Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: продуктови тестове

    Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
    В къщи на прословутото Kawasaki KL250A на баща ми ейтака го вирнах малко повечко кормилото - хем да е удобно за каране седнал, хем да е и за прав, защото преди като станех прав и кормилото беше много назад, та имаше голяма вероятно да се метна пред мотора някъде - сега е значително по-добре, но пък баща ми мрънка, че на него не му било удобно, защото той пък бил по-нисък от мене
    Значи не е точно така, нека се опитам да обясня /със свои думи /. Кормилото напред или назад се върти в много малък диапазон даже марковите имат разграфени градуси или мм. А иначе за повдигане на кормилото си има повдигачи и се поръчват отделно започват от 2.5см нагоре мисля, че стандартно има до 5см но съм виждал и по високи. Това е когато си прав да не се прегърбваш. Първо стойката ти е правилна когато не си прегърбен и второ нямаш болки в кръста, раменете и др.

    Коментар


    • #32
      До: продуктови тестове

      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
      Значи не е точно така, нека се опитам да обясня /със свои думи /. Кормилото напред или назад се върти в много малък диапазон даже марковите имат разграфени градуси или мм.
      И според мене е така и му обяснявам на бащата, че не може да има чак голяма разлика преди и след настройката на кормилото (аз не съм го въртял чак толкоз много), ама той си знае неговото. Пък може би се сърди, че съм му пипал мотора
      Hristo Draganov
      http://htftp.domainbg.com/HD/

      И аз искам България чиста ! ! !

      Коментар


      • #33
        До: предпазители /гардове/ за ръце

        преместих мненията за гардовете на отделна тема защото явно интереса е голям..и си е за отделна тема

        -що се отнася до настройка на кормилото..което пак май си е за отделна тема ...
        всичко е свързано..според това какво е правилното положение на тялото
        ..което до някъде е свързано и с настройките на окачването ..със сигурност е свързано и със раста на човека..както и със стила на каране
        -по мое мнение-МНОГО ХОРА НЕ СИ НАГЛАСЯТ ПРАВИЛНО КОРМИЛАТА ...общо взето по това кой как си го е настроил...мога да ви кажа на какво ниво е като карач
        -лошото е че като не го настроиш правилно и не знаеш и каква тр да ти е правилната стойка..то поради неправилно настроеното кормило-започваш да заемаш все по погрешни стойки-свикваш с тях ..от там и с погрешни неща при карането..и се получава затворен кръг..буксуваш на едно място и ти се спира развитието
        -за това тия настройки са много много важни..на практика ..да си настроиш правилно мотора ..като окачване кормило карбурация-гуми-налягането в тях итн си е изкуство и до някъде това е голямата разлика между моторите на професионалистите и начинаещите...не толкова скъпите джунджурии а най вече настройките..може би това проличава и се обяснява най точно при състезанията от формула 1..но важи в пълна степен и за останалите моторни а и не само спортове

        Коментар


        • #34
          До: настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

          И на мен ми идва не съвсем добре кормилото, но сам без да ми покажат не смея да го разкачам... Просто предпочитам да си ми работи мотора отколкото да седи на части в гаража!

          Коментар


          • #35
            До: предпазители /гардове/ за ръце

            Някой позна май ?!
            С високо и изтеглено напред кормило се кара значително по-лесно прав.
            Все пак не бива да се прекалява особено с обръщането напред, тъй като при карането пък седнал, което най-вече се налага с настъпване на умората , дърпането на ръцете не става балансирано на всички мускули и те много бързо измаляват.
            Така че има наистина баланс, който трябва да се спазва.
            Преди време много се практикуваше повдигане на кормилото с разни "повдигачи", но фирмите вече предлагат достатъчно кормила с най различна височина, така че важното е всеки да си избере точното кормило.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              До: настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

              Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
              И на мен ми идва не съвсем добре кормилото, но сам без да ми покажат не смея да го разкачам... Просто предпочитам да си ми работи мотора отколкото да седи на части в гаража!
              Ако е само до настройка (без да го сменяш с по-високо имам предвид) - ми то няма какво да му разкачваш - разхлабваш болтовете, буташ си кормилото напред НО В ЗЛАТНАТА СРЕДА , стягаш отново болтовете и си готов Съответно като бутнеш кормилото пък напред (или назад) ти се променя положението и на всички ръчки, предпазители за ръцете и т.н., та трябва и тях да понастроиш, но пак разглабваш някое и друго болтче и готово
              Hristo Draganov
              http://htftp.domainbg.com/HD/

              И аз искам България чиста ! ! !

              Коментар


              • #37
                До: настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                отделно от това всяко кормило си има ъгъл както в посока вертикал (горе-долу) така хоризонтало (прибрано към тялото или изправено)



                всеки си има собствени габарити на тялото и неможе да се каже това е много напред или назад, както е преценил човека че му е най-удобно да владее машината и да е в добра позиция е важното

                ето ви една статийка как се прави избор на кормило

                http://www.thumpertalk.com/forum/att...1&d=1191969905
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #38
                  До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                  Линка води само до картинката, която си показал по-горе

                  Коментар


                  • #39
                    До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                    Хмм не, няма да стане с повдигане по този начин... много съм висок. Ще трябва да се добави нещичко или да си играя да сменям цялото, за да стане както трябва да е. С това мога леко напред да си го изтегля, за да не стоя като ездач на камила върху мотора

                    Коментар


                    • #40
                      До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                      И Дейвид Найт е висок, но кара без повдигачи !
                      Има кормила извити като, за чопър, вземи си от тях !
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #41
                        До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                        А сега в магазина на Goblin има и кормила от три части и незнам защо не се хвали. Та повечето са за АТВта но има и за мотори и в кормилата има вградени тампони между частите за обиране на вибрацйите абе направо мания. Я нека ни светне повече за тях моля и със снимки също.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                          Ми свенлив си падам

                          http://www.fasstco.com/products/flexx.shtml



                          Антивибрационни кормила, предназначени са да обират вертикалните вибрации.
                          Дават ефект при дълго каране, при травмирани ръце, и прочие. В общи линии намаляват умората в ръцете.
                          Тампоните се предлагат в различни твърдости, според вкуса на собственика. За монтаж се нуждаят от широки скоби (като за рентал Twinwall).


















                          Последно редактирано от Goblin; 25-10-07, 19:56.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #43
                            До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                            Да се върнем на темата за гардовете...
                            Благодарение на 3 фактора, наречени Чинела, Жоро(разбирай Гоблин дистанционно) и Кики.т тази вечер моя КТМ 450 ЕХС се обзаведе с това:
                            http://store.cycraracing.com/cypralha.html
                            с тези държачи:
                            http://store.cycraracing.com/uclhamos.html

                            Така, че утре който доди на гости на "дефилето ендуро тийм"...може да ги види в действие. Може и снимки да пусна утре. Според Кики.т били мнооого сериозно нещо!

                            Опс...ДА не забравя - ОРАНЖЕВИ, с надписи КТМ върху тях!
                            Mitsubishi L200 DobbleCab

                            KTM XC 450 RW 2009
                            KTM 350 SX 2011

                            Коментар


                            • #44
                              До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                              Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                              Да се върнем на темата за гардовете...
                              Благодарение на 3 фактора, наречени Чинела, Жоро(разбирай Гоблин дистанционно) и Кики.т тази вечер моя КТМ 450 ЕХС се обзаведе с това:
                              http://store.cycraracing.com/cypralha.html
                              с тези държачи:
                              http://store.cycraracing.com/uclhamos.html

                              Така, че утре който доди на гости на "дефилето ендуро тийм"...може да ги види в действие. Може и снимки да пусна утре. Според Кики.т били мнооого сериозно нещо!

                              Опс...ДА не забравя - ОРАНЖЕВИ, с надписи КТМ върху тях!
                              Това изглежда доста сериозно! Честито за придобивката и блазя ти за факторите!
                              "Do not correct a fool, for he will hate you;
                              Correct a wise man, for he will appreciate you."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

                                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                                Да се върнем на темата за гардовете...
                                Благодарение на 3 фактора, наречени Чинела, Жоро(разбирай Гоблин дистанционно) и Кики.т тази вечер моя КТМ 450 ЕХС се обзаведе с това:
                                http://store.cycraracing.com/cypralha.html
                                с тези държачи:
                                http://store.cycraracing.com/uclhamos.html

                                Така, че утре който доди на гости на "дефилето ендуро тийм"...може да ги види в действие. Може и снимки да пусна утре. Според Кики.т били мнооого сериозно нещо!

                                Опс...ДА не забравя - ОРАНЖЕВИ, с надписи КТМ върху тях!
                                Ето как изглеждат ЧЕРВЕНИ





                                И бяха тествани същия ден - УСПЕШНО.
                                И аз благодаря на Гоблин, че беше сложил едно червничко комплектче

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X