Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свален пътнически самолет над Украйна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • dimkaraganchev коментира
    Днес, 23:24



    Тъй-тъй, влизали били...
    Точно така. Влизали били, били влизали...
    Всичко, с което ЛНР-ейци и ДНР-ейци обективно сами по себеси разполагат, са "свалени от постаментите Т-34" - и подобни. Всичко останало е "влизало и излизало".
    Зелени човечета, ама не учтиви (като в Крим)!
    Последно редактирано от davc; 03-12-20, 23:05.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • #1772.1
      Alexr коментира
      Вчера, 10:53
      Точно количеството парчета, на което се разпадна кабината ме навежда на мисълта за взрив вътре. Другото, което ме кара да мисля така е посоката в която са обърнати ръбчетата на дупките по кабината - те са обърнати навън.
      Предвид наличната информация,
      да се вълнуваш на ниво количество парчета и "обърнати ръбчета" е като вълненията на плоскоскоЗемец относно парчетата и ръбчетата на влакното на махало на Фуко в опит да опровергае въртенето на Земята и обясни траекторията на махалото.
      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
      Суперспам - спама на суперите

      Коментар


      • Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
        Като един цивилен черпак - не оставам с впечатлението че ракетите от който и да е ЗРК имат за цел да направят целта на парчета във въздуха. Или ракетите въздух-въздух.

        На парчета във въздуха самолет може да се разпадне при две хипотези, ИМХО. Мощен взрив на борда, или сблъсък с друг самолет.

        Или бъркам?

        ​​​​​​
        Те много добре си знаят какво се е случило,а за "публиката" ще представят каквото е удобно. То и Курск се взриви от вътре ,а на сниките пробойнта е с изкривени ръбове от вън на вътре...............но за "публиката" .....най удобната версия.

        Коментар


        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Относителна е гледната точка! Но е вярно, че масово разпространено е заблуждението, че гледната точка е Истината
          Истината е съвършена - защото е единствена, съответно, невъзможно е да е относителна!

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Сега ще се връщаме към ДИАМАТ ли?
          Твърдението ВИ е абсолютизирано!
          Има абсолютна и относителна истина ("Това, което относителната истина отразява, е вярно знание, но то не изчерпва целия обект.") .
          Заради ограниченията в познанието преобладава относителна истина.И всяка относителна истина е част от абсолютната истина.
          В основна част от битието ползваме относителната истина.

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Чудесно, ама защо в темата за сваления самолет, за който абсолютни истини има вагон и малка каручка?

          пп
          за ДИАМАТ сега гуглих

          • Alexr коментира
            Вчера, 09:53
            Точно количеството парчета, на което се разпадна кабината ме навежда на мисълта за взрив вътре. Другото, което ме кара да мисля така е посоката в която са обърнати ръбчетата на дупките по кабината - те са обърнати навън

        Сериозно?

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:mh17-wreckage.jpg Прегледи:0 Размер:428.6 КБ ID:6679705

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:mh17-wreckage (1).jpg Прегледи:0 Размер:424.8 КБ ID:6679706
        And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

        Коментар


        • Самодържец
          Самодържец коментира
          Редактиране на коментар
          Я бройте - колко на колко обърнати навън/навътре ръбчета има.

          По разните клипчета и филмчета, които съм гледал за такива пво ракети, пораженията на мен лаика ми приличат точно като от такава. Но все пак може и ръбчетата да говорят нещо.
          Май има и такива ракети въздух-въздух, причиняващи подобни поражения, че сигурно не е и невъзможно да го ударят в тази зона.

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Уф, самодръжецо, защо се занимаваш с глупави броенета, след като имаш факта на елементи от БГ извадени от тела на жертви????
          Поради въпросния факт, единствената православна версия остана "Да - БУК е, ама е украински"

        • Самодържец
          Самодържец коментира
          Редактиране на коментар
          Ааа, не се занимавам. Другите да броят. Аз нали виждам снимките.


      • #1788.5

        petkov_bb коментира
        Днес, 21:29



        Вие сте грамотен и уважаван съфорумник.
        Ако нещо ВИ "терзае" ,винаги можете да потърсите информация и осмислите през ценностната си система.
        Пс. Ето нещо което ми допада:

        "ИСТИНАТА

        Да, относителна е истината –
        безсмислена измислица.
        И не пилеем ли напразно силите
        и времето си
        да я доказваме?
        Към нея лутаме се
        в съмнения и безутешност
        и търсим неуморно светлия й образ.
        А колкото са хората
        и истините толкова.
        Аз затова
        не се опитвам вече
        да доказвам правотата си,
        не се опитвам да налагам принципи
        и своята си истината.
        Изгубва упоритостта ми
        дълбоките си основания –
        в приспивна меланхолия
        живота си сега люлея."
        Благодаря за оценката! Поезията вероятно също си заслужава, но не съм в състояние да я оценя (малко дървеняк си падам - прозаик).
        Но-о, все пак ...нещо за Курск (и нейните ръбчета - посоката де)?

        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • icos
          icos коментира
          Редактиране на коментар
          Mи...ев@ ли го от какво е. Ама според икспердите констипатори е отпечатък от капата на Чичо Сам или нещо такова

        • Самодържец
          Самодържец коментира
          Редактиране на коментар
          И един мармот... Отпечатък е от муцуната на мармота.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          До колкото Курск беше руска подводница с руски екипаж на борда то случилото се с нея вълнува само и единствено руснаците .

      • #1789.4
        Самодържец коментира
        05-12-20, 12:05
        Ааа, не се занимавам. Другите да броят. Аз нали виждам снимките
        Не е нужно да броиш ръбчетата. Ясно се вижда че кабината е помляна от осколки само от лявата страна, от дясната страна поражения от осколки практически липсват. Това няма как да се получи при взрив вътре в кабината, освен при боеприпас от типа на Клеймор или МОН.
        Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Какви са тези боеприпаси Клеймор и МОН?

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Противопехотна мина с насочено действие.

      • Новости по делото в Хага. Защитниците на единия обвинен, без да искат са опровергали Алмаз-Антей
        И обичайните загубени в Русия записи от радари и каквото там трябва...

        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • Alexr
          Alexr коментира
          Редактиране на коментар
          DBRS, след доста важния въпрос "Какво правеше този самолет над зона, където се водят военни действия?" за мен един не по-малко важен въпрос е "Какво правят парчета от самолета извън халето, където е работила следствената комисия?" . Невероятно малка част от този самолет се озова на разположение на следствието. Това за мен компрометира въобще техническата експертиза.
          Последно редактирано от Alexr; 23-02-21, 20:36.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          @DBRS
          Моята позиция се формира на база налична информация и достатъчно количество "факти", останалото го навързвам по логика и лични убеждения. Понякога е в полза на едната страна, понякога мисля като другата страна, в този случай, конкретно, няма печеливши, а една камара трупове заради нечии интереси.

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Да batGeorg: Чии са интересите руска ракета да убие 200 холандеца, на украинска територия? (по чия заповед БУК сменя дислокация зареден, като същия да пресече държавна граница? )
          Има ли връзка факта, че на първото публично(режисирано) заседание по инцидента, един наногений нито веднъж не погледна в очите съратниците си, и те също избягваха погледа Му.
          а неговите лицеви емоции бяха най-силните излъчвал въобще някога, като не бяха гняв и възмущение....нооо след нейде 50 дни се подписват споразуменията за прекратяване на огъня с ЛНР и ДНР....
          Последно редактирано от DBRS; 24-02-21, 09:11.

      • Alexr коментира

        DBRS, след доста важния въпрос "Какво правеше този самолет над зона, където се водят военни действия?" за мен един не по-малко важен въпрос е "Какво правят парчета от самолета извън халето, където е работила следствената комисия?" . Невероятно малка част от този самолет се озова на разположение на следствието. Това за мен компрометира въобще техническата експертиза.
        Самолетът е правил това, което са правили и куп други в този и предходни дни, летял е по международно трасе. Защо са оставени да го правят е друг въпрос и има отношение към въпроса за това кой ОЩЕ носи вина освен онези, които са изстреляли ракетата.
        Какво правят парчета от самолета извън халето на следствието също е интересен, но той директно хвърля камъните в градината на проруските сили, защото самолетът падна на територия под техен контрол и въпросът кой, какво и защо е взел или преместил на първо място трябва да бъде зададен към тях.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Alexr
          Alexr коментира
          Редактиране на коментар
          Трасето до колкото помня е доста по-на юг. Отклонението от трасето е поради някакви метереологични усложнения. И до колкото помня, беше казано, че там това не е бил единствения самолет. Била си е цяла редичка. В редичката, пред или след падналия е имало един А380 на "Луфтханза". Това съм запомнил, защото ме изненада, че "Луфтханза" не са пуснали "окръжно" до пилотите си да не летят там въобще. А като доказателство срещу Русия се ползва по едно време (сега замлъкнаха) факта, че ростовските диспечери не са пускали никаквии самолети над зоната на бойните действия, идващи от тяхната страна - насочвали са ги или силно на север да излезнат над Харков и силно на юг - над Черно море. Мълчи се по въпроса дали това е правено само този ден или въобще от началото на конфликта. Я още един въпрос възникна в мен. Интересен момент - защо украинците не пращат редичката южно от "метереологичните усложнения"? Все пак даже без зенитни ситеми, доста от артилерията, ползвана в конфликта, хвърля железа на над 10 километра, преди те да паднат на земята.

          До колкото помня сепаратистите не правеха проблем да се прибират останки от самолета, само дето преди това украинската държавна артилерия обработва участъка, сякаш се опитваше нещо да унищожи там. Защо решиха да проявяват инициатива по завладяване на този участък земя точно след като падна самолета?

          И още един въпрос - не се ли водят записи на екраните на радарите на гражданската авиация? И ако руските записи са изчезнали, къде са украинските? В един диалог между ростоския и днепровския диспечер се чува да се споменава "метката му се разпадна". Това са видяли и двамата. Ако са виждали разпадащата се метка на самолета, означава, че е трябвало да видят и метката на ракетата, ако я е имало, в монета в който излезе на около 300 метра над терена. Тоест много точно да се види от къде е изстреляна.

          И защо в халето няма парчета от ракетата?

          Та тези въпроси си ги задаваме само ние по форумите. Не ги чета зададени от друго, по-официално, място.

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Радарите на гражданската авиация не са баш радари. Те следят самолетите по сигнала от транспондера им. Поради което няма как видят ракета или самолет с изключен транспондер.

          А иначе, ти си просто огледален образ на тов. Досев ...

        • Alexr
          Alexr коментира
          Редактиране на коментар
          Чавдаре, по тази тема май наистина съм огледален образ на Досев, но защитавам леко различна теза - никой не го интересува истината, а всеки гледа да разкара следите на престъплението по-далеч от себе си. Засега единсвено холандците успяха да останат извън подозрение. Е да де, но аз подозирам и тях.
          DBRS малко по-нагоре предостави линк към едно видео в канала на Вадим Лукашевич. Аз се загледах във видеата и попаднах на това: https://www.youtube.com/watch?v=S5xyUF-Ld7U
          Видеото е кратичко, няма три минути. Но покрай плявата в него, на 1:49 е включен записа на разговора между ростовския и днепропетровкия диспечер. Там се говори за "метка начала разваливаться", а не "изчезла". Тоест диспечера е видял разпадаща се метка, тоест е имал първичен радар, тоест трябва там да се е показала и ракетата. Въпроса е до колко този запис е истински. Иначе много прилича на такъв.

      • Alexr коментира
        Вчера, 21:25
        DBRS, след доста важния въпрос "Какво правеше този самолет над зона, където се водят военни действия?" за мен един не по-малко важен въпрос е "Какво правят парчета от самолета извън халето, където е работила следствената комисия?" . Невероятно малка част от този самолет се озова на разположение на следствието. Това за мен компрометира въобще техническата експертиза.
        Ако пет години назад си ходил до Дубай, то много вероятно лично си летял над военни действия

        Демек, ешелона под който не трябва да се лети го определят военните (преценяват вероятността дали ще се пуца и до коя височина ) Украинските са преценили малко над 9700м. А сега помисли, защо часове(17) преди инцидента,на границата с тоя район, в Русия е въведена забрана да се лети под 16000м Учения(ПВО) там не са обявявани Към това добави и бликналата искрена радост от "докладван птичкопад"
        Последно редактирано от DBRS; 24-02-21, 08:50.
        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • Alexr
          Alexr коментира
          Редактиране на коментар
          Летял съм до/от Персийския залив три пъти. Но и трите пъти са след инцидента с малайския "Боинг". И трите пъти бяха заобикаляни местата, където се стреля. Първия път (2016-та) обиколката беше от юг - от София самолета долетя до делтата на Нил и от там тръгна на изток, над Синай, а след това и Саудитска арабия. Заобиколихме не само Сирия, но и Израел. На връщане и следващите два пъти, 2017-та и 2019-та, заобикаляхме от север. Летяхме над Иран, близо до границата с Ирак, а след това над източна Турция, някъде западно от Трабзон излязохме над Черно Море.
          BatGeorgeone, моята теза е, че мощно ни пързалят по темата. И никой не води истинско разследване.
          Последно редактирано от Alexr; 24-02-21, 10:18. Причина: допълване

        • DBRS
          DBRS коментира
          Редактиране на коментар
          Чудесен разказ Alexr, ама търсим отговор за забраната на 16000м в Русия на границата с инцидента..въведена поради что, след като няма учения ПВО ?
          и съвпадъците с други факти.

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Това го коментирахме още през декември, но тогава спецът по гугълвсичкология тов. Досев не беше в състояние да даде (или да посочи) смислен коментар на текста на НОТАМ-а, който го беше накарал да подскача като младо петле.

      • Alexr коментира
        .... Засега единсвено холандците успяха да останат извън подозрение. Е да де, но аз подозирам и тях....
        Ама казвайте ги по-рано тия неща ве.
        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • Тази забрана за летен под 16 хил. метра само за руските полети ли е, или важи и за международните? Защото минах по този коридор (гледах го по флайт радара тогава) на 200-300 м. разстояние, само половин час по-рано. И от там влезнахме в Русия и си продължихме на 10-11 хиляди метра, както и над Украйна.
          Queen o’ the Hebrides’ golden tears, Distillation o’ two hundred years
          Skal, Prost, Salud, Kampei, Cheers, Slainte-mhath! Laphroaig!

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Боинг 777 а и повечето пътнически турбореактивни самолети имат практически таван по височина около 13 000 метра . Бойните МиГ 29 около 18 000 а височинния МиГ 25 21 000 метра .

          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Това го знам. Въпроса е, че ако ще пазат някого от обстрелване със ЗРК "Бук", 16 километра височина са недостатъчни. И дали тези, които са решили да дават ЗРК-та на сепаратистите ще се отчитат руското РВД? Самата логика на конфликта изискваше да не се допуска цивилен трафик над зоната му. Но тази логика е забелязана единствено от руските диспечери.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            16 000 метра са 3 000 над практическия таван дори и на ИЛ 76 и на тази височина може да има само бойни самолети .

        • Alexr: Това го знам. Въпроса е, че .... Но тази логика е забелязана единствено от руските диспечери.
          Правилна посока,но още малко - Защо са го забелязали само и единствено в този ден (украинците имат много БУК-ве)

          Относно обсега на БУК, макс. височината я достигаш при близка цел (колкото е по-далече целта, толкова по-нисък височинен обсег имаш). А сега посмятай руска граница + мястото на пуска = на каква максимална височина за БУК?
          байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
          Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
          Суперспам - спама на суперите

          Коментар


          • DBRS
            DBRS коментира
            Редактиране на коментар
            Правиш се на улав. Ако приемем логиката ти, то на тая планета изнасилени няма - има виновни, че не са разпознали надървения кОр и са се самонаденали
            Дори във физичните и химичните процеси имаш главен виновник/сила за случващото се...ако не можеш да я разпознаеш,то се луташ готов за манипулиране.

          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            DBRS, ти се правиш на улав!
            Условието е да е питала кварталния (служба ръководство въздушно движение) и той да и е посочил пътят (въздушен коридор) през средата на квартала, където той няма никакъв контрол и чудесно го знае това.

          • DBRS
            DBRS коментира
            Редактиране на коментар
            Ами не драги, не го знае, РВД и в България работи, по коридори обявени от военните за свободни... Заеби. (с'я отпочни дъвката ама как точно го правят)

        • Пилотите най вероятно не са знаели нищо за този конфликт . А и нямат права и свободи да сменят коридора който им е даден без разрешение от РВД иначе горе ще стане една мътна и кървава .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            И службите за сигурност на авиокомпаниите нищо не са знаели за този конфликт, и секретните слуби на страните в които са регистрирани авиокомпаниите не са знаели, пък и те не са длъжни да си пазят гражданите и въобще нищо не даваха по новините. Иначе е факт, че не се препоръчва да пращаш на майната си авиодиспечери и да си шпориш където си решил.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Нищо не им е пречело ако са знаели над какво прелитат да поискат друг коридор който заобикаля района .

        • Момент пропускате времето. Там официално няма конфликт, Някакви местни не са съгласни с централната управа. Оръжията са от стари изоставени казарми, няма тежко и модерно въоръжение. Русия не е част от конфликта , руски войски и техника няма в Украйна. Всъщност и до сега Русия не е признала участие в конфликта.

          Как да спрат самолетите като там конфликт няма. Няма ракети, няма танкове

          Коментар


          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Тогава намери колко и какво имаше свалено от сепаратистите преди падналия малазийски "Боинг", също и с каква артилерия стреляха и двете страни. Проследи развитието на бойните действия като използвано оръжие. Приеми го като пионерско поръчение.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Като цяло в този конфликт украинските ВВС и армия се представиха изключително зле . От противник който няма никаква авиация по официални данни имат 11 свалени летателни апарати . Согласно официально подтверждённым украинской стороной данным, на 4 февраля 2015 г. в результате вооружённого конфликта на востоке страны украинские воздушные силы и сухопутные войска потеряли от огня противника 11 самолётов (1 Ан-30, 1 Ан-26, 1 Ил-76, 2 Су-24, 2 МиГ-29, 4 Су-25), 7 вертолётов (3 Ми-8 и 4 Ми-24) и два реактивных беспилотных летательных аппаратов Ту-143. Ещё по одному Су-25, Ми-2 и Ми-8 (последний принадлежал ГСЧС Украины) потерпели крушение в ходе конфликта по техническим причинам.

          • DBRS
            DBRS коментира
            Редактиране на коментар
            Alexr, нямаш нужните кинти да ми поставяш поръчения,
            но ако истината е важна за теб, се поинтересувай машините като БУК колко близо се слагат до фронтова линия, съответно ще установиш пуцанията де описваш, колко са далече от маршрута на Боинга.

        • Алекср, опитвам се да разбера какво искаш да кажеш.
          Ситуацията, която ми се образува е следната. Руснаците забраняват полети под 16км - очевидно имат нещо наум. Украинците не правят това, като явно ги упрекваш за тая работа, т. е. презумпцията е, че са наясно с идеята на руснаците, ама нещо им играят сечено. Пилотите карат стриктно според инструкциите на РВД-тата, но ти и тях критикуваш по повода.
          Демек всички са наясно, че нещо се гласи и всички съдействат!
          Баси, остава и пътниците да са в кюпа...
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • Alexr
            Alexr коментира
            Редактиране на коментар
            Това което искам да кажа е, че цивилен трафик е нямал грам работа над зоните където се водеха активни бойни действия и украинското РВД чудесно го е знаело това.

          • trav
            trav коментира
            Редактиране на коментар
            Няма бойни действия. Русия не е част от конфликта, няма руска техника и войска.
            Намери някъде съобщение за участие на ПВО в конфликта или руска бойна техника. По спомен имаше признание за един отпускар, който се разхождал с танка.

          • Самодържец
            Самодържец коментира
            Редактиране на коментар
            Това, че цивилен трафик е нямал работа над тази зона е едно, а това кой е свалил самолета е друго.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X