Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спомени на танкистите.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Спомени на танкистите.

    Идеята за БМП на базата на Карамфилите си е изцяло наша, това е безспорно. Става въпрос, че май всички "23"-ойки се преоборудвани карамфили, произведени в Русия. Отзивите, относно идеята и основаната на нея модификация наистина са много добри, и от руска страна, и от към НАТО.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Спомени на танкистите.

      Първоначално публикуван от davc
      Идеята за БМП на базата на Карамфилите си е изцяло наша, това е безспорно. Става въпрос, че май всички "23"-ойки се преоборудвани карамфили, произведени в Русия. Отзивите, относно идеята и основаната на нея модификация наистина са много добри, и от руска страна, и от към НАТО.
      Не знам ще попитам но при условие, че по това време е усвоено всичко без оръдието на Карамфилите не виждам логика в това което говориш или става дума за машини първоначално внесени у нас е след експлоатация преоборудвани.
      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
      0878 79 20 61 Борис

      Коментар


      • От: Спомени на танкистите.

        Логиката е, че са усвоени доколкото в противен случай не би била възможна поддръжката и ремонта им, но изцяло произведено "от нула" БМП май няма (пак казвам: "май", ако има къде - питай).
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: Спомени на танкистите.

          Американците бяха меко казано очаровани от БМП23.И според мен също това е перфектна машина за градски бой при асиметрична война-лека,достатъчна бронировка,добър оръдеен автомат,много и удобно разположени люкове за десанта,абе перфектна машина (това от Иракския опит).А сега казвате,и че това нещо се е правело в България-е нямаме мозък ако го махнем и вземем на въоръжение тъпото Брадли,което само за клозет става.

          Коментар


          • От: Спомени на танкистите.

            Пък аз чух от приятелите ми българи съвсем противоположни мнения - чести аварии на основния дънен лагер на куполата и тя се тръсва на пода на корпуса и не се въти
            Оръдейния автомат се презарежда отвън т.е. трябва да излезеш от куполата и да се шматкаш върху нея....
            Мястото на гранатохвъргача е неудобно за стрелба и в определено положение на куполата не може да се отвори люка
            Подготвя се за плаване с излизане отвън и за доста време... Апропо задните врати се облепят с хартия и смазка
            Механик водача кара само на призми . Неудобни лостове за управление и за превключване на предавките
            Десантът е разделен на две и командира няма пряк достъп до никой от тях и т.н. и т.н

            Коментар


            • От: Спомени на танкистите.

              Пък и верижна техника в града е за нищо не става, едно попадение във верига и край, машина е обездвижена. Друго е да си с колесен 4Х4 БТРът. Той и на три моста ама ще те измъкне.

              Коментар


              • От: Спомени на танкистите.

                Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                Пък аз чух от приятелите ми българи съвсем противоположни мнения - чести аварии на основния дънен лагер на куполата и тя се тръсва на пода на корпуса и не се въти
                Оръдейния автомат се презарежда отвън т.е. трябва да излезеш от куполата и да се шматкаш върху нея....
                Мястото на гранатохвъргача е неудобно за стрелба и в определено положение на куполата не може да се отвори люка
                Подготвя се за плаване с излизане отвън и за доста време... Апропо задните врати се облепят с хартия и смазка
                Механик водача кара само на призми . Неудобни лостове за управление и за превключване на предавките
                Десантът е разделен на две и командира няма пряк достъп до никой от тях и т.н. и т.н

                Ми те я хвалиха - хвалиха, тази БМП, пък производство така и не започна (стотина бройки не са серия). Даже имаше някакви проби с двигател Къминс и СК Алисън - и пак нищо. Така че, сигурно има някакво основание за приказките на твоите познати.

                П. П. Обективно погледнато, всички изтъкнати проблеми, освен излизането за презареждане са си изначално заложени от "донора", излиза, че идеята да се развива тази платформа не е особено блестяща...
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Спомени на танкистите.

                  Първо за веригите съм абсолютно несъгласен- имаш възможност да минеш през оградите и дворовете и да излезнеш на другата улица примерно(това проверено) и др.такива екстри. Ако беше имало 23-ка с един ескорт нямаше да се удавят три момчета в канала заклещени в шибания БРДМ.На практика за мисията в Ирак това беше най-добрата ни машина безспорно. А там всеки командир изпрати може да се каже техниката,която му е в тежест-с повреди,липси и т.н. та не е да са били нови машините и затова да са нямали проблеми.Може би късмет,но съм сигурен,че няма да намерите човек,който да е бил там и да ги охули.Това е на практика положението.
                  Последно редактирано от BulAf; 18-08-10, 23:08.

                  Коментар


                  • От: Спомени на танкистите.

                    БМП-23 "Шипка", има малко общо със съветското БМП-1. Някакви лицензионни агрегати има, общата идеология, компоновката, алгоритмите на оръжието - нищо общо. На тая база руснаците направиха БМП-2, после ние спряхме заради новите си съюзници, и никога няма да имаме аналог на БМП - 3. За машини за контактен бой и не говорим, а тогава бяхме на крачка от тях. До ден днешен никой ги няма, а вчера на обед работниците които можеха да ги произвеждат, затвориха шосето за да попитат какво да правят, когато децата им плачат от глад.
                    "Тунджа" изобщо беше машина извън времето си. И сега е. Руснаците направиха повече - "Нона". Но те не приеха за съюзници измамници, и инженерите им работиха спокойно. И ние щяхме да направим такова, ама не би.

                    Коментар


                    • От: Спомени на танкистите.

                      Шипката имаше много модификации, вярно не са приемани на въоръжение - всичко свърши преди това. Там всички тия проблеми вече ги нямаше.
                      "Тунджа" не е на базата на "Гвоздика", това е друг корпус. Хич да не е - удара от изстрела е в дънната плоча, не в погонния лагер. Четете съпромат))

                      Коментар


                      • От: Спомени на танкистите.

                        Нона е чудо и половина!!! Такова нещо вярно че никой няма. "Нона-С" си е сменила шасито и сега не на базата на БМД, а на БТР-70. А има и 2С31 "Вена", тя е на базата на БМП-3. Само че все още нямат пари да я пуснат в серия.



                        Коментар


                        • От: Спомени на танкистите.

                          Дори въобще несъм сигурен дали БМП-23 има изобщо нещо общо с БМП-2...
                          БМП-23 е на платформата на САУ Карамфил (Гвоздика - ако предпочиташ на руски), която пък САУ, има общо с МТ ЛБ-то...
                          "Тунджа" е САУ - не БМП...

                          Изобщо, този път окончателно си го докарал като във вицовете - "Не било... ...ми било..."!!!
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • От: Спомени на танкистите.

                            Ъъъ че Стефан къде пък казва,че Тунджата е БМП???И изобщо аз не виждам нищо,което да не е истина в мнението му.

                            Коментар


                            • От: Спомени на танкистите.

                              Сигурно си прав, ученото си е учено ...
                              Бях командир на взвод в батальона, в който тия железа минаваха войсковите си изпитания. Това е минало и през ребрата, и през душата ми. Тогава ти къде беше?
                              Никоя БМП не е САУ, ако и да има въртящ се купол и слаба броня. Никоя Тунджа не е САУ, нито обратното. Нито тактически, нито конструктивно. Ако имаш други секретни сведения - сподели ги. Сега се смята за изтънчено, секретните сведения да се публикуват в интернет.


                              Ленине, беше за преждеговорившия. И пак за него: като не си сигурен - просто не вдигай гюрултия. А то спам вече и при танкистите ... Идва ми в повече.

                              Коментар


                              • Re: Спомени на танкистите.

                                Карал съм един път мисля, че БМП (не ги знам модификациите)
                                Доколкото си спомням с 2 кразови двигателя или се лъжа.
                                Кемафите казваха че често хвърляли верига на завой с висока скорост.
                                Има ли нещо вярно в това и за двигателите и за веригите ?

                                Направи ми впечатление, че е много пъргаво и се кара супер.
                                Негативите за мен - тъпото разположение на патериците - по средата много е неудобно,
                                също и "1,50" метровия лост за скоростите извит на 90 градуса

                                Спирачките хидравлични ли са - защото докато не поработи машината педала потъваше и нямаше никой - или бъркам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X