От: Спомени на танкистите.
Освен бойните качества на БМП 23 другото ценно нещо е че се произвеждаха изцяло в България завод Бета в Червен бряг. Завода го сполетя нерадостна съдба след като го приватизира една личност наречена Мирчо циганина. Това означава че първо цената на която се произвеждат е поносима за отънялия ни армейски бюджет след това поддръжката и капиталните ремонти също са на поносими цени. В днешно време от това по хубаво няма армията да е въоръжена с техника собствено производство защото избягваш спеткулата на голямите фирми и не се съобразяваш с променящата се политическа кониоктура. Прост пример за това е бойната ни авиация понеже нямаме пари за нови самолети "братята" руснаци така ни цакат с цените на резевните части за наличните че повечето си седят паметници на земята. Това за МиГ 29 на МиГ 21 ремонта и производството на резервни части е усвоен почти напълно в завода в Граф игнатиево и за това още летят аналогична е ситуацията и с щурмовите СУ 25 те са с два двигателя на МиГ 21 и по тази причина все още успяваме да ги поддържаме в летящо състояние.
Освен бойните качества на БМП 23 другото ценно нещо е че се произвеждаха изцяло в България завод Бета в Червен бряг. Завода го сполетя нерадостна съдба след като го приватизира една личност наречена Мирчо циганина. Това означава че първо цената на която се произвеждат е поносима за отънялия ни армейски бюджет след това поддръжката и капиталните ремонти също са на поносими цени. В днешно време от това по хубаво няма армията да е въоръжена с техника собствено производство защото избягваш спеткулата на голямите фирми и не се съобразяваш с променящата се политическа кониоктура. Прост пример за това е бойната ни авиация понеже нямаме пари за нови самолети "братята" руснаци така ни цакат с цените на резевните части за наличните че повечето си седят паметници на земята. Това за МиГ 29 на МиГ 21 ремонта и производството на резервни части е усвоен почти напълно в завода в Граф игнатиево и за това още летят аналогична е ситуацията и с щурмовите СУ 25 те са с два двигателя на МиГ 21 и по тази причина все още успяваме да ги поддържаме в летящо състояние.
.По-възрастните поляци и всичките им офицери от лейтенант нагоре знаят руски перфектно,но не искат да говорят на него.Изключение съм срещал два пъти -единия път беше за да може един възрастен полковник да ни напсува и обиди и ние да го разберем ( а за това си действие беше той беше абсолютно прав,ако и да не бяхме ние виновните),а втория път беше за да поговорим що годе някакси с един капитан,с когото давах заедно дежурства.
Коментар