От: Руско бойно леко стрелково оръжие и западните му аналози - плюсове и минуси.
уф чакай че се омотах малко, ама ти разбра
уф чакай че се омотах малко, ама ти разбра

) нищо не можеш да чуеш. Иначе върви, няма грижи. При -25 го паля и докато загрее хвърля половин кило масло на земята, ама не му пречи, то има много.Климатика е супер, парното също. Проблемите, които сме имали след 13 месеца експлоатация в Афганистан на хамърите бяха провиснали врати (всички), понеже вратите са много тежки и на единия вградения компресор за въздух на гумите спря да работи. Гумите не ги помпи (при нормално състояние) в движение, ама няма и нужда щото са рън флат. За помпане с вградения компресор ще щраква едно нещо на всяко колело по отделно и вътре има разпределител за 4 колела с манометър. Може и в движение, но трябва да слезеш и да щракнеш щракалката от маркуча с въздух към винтила, всъщност всичко си е монтирано, просто иска да се натисне с пръст. При хамъра имам достъп до багажника от задните седалки. Между купето и багажника има железни плъзгащи се прегради, много удобни. Филтъра му е качен високо, и да глътне вода не му пречи, въпреки че е дизел, незнам как става този номер, но е пробвано. Когато карах курс за инструктор на ХММВВ имаше един пич, който при преминаване на водното препятствие влезе с газ във водата, направи вълна и разбира се вълната се върна и заля целия хамър. Хамъра угасна. Вързахме го, изтеглихме го и след няколко часа си запали без никакви интервенции. MRAP-a пък е доста добре брониран (не че това помага, ако издържи на 1 кофа тротил, утре талибаните слагат 2 и така докато има ефект), има капсула с V образно дъно за отразяване на взрива. Херметически се затваря и поддържа високо налягане вътре. Има система за гасене на пожар (както и хамъра) самоче МРАП-а има освен вътре и на колелетата. За двигателния отсек не се сещам. Всички врати са хидравлични, понеже тежат по 300 кила едната че и на горе, машината е 21 тона. Естествено всяка врата в случай на авария моментално може да "падне" барабар с ключалки и хидравлики, но само отвътре. Имат вграден инвертор 2 броя по 4 киловата на 110 и 220 волта. Климатика им е голям колкото голям хладилник Мраз. И най-инересното. Вътре, демек в капсулата като влезеш се вижда сглобката. капсулата е от няколко парчета, сега не помня колко точно, които са нитовани с много яки нитове за много як стоманен обръч, обхождащ сглобката от вътре. В един сегмент седят двама души един срещу друг, и има обръч от ляво и от дясно, които съединяват тези сегменти От пода, стената, тавана, другата стена и пак пода, широк е около 20 см, дебела стомана. При голям взрив капсулата се къса точно където е обръча и става на сегменти (принципно, теоритично). За това краката не трябва да се слагат върху нитовете, че те стават като куршум.
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар