От: Свален пътнически самолет над Украйна
Практическият таван на Су-25 е 7000 м. В някои източници се посочва и до 10,000, но това се отнася само за 1 модификация - Су-25Т - която е била с херметична кабина. Само дето тази модификация не е влизала в серия. Т.е. технически проблем има. Отделно, дето крейсерската скорост на Боинг е съвсем близо до максималната на Су-то.
Та тази версия изобщо издиша изотвсякъде. Хич друго да не е, въоръжението "въздух-въздух" на Су-25 е колкото да не е без хич и далеч не е най-подходящото за сваляне на голям самолет.
Дори и да би успял да прехване голям самолет, летящ на 10,000 м с 900 км/ч, няма никакъв начин да се нанесат такива поражения на Боинга, каквито са констатирани, и да бъде свален толкова бързо и катастрофално. Су носи 2 ракети Р-60, които са с ИЧ насочване, и които биха отишли в двигателите. Дори и при максимален късмет за стрелеца, свалянето на голям самолет не е гарантирано. Историята познава случай с F-15, стигнал до базата си след попадение от такава ракета ...
Първоначално публикуван от slowtraveler
Преглед на мнение
Та тази версия изобщо издиша изотвсякъде. Хич друго да не е, въоръжението "въздух-въздух" на Су-25 е колкото да не е без хич и далеч не е най-подходящото за сваляне на голям самолет.
Дори и да би успял да прехване голям самолет, летящ на 10,000 м с 900 км/ч, няма никакъв начин да се нанесат такива поражения на Боинга, каквито са констатирани, и да бъде свален толкова бързо и катастрофално. Су носи 2 ракети Р-60, които са с ИЧ насочване, и които биха отишли в двигателите. Дори и при максимален късмет за стрелеца, свалянето на голям самолет не е гарантирано. Историята познава случай с F-15, стигнал до базата си след попадение от такава ракета ...
Коментар