От: Руско бойно леко стрелково оръжие и западните му аналози - плюсове и минуси.
" Отиваме В Хохенфелс на учение. Трябва да си получа "Хамър". Отивам в един парк, имат офис и работилница, влизам в офиса, полъвам една бланка, излизам, карам ми Хамъра в работилницта да го пориема по опис и си тръгвам. В парка от около 1000 машини поне 250 бръмчаха със загряД двигател и вътре духа топло (беше зимата). Хората знаят кой кога и какво ще получава и са подготвени. Ден втори. По никое време на нощта карам Хамъра в работилницата без огледала и с малко намачкани 1-2 пластмаси, попълвам формуляр, пия едно кафе с 2-3 цигари и си тръгвам с ремонтиран автомобил. Ден трети. Пак по никое време карам Хамъра в работилницата със две счупени антени, влачещи се по земята и държащи се само на кабели. Пак попълвам формуляр и след малко си тръгвам с чисто нови антени. Ден четвърти. На майната си някъде из горите на Хохенфелс и аз не знам къде изгасих Хамъра (което протеворичи на СОП-а) и после не ще да запали. Виждам коОрдинатите на вградения ГПС на харис-а обаждаме се в ТОЦ-а и след 20 мин. идва ремонтен екип - цивилна фирма, След още 20 минути вече пътувах към основната група. Първите два ремонта са понеже при изпълнение на дадени упраждения, при които се случва често да чукнеш машината, но това не е проблем. Хамъра върви с GP-8 и всеки ден го пълних до горе и всяка сутрин първо го палих, после отивам на закуска, да може като се кача на мен и моите колеги да ни е топло, горивото не е проблеМ.
Втори случай. АФганистан. Имаше 2 вида перални, едни нормални перални и сушилни във фургон от термо панел, втория вид - частна фирма. И двете са безплатни. Американеца носи униформата в частната фирма и на следващия ден я взема като нова. Перат ги с пара, не знам как. Българина си носи униформата камуфлажна, на следващия ден я взема без копчета и почти без камуфлажните шарки...... "
За всичко това плаща американския и други данъкоплатец
Важно е война да има - пари ще се намерят за всичко
" Отиваме В Хохенфелс на учение. Трябва да си получа "Хамър". Отивам в един парк, имат офис и работилница, влизам в офиса, полъвам една бланка, излизам, карам ми Хамъра в работилницта да го пориема по опис и си тръгвам. В парка от около 1000 машини поне 250 бръмчаха със загряД двигател и вътре духа топло (беше зимата). Хората знаят кой кога и какво ще получава и са подготвени. Ден втори. По никое време на нощта карам Хамъра в работилницата без огледала и с малко намачкани 1-2 пластмаси, попълвам формуляр, пия едно кафе с 2-3 цигари и си тръгвам с ремонтиран автомобил. Ден трети. Пак по никое време карам Хамъра в работилницата със две счупени антени, влачещи се по земята и държащи се само на кабели. Пак попълвам формуляр и след малко си тръгвам с чисто нови антени. Ден четвърти. На майната си някъде из горите на Хохенфелс и аз не знам къде изгасих Хамъра (което протеворичи на СОП-а) и после не ще да запали. Виждам коОрдинатите на вградения ГПС на харис-а обаждаме се в ТОЦ-а и след 20 мин. идва ремонтен екип - цивилна фирма, След още 20 минути вече пътувах към основната група. Първите два ремонта са понеже при изпълнение на дадени упраждения, при които се случва често да чукнеш машината, но това не е проблем. Хамъра върви с GP-8 и всеки ден го пълних до горе и всяка сутрин първо го палих, после отивам на закуска, да може като се кача на мен и моите колеги да ни е топло, горивото не е проблеМ.
Втори случай. АФганистан. Имаше 2 вида перални, едни нормални перални и сушилни във фургон от термо панел, втория вид - частна фирма. И двете са безплатни. Американеца носи униформата в частната фирма и на следващия ден я взема като нова. Перат ги с пара, не знам как. Българина си носи униформата камуфлажна, на следващия ден я взема без копчета и почти без камуфлажните шарки...... "
За всичко това плаща американския и други данъкоплатец
Важно е война да има - пари ще се намерят за всичко
Коментар