травматологиите за страните с ниски и средни доходи в ЕС се дължи на наранявания, причинени при ПТП, стана ясно по време на семинара. Средната продължителност на болничния престой е 20 дни.
                    Остарялата система за аналогова радиовръзка с недостатъчен обхват и никаква възможност за предаване на данни, с която разполага пътната полиция в България, трябва да се подобри, каза Ейспер Мертнер по време на семинара.
                    Според него трябва да се подобри обучението на пътната полиция. На много места в България ограниченията на скоростта са твърде големи и не са съобразени с качеството на пътя. Липсва достатъчно ясна пътна маркировка, каза още Мертнер.

                    Коментар


                    • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                      Първоначално публикуван от Ivanov Преглед на мнение
                      ... На много места в България ограниченията на скоростта са твърде големи и не са съобразени с качеството на пътя. Липсва достатъчно ясна пътна маркировка, каза още Мертнер.
                      Да-а-а... по евростандартите на много места у нас разрешената скорост ще трябва да е "0" и дори "-20" /връщане на заден ход и търсене на друг маршрут/...

                      в случая с видео клипчето най-вероятно указателните табели са сложени така, че да те заблудят максимално... Типичен такъв случай има във Варна на пътния възел където се излиза към София ... ако не знаеш уловката, заминаваш в грешната посока...
                      Последно редактирано от Тедо /LJ73/; 10-12-07, 14:53.
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                        значи обикновенно съм дебил и трудно се впечетлявам от каквото и да е било било то положително или отрицателно но един надпис отзаде на един шуменски тир ме впечатли много както и замисли съшо така та ето каво гласеше;
                        ТАТКО, ЧАКАМЕ ТЕ ДА СЕ ПРИБЕРЕШ !!!
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                          Трябва да се забрани движението на тежки камиони през уикендите ,както е в Европа. Нали от тях гледаме ,а най-важното още не сме въвели

                          Коментар


                          • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                            не беше в смисъл задния да внимава
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                              Май ще става, като в Германия...

                              http://news.ibox.bg/news/id_959253447

                              Ще видим какво ще излезе, то българите сме изобретателен народ, та не бързам да се радвам... Обаче поне е първатя мярка не предполагаща "усвояване на пари" от доста време насам.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • До: Как да спрем "войната" по пътищата

                                Че какво толкова, ще си монтират терминал за картови разплащания в патрулката.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X