Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качествата на танк Т-34

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: От: Качествата на танк Т-34

    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Тема за размисъл:

    [ATTACH=CONFIG]909229[/ATTACH]
    Това е ясно Коко. Идиотията е друга тема.
    Живо се надявах да си говорим за двигатели, трансмисии, брони, въоръжение и т.н.

    Липсата на адекватни прибори за наблюдение на бойното поле на командира е страхотен минус. В танка видимоста е супер ограничена, не само на руските.
    Последно редактирано от Daniel; 11-04-17, 20:38.

    Коментар


    • От: Качествата на танк Т-34

      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
      Тема за размисъл: ...
      Моментално се съгласявам с това, че съвместяването на функциите на командир и мерач е било крайно несполучливо. Особено пък в случаите, когато командирът на танка е бил същевременно и командир на взвод/рота/батальон и е трябвало освен за своя танк да отговаря и да ръководи действията на останалите машини от подразделението.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • Re: От: Качествата на танк Т-34

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Моментално се съгласявам с това, че съвместяването на функциите на командир и мерач е било крайно несполучливо. Особено пък в случаите, когато командирът на танка е бил същевременно и командир на взвод/рота/батальон и е трябвало освен за своя танк да отговаря и да ръководи действията на останалите машини от подразделението.
        В случая техническия проблем започва още от стратегическото решение. Е в края на войната са се сетили, че не става.

        Коментар


        • От: Качествата на танк Т-34

          Значи, тогава е бил щампован 3 години примитивно сделан небоеспособен танк. Това ми намирисва на военновременен саботаж. Не ми се вади от същата книга страницата, където се описва как по време на атака, новоизлюпените кемафи са карали само на втора, защото е било почти невъзможно да се превключват скорости в движение дори и с помощта на радиста. За да стигнат скорост от 25км/ч са сваляли ограничителите и са вдигали до 2300 оборота като са разказвали играта на двигателя за две атаки.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Re: От: Качествата на танк Т-34

            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
            Значи, тогава е бил щампован 3 години примитивно сделан небоеспособен танк. Това ми намирисва на военновременен саботаж. Не ми се вади от същата книга страницата, където се описва как по време на атака, новоизлюпените кемафи са карали само на втора, защото е било почти невъзможно да се превключват скорости в движение дори и с помощта на радиста. За да стигнат скорост от 25км/ч са сваляли ограничителите и са вдигали до 2300 оборота като са разказвали играта на двигателя за две атаки.
            34 85 включва прилично с двойно амбриране. За другите не знам.

            Коментар


            • От: Качествата на танк Т-34

              Кольо - тази книга ли цитираш:
              Сталин - гробовщик Красной Армии. Главный виновник Катастрофы 1941
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Re: От: Качествата на танк Т-34

                Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                34 85 включва прилично с двойно амбриране. За другите не знам.
                Сигурно, но той се появява през пролетта на 44-та а Прохоровка е през 43-та.

                П.П. Не, Петьо! Цитирам тази книга:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име-книга-1.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5748782
                Последно редактирано от коко келеша; 11-04-17, 21:07.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • Re: От: Re: От: Качествата на танк Т-34

                  Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                  Сигурно, но той се появява през пролетта на 44-та а Прохоровка е през 43-та.

                  П.П. Не, Петьо! Цитирам тази книга:

                  [ATTACH=CONFIG]909232[/ATTACH]
                  Не се наемам да коментирам нещо което не съм видял. Факт е че радиста е помагал със скоростния лост. При кофти машина даже и на т55 съм си помагал с крак, но това е в следствие на калпава поддръжка. Вече на 72 с хидравликата проблеми няма. Там имам друга забележка, т55 е по маневрен и се поддържа много по лесно. При прословутия щурвал/волан губиш преимуществото да свалиш предавка само с патериците и да тръгнеш с повреден съединител. По наклон на т55 ако се наложи за кратко да свалиш предавка е достатъчно само да дръпнеш двата лоста заедно на 1 во положение. 2 ро положение е еквивалент на съединител и спирачка заедно на веригата. Просто има дребни заигравки които са приложими при пресечен терен.

                  Коментар


                  • От: Качествата на танк Т-34

                    Не съм воювал с Т-34 ,ама имам изминати двайсетина км с РОУП-аджийска 34-ка в Сливница.
                    И то не като новобранец ,а като уволняващо се старо куче роупаджия на 72-ка -демек с опит и хиляди изминати километри
                    Висок съм 170 см , ама трудно стигах едновременно и педали и и патериците.
                    Не случайно колегите на 34-ки бяха с една глава над нас 72-каджиите. И по яки .
                    Та ,моите двадесет километра ми взеха душата .Трябва много сила , почти не седиш на седалката когато маневрираш и този тесен люк не дава никаква видимост.Скоростите с двайно амбриране или междинна газ криво ляво влизаха.
                    Пътьом съборих някаква малка сграда на полигона ,която се оказа много важна помпена станцийка и двадесет дена преди уволнението цъфнах с нула номер.
                    Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                    Пламен Златарев 0888 66 03 18

                    Коментар


                    • От: Re: От: Качествата на танк Т-34

                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                      П.П. Не, Петьо! Цитирам тази книга:
                      Цитата го има и в другата. Бешанов е интересен автор, препоръчвам.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • Re: От: Качествата на танк Т-34

                        Първоначално публикуван от Пламен Златарев Преглед на мнение
                        Не съм воювал с Т-34 ,ама имам изминати двайсетина км с РОУП-аджийска 34-ка в Сливница.
                        И то не като новобранец ,а като уволняващо се старо куче роупаджия на 72-ка -демек с опит и хиляди изминати километри
                        Висок съм 170 см , ама трудно стигах едновременно и педали и и патериците.
                        Не случайно колегите на 34-ки бяха с една глава над нас 72-каджиите. И по яки .
                        Та ,моите двадесет километра ми взеха душата .Трябва много сила , почти не седиш на седалката когато маневрираш и този тесен люк не дава никаква видимост.Скоростите с двайно амбриране или междинна газ криво ляво влизаха.
                        Пътьом съборих някаква малка сграда на полигона ,която се оказа много важна помпена станцийка и двадесет дена преди уволнението цъфнах с нула номер.
                        72 каджиите по принцип сте глезльовци😂 че 72 ка се кара с два пръста. Баси кефа е като се качиш от 55 на 72. Маневреността е по куца, но хидравликата си е глезотийка. Съжалявам че не можах да карам 80 ка, още тогава се говореше, че ще има. А двигателя на 72 е много динамичен. Почти като на Гагича черока [emoji1]

                        Коментар


                        • От: Качествата на танк Т-34

                          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                          Значи, тогава е бил щампован 3 години примитивно сделан небоеспособен танк. Това ми намирисва на военновременен саботаж. Не ми се вади от същата книга страницата, където се описва как по време на атака, новоизлюпените кемафи са карали само на втора, защото е било почти невъзможно да се превключват скорости в движение дори и с помощта на радиста. За да стигнат скорост от 25км/ч са сваляли ограничителите и са вдигали до 2300 оборота като са разказвали играта на двигателя за две атаки.
                          Не саботаж а сбъркана концепция въобще за използването на танковете и танковите войски . Не случайно до 1943 година никой не удържа на немския блицкриг . Пробив от 100 и повече километра не че не е възможен и не е правен но просто логистиката зад теб не успява да се движи с такива темпове и в един момент спираш без гориво и снаряди . Ако в този момент противника контраатакува нямаш с какво да му се противопоставиш . В руските условия логистиката е огромен кошмар изискваш невероятни усилия и ресурси . Това не е Франция да карат по асфалт и да зареждат на бензиностанциите .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • Re: Качествата на танк Т-34

                            За скоростната кутия е вярно. Ако не знаш как много трудно се превключва. Аз поне на 55 имам опит и мога да кажа, че не ми беше лесно на 34 ката. Отне ми време докато схвана как точно става номера с предавките. Наистина е недостатък.

                            Коментар


                            • От: Качествата на танк Т-34

                              Още нещо, което се засича и в други източници:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име-вентила&#1.jpg
Прегледи:1
Размер:117.3 КБ
ID:5748815

                              Това при положение, че Пантерата е имала продухване на цевта след изстрел по подразбиране.

                              П.П. А от самото конструкторско бюро е направена разработка и на подобрена вентилация и на продухване, но им е било отказано въвеждането на тези подобрения в серийно производство. Ма верно, що да има такива екстри? Тоя чиновник зад бюрото не се поти в купола на танка.
                              Последно редактирано от коко келеша; 12-04-17, 09:52.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • От: Качествата на танк Т-34

                                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                                ... Това при положение, че Пантерата е имала продухване на цевта след изстрел по подразбиране.
                                Да речем, че Пантерата е създадена някоя и друга година след 34-ката.
                                Иначе да - проблемът го е имало. Първоначално разположението на вентилатора е било прекалено напред за използваното 76-мм оръдие и не е засмуквал въздуха точно откъдето е било най-необходимо. После са преместили мястото на вентилаторите назад, ама пък в доста случаи изобщо не са се монтирали вентилатори поради недостиг на такива.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X