До: Гуми Fortune
Калин ви го е казал много вярно.
Аз съм купувал няколко пъти нови гуми от "по-особените" марки, които се произвеждат по азиатско. Повече няма да го направя ако ще да карам с изтрит до слик дънлоп примерно.
Мога да пробвам такава гума за малко само ако ми е подарък
Някой ще каже "айде пък тоя". Обяснявам. Първото което прави впечатление, че тежат, по-твърди са и се слагат доста трудно на каплата. Веднъж една задна щях да я режа с ъглошлайфа за да я сваля от каплата, обаче намерих големи и яки щанги. Доскоро пазех една задна деестоун, на която липсваха почти всички странични бутони. Сцеплението им става 0 когато се изтрие ръба на грайфера.
Моя приоритет е когато си карам мотора да не срещам земята с глава. Поне да не е заради неща които предварително могат да се предвидят.
Забележка: Не съм карал с гуми Fortune и не съм изказал мнение за тях.
Първоначално публикуван от Калин Кулев
Преглед на мнение
Аз съм купувал няколко пъти нови гуми от "по-особените" марки, които се произвеждат по азиатско. Повече няма да го направя ако ще да карам с изтрит до слик дънлоп примерно.
Мога да пробвам такава гума за малко само ако ми е подарък
Някой ще каже "айде пък тоя". Обяснявам. Първото което прави впечатление, че тежат, по-твърди са и се слагат доста трудно на каплата. Веднъж една задна щях да я режа с ъглошлайфа за да я сваля от каплата, обаче намерих големи и яки щанги. Доскоро пазех една задна деестоун, на която липсваха почти всички странични бутони. Сцеплението им става 0 когато се изтрие ръба на грайфера.
Моя приоритет е когато си карам мотора да не срещам земята с глава. Поне да не е заради неща които предварително могат да се предвидят.
Забележка: Не съм карал с гуми Fortune и не съм изказал мнение за тях.
Коментар