Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качествата на танк Т-34

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: От: Качествата на танк Т-34

    Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
    То пък да му беше много минуса Сериозно това не си го спомням как беше на 34, ...
    Баш така е бил на първите 34-ки. После са го сменили с такъв, дето му се чупи окулярът и и мерачът няма нужда да се движи при промяна на ъгъла на възвишение.

    П.П. А това чудо на корейската кинематография е трепач! Сваляне на самолет с курсовата картечница, надбягване с Мустанг, раздаване на шамари с оръдието ... Пък и кравичките им едни такива бързоноги на корейците.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 07-04-17, 14:13.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Качествата на танк Т-34

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Тъпо, тъпо, колко да е тъпо? Вътре има и обективни неща и субективни.

      - 300км ресурс на двигателя например си е меко казано смешно, технически погледнато. Колко от танковете изобщо са достигали тоя пробег е друг въпрос, както и колко представянето на въпросните "очистители" в руските условия е имало значение е съвсем друг въпрос - едно е да ползваш танка в пустинята, друго в руската кал.
      - Лошото качество на различни възли и агрегати дали не сме го виждали навсякъде по руска техника и до днес?
      - Споменава се че прицела е най-добрия в света, ама от оптиката има какво да се желае.
      - Това че (до колкото разбирам не на T-34 а на друг танк) трансмисията е копирана от такава дето при американците от 20 години е в архивите също не е като да не сме го виждали.
      - Споменава се че се налага екипажа да е специално обучен да поддържа танка в състояние да се движи заради често налагащите се ремонти и регулировки. "Механик-водач" като понятие ни е добре познато.

      Дори да приемем че всичко останало е субективизъм и липса на боен опит, кое от посочените не е вярно според теб?
      По т1. ресурсът, цената, времето за производство и очаквания живот на танка са силно свързани.
      т.2Това е октомври 1941г.-кой е произвел тези танкове и в, кой евакуиран завод не е ясно?
      т.4 Това, че при американците нещо е отхвърлено не значи, че е лошо ( виж. окачване Кристи).
      т.5 Ако водача е само "водач" ще се наложи да има назначен специален механик, както при самолетите или силно-развита сервизна поддръжка, което в условията на ТОТАЛНА война е нереалистично.
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: Качествата на танк Т-34

        Нещо за тоталната война - заедно с танковете Шерман в Русия са изпратени и представители на фирмите, които са ги произвеждали. След всеки бой са правени огледи и анализи, като резултатите веднага са били изпращани в щатите. Например само за 3 месеца са разработени, произведени и изпратени като резервни части "зимни" тракове за веригите.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Качествата на танк Т-34

          Стига с това митично Кристи. Някой танк сега да го ползва?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Качествата на танк Т-34

            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            По т1. ресурсът, цената, времето за производство и очаквания живот на танка са силно свързани.
            Те че са свързани са свързани, само дето това не прави ресурса от 300 километра по-малко смешен. Цената и времето за да се изработи нормално работещ въздушен филтър са нищожна част спрямо тези за машината като цяло.
            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            т.2Това е октомври 1941г.-кой е произвел тези танкове и в, кой евакуиран завод не е ясно?
            По тая логика излиза че и до ден днешен си произвеждат частите за всичко все в евакуирани заводи.
            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            т.4 Това, че при американците нещо е отхвърлено не значи, че е лошо ( виж. окачване Кристи).
            Мда, и изронените зъби на всички предавки, за които също пише, вероятно не значи че е лошо.
            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            т.5 Ако водача е само "водач" ще се наложи да има назначен специален механик
            Със сигурност - то затова тоя термин е руско изобретение. Само дето загубеното време или функционалност заради чести дефекти или настройки пряко влияят върху общото представяне на машината.

            Факт е че са произвели достатъчно от това нещо, за да им свърши работа, и въпроеки неколкократно по-големите загуби да обърнат войната, макар не и без чужда помощ. Но това не превръща техническите или технологичните недостатъци в нещо друго. Даже ако върху чертожната дъска всичко е цветя и рози, в крайна сметка има значение това, дето излиза от завода и качеството, с което излиза.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Колеги, да не забравяме че обсъждаме машини 40 та година, някои от тях още са на въоръжение.
              Алтернативите им не са по добри и в момента са само в музея, където е мястото и на т34 между другото.

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Стига с това митично Кристи. Някой танк сега да го ползва?
              Поскольку большие катки и «провисающая» гусеница (отсутствие поддерживающих катков) — хорошо заметные особенности конструкции Кристи, танки с торсионной подвеской, имеющие подобный внешний вид ходовой части, часто ошибочно называют танками с подвеской Кристи. На самом деле подвеска Кристи была применена в достаточно небольшом числе моделей:


              Сетих се аз на какво ми прилича окачването на Меркава но не бях сугурен та проверих. 55 цата е вече с торсионно та и руснаците са спряли да я ползват доста отдавна.
              Последно редактирано от Daniel; 07-04-17, 15:36.

              Коментар


              • От: Качествата на танк Т-34

                Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                Колеги, да не забравяме че обсъждаме машини 40 та година, някои от тях още са на въоръжение.
                Алтернативите им не са по добри и в момента са само в музея, където е мястото и на т34 между другото.
                С едно малко уточнение,че от тогава до ден днешен не са се научили да правят ел.инсталации,гумени уплътнения,скорости които да не изключват и да не вият и т.н. И това навсякъде където пише сделано.

                Коментар


                • От: Качествата на танк Т-34

                  Как може някой да оспорва качествата на Т34, при положение, че и днес стои гордо изправен близо до Райхстага! Велика, легендарна машина!
                  мисля, да зема а се замисля...

                  Коментар


                  • Re: От: Качествата на танк Т-34

                    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                    С едно малко уточнение,че от тогава до ден днешен не са се научили да правят ел.инсталации,гумени уплътнения,скорости които да не изключват и да не вият и т.н. И това навсякъде където пише сделано.
                    Моля те, не сравнявай танковете с колите. Много рядко се случва на 72 ка да скъса хидравличен маркуч, и то по често от седене и не използване, а там всичко е на хидравлика. танковете които съм карал не са имали течове, течовете са от немърливост. Скорост не ми е изключвала на какъвто и да е танк.
                    И да вият скоростните в танка не можеш да го чуеш така че не е проблем.
                    Ел инсталации не съм виждал с проблеми.

                    Коментар


                    • Re: От: Качествата на танк Т-34

                      Първоначално публикуван от Живко Костадинов
                      Не само коли,навсякъде.Просто си праят боклуци.Спарки си го е казал.И са извадили нож на умярло куче.Обаче,ако целият вермахт не беше ангажиран на 100 места по света,могучая днес нямаше да я има на картата.
                      Колко танка и бмп та си карал та го твърдиш?

                      Коментар


                      • От: Качествата на танк Т-34

                        Не искам и да карам.Ходил съм в казарма,и имам спомен сутрин в автопарка,как "прословутата" техника все я дърпаха,бутаха,трещяха машини и т.н.Я изкарат една,я не.Зимата беше голям смях,като трябваше да се чисти поделението.Как на една машина не видях да и работи предният мост,да не изключва и т.н

                        Коментар


                        • От: Качествата на танк Т-34

                          Това за колесницата е дълбоко съмнително

                          http://forum.worldoftanks.com/index....dia-tank-fail/
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • Re: От: Качествата на танк Т-34

                            Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                            Не искам и да карам.Ходил съм в казарма,и имам спомен сутрин в автопарка,как "прословутата" техника все я дърпаха,бутаха,трещяха машини и т.н.Я изкарат една,я не.Зимата беше голям смях,като трябваше да се чисти поделението.Как на една машина не видях да и работи предният мост,да не изключва и т.н
                            Това е съвсем друга тема. Състояние на парка. Мойта 55чка палеше от раз. Не съм имал проблем през цялата ми служба. За камиони и ужаски нищо не твърдя.

                            Коментар


                            • Re: От: Качествата на танк Т-34

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Това за колесницата е дълбоко съмнително

                              http://forum.worldoftanks.com/index....dia-tank-fail/
                              Ако ми говориш за меркава, просто погледни снимките в нета. Не ми се спори за глупости.

                              Коментар


                              • От: Качествата на танк Т-34

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Шърмана руснаците са го кръстили най добрия танк за служба в мирно време Интересно защо .
                                Станьо, пак си чел някое строго секретно партийно четиво. По-горе съм дал заглавието на една книжка по въпроса, прочети я.

                                П.П. А има и една друга - "Ние се бихме срещу тигрите". Та там самите ...... разправят как във великолепната белоруска 70-сантиметрова кал всичко ляга по корем и умирва.
                                Последно редактирано от derhunter; 08-04-17, 08:21.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X