Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Настройки и предпазители /гардове/ за кормилото

    аз карам с Thor Phase S6 ръкавици и съм доволен.
    Ще спомена, че не съм виждал ръкавици които да пазят от тръни. За тази цел се слагат предпазители (лопатки) на кормилото
    2010 CRF 250 R

  • #2
    До: продуктови тестове

    Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
    Ще спомена, че не съм виждал ръкавици които да пазят от тръни. За тази цел се слагат предпазители (лопатки) на кормилото
    Ми то ако ръкавиците ти пазят изцяло от тръни, как ще се продават въпросните предпазители за ръцете? Производителите на тез "лопатки" ще умрат от глад ...

    Малко отклонение: Едно време когато бях доста по-млад, и си карах аз МЗ-та на воля, карах с едни кожени автомобилни ръкавици, такива, дето имат изрязани отвори от горната страна на кокалчетата на пръстите. Всичко точно, обаче при един голям преход от Априлци към Черни осъм през баирите, точно през една от тези дупчици (за малкия пръст) ми се заби един трън около 1 см, и като си сгънех ръката в юмрук и се виждаше тръна под кожата как се навдига Ходих на лекар да ми цепят ръката и да го извадят, ама доктора каза, че той сам ще си изгние вътре, и така и стана.
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • #3
      До: продуктови тестове

      Затова именно повече в ендурото се ползват едностранно закрепените гардове (лопатки). Те са широки, пазат ръцете от храсти и тръни и не се чупят от многобройните падания, а само се огъват.
      Аз бях много доволен от Polisport-a, които си взех от Данчо в началото на сезона, докато в Тополовгад моторът падна от високо и заби кормилото от едната страна в пръстта. До там бяха.
      Сега пак ще си взема, но по-новата версия на тези гардове, защото съм доволен от тях.
      Няма вечни неща, особено в ендурото !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        До: продуктови тестове

        ГАРДОВЕ за ръце !

        Ей, тази тема ще ми стане любима !
        Нали в началото на сезона си смених гардовете на кормилото Acerbis с Polisport. Е, един сезон издържаха, но се наложи и тях да сменя тудей.


        Вижте ги какво представляваха вече, направо ме беше срам да изляза в гората с тях. Дори Шарков ги беше тунинговал веднъж с нежни, 5мм нитове + шайбички с диаметър, колкото на орех.
        Когато се приготвиш за ремонт с шестограми, винаги констатираш, че този, който ти трябва е изпаднал някъде от комплекта, но след около час вече го намираш и започваш. Тогава пък по закона на Мърфи, конусните втулки, които се самозатягат в кормилото, започват да се въртят заедно с болта и не се разхлабват.


        Пак си взех от бат Дак Polisport. Не е лоша пластмасата на тези гардове, огъва се много при падане и чак ако забиеш дръжката в земята на около 20 см, както аз на Тополовград, чак тогава се късат до дръжката. Първо се стяга скобата, която държи гарда за вътрешната част на кормилото. Сега системата е нова, има втулки и разни други простотии, ама дали така е по-гуд, бъдещето ще покаже. Този път конструкторите са забравили да сложат технологичен канал за кабелите и направо са се изложили !
        Значи провираш винта през отворите, после шайбичката и накрая затягаш с гайката, а не като мен обратно, че главата на винта да се вкопае в пластмасата.


        Разбира се, започва да се смрачава и в бързината не внимаваш за кабела, който е попаднал в процепа между скобите, затягаш, сплескваш го и после се усещаш колко си тъп. Следват много ... (цензурирано).


        Палиш една цигара, тъй като не можеш да се понасяш и забелязваш колко много се е надрал стария гард от тръни и храсти само за по-малко от сезон. Ако него го нямаше, в ръцете ти щяха да се забият още толкова тръни, колкото си извадил до сега. Между другото затова си взех този път гардове с широки лопатки, защото тези чат-пат улавяха по някой трън или глог.


        Ха, дупка от ръчка ! Това пак е от Сакар 2007.


        Оглеждам по-надолу. Смолата, с която залепихме капака на една пътека по малиново време миналата година, вече се е окъртила и е на косъм ... Ще си поръчам скоро евтин капак от 300 кинта.


        Тази снимка е за "трип & трикс", но ще ви отворя на него тук, че по-малко хора да научат, а само вие, най-добрите ми приятели !
        Това е стойка за GPS (дано само Събин да не види !). Значи, пробиваш бара, прекарваш захранващия кабел от двигателя, правиш по-голяма дупка в края за куплунга, за да може стойката да стане автоматична , после прекарваш под бара гумен ремък от нещо и си готов. Стойката е много надеждна, защото първо мекият бар обира вибрациите, второ - GPS-ът стои на защетено място и трето - защото така ми харесва.


        Ето, така се затяга GPS-а с ремъка и няма падане, а не се усуква с тонове тиксо. Свалянето му също е лесно !
        Това не съм го измислил аз, а Пейчо одурмата, който ползва свинска мас за лагерите на главината (ако се сещате). Между другото нито семерингите, нито лагерите са се разбили все още, а остта се вади само като и духнеш !
        Умно момче е Одурмата и не напразно сме го окичили с този прякор.


        Ужасни винтове са сложили тия португалци ! Вижте ги колко грубо стърчат, а уж Португалия е интелигентна държава като нашата ?!


        Ура, вече е тъмно и гардовете са сложени ! Има-няма 2 часа и се справих.
        Нарочно ги обръщам напред, за да ме пазят от тръни и храсти, а повечето ги обръщат надолу. Въпрос на предпочитания.


        Отивам на клубното барче да разкажа на нашите какво геройство съм извършил и какво да видя ? В индианска нишка преминават над 20 полицейски коли с пуснати сирени и сини лампи.
        Да не би и те да искат увеличение на зплатите ... ?!

        Сядам на масата и гледам, че шефката Валя държи в ръце някакви черни топки ...


        Не, това са новите топки, за които стана въпрос в някаква друга тема тук. Те заместват вътрешните гуми и струват .... майка си и баща си, ама за тях отзиви - догодина, като им направим тест и като им изтече гаранцията.
        Вижте колко полезни неща ви казах, ама ...
        ... ш-ш-шт ! На никому нито дума !!!
        ... пък на Митков - хич !
        Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 29-09-07, 00:09.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          До: продуктови тестове

          Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение

          Ужасни винтове са сложили тия португалци ! Вижте ги колко грубо стърчат, а уж Португалия е интелигентна държава като нашата ?!
          Можеш да вденеш по едно парченце шлаух на стърчащите винтове! С вътрешен диаметър малко по-малък от външния на резбата и външен диаметър близък до външния на гайката (дебелостенен шлаух). Дължината трябва да е с 1-1,5мм по-голяма от дължината на стърчащата пред гайката част на винта, и за по-красиво можеш да издялаш фаска на края на шлауха! А ако намериш и червен на цвят ще стане супер! Това е не само за красота а и за безопастност, щото стърчашти, остри, метални работи от кормилото на мотор - мене лично, ме притесняват!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #6
            До: продуктови тестове

            Не е ли по-лесно и по-добре да се смени болта с по-къс или да се отреже настоящия, за да се показва 2-3мм от гайката. Ненужно дълъг болт е сложен тук. Прав е Даскалов за стърчащите железа

            Коментар


            • #7
              До: продуктови тестове

              Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
              Не е ли по-лесно и по-добре да се смени болта с по-къс или да се отреже настоящия, за да се показва 2-3мм от гайката. Ненужно дълъг болт е сложен тук. Прав е Даскалов за стърчащите железа
              Ами за тези гардове не знам, ама на моите като пробвах да сложа по-къс болт, не мога първоначално да го захвана за резбата на гайката, а този дето мога да го захвана, като го стегна става дълъг и стърчи!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #8
                До: продуктови тестове

                Хич не ме притеснява дължината относно безопасността, ама нали съм естет.
                Те се толкова наврени отдолу, че са напълно безопасни.
                Сега дори се сетих защо са толкова дълги. За да можеш да ги затягаш и на дебело кормило, след като махнеш втулките, а моето е 22 мм !
                К'во ли няма да измислят тия португалци ?!
                -----------------
                А, и друго.
                Няма ръкавици, които да издържат на глог от шипка или дива круша например, ако ще да са и автомат !
                Миналата зима бях със зимни ръкавици, с карбон колкото искаш и един трън от тия, "специалните" ми стоя в ръката чак до пролетта.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  До: продуктови тестове

                  Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                  ...Та към екипа имаше подарък леееко протрити ръкавички MSR Revolver. И нали на харизан кон зъбите не се гледат, аз си карах с тях, докато не го дадох на женаа да ги изгуби.
                  Тези ръкавици не само, че не са ми пуснали нито един трън, ами и не спарваха въобще, което не може да се каже за Thor-a. Заради тях и кожените по-горе в ревюто карах без лопатки, но сега ще трябва да си купувам или лопатки или ръкавици Револвер.
                  Ти май не си виждал истински тръни Както казва Жоро - няма ръкавици които да издържат на истински глог.

                  Аз в момента карам с един модел на Ацербис който е по-скоро за мотокрос, но върши много добра работа и за клони и тръни:




                  Сега много внимавам да не забивам кормилото в земята, макар че е със специални накраиници, но някой ден ще си сложа истински лопатки за ендуро и ще си полягам спокойно
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    До: продуктови тестове

                    Ето и аз да се включа с едно тестче, на продукт, който смятам за интересен.

                    Много дълго време си търсих гардове за мотора. Исках хем да са евтини, хем с метална рамка, и хем да изглеждат добре и да вършат работа.

                    И накрая съвсем случайно попаднах на следното чудо на китайското производство.

                    Това е хартията зад пластмасата която държи гардовете. Даже си я закачих в гаража понеже картинката е добра



                    Поради китайското производство на стоката се наложиха доста модификации и ето работното място (гаража)



                    Следва пробиване на по големи отвори от 6мм на 12мм.



                    Монтаж:



                    Наложи се пробиване защото болтовете които влизат в кормилото се оказаха прекалено големи за моето. Затова реших проблема като си купих допълнителни тапи, за да мога да захвана приспособленията.

                    И накрая след голяма борба се получи следното нещо:










                    Равносметка:

                    + Евтини -60лв, но за мен трябваха допълнителни тапи + 18лв, за да мога да ги захвана. Метална скоба, която пази всичко. Приличен и здрав вид.

                    - Липси на болтове и гайки, няма опътване, труден монтаж с допълнителни преработки, които изискват доста изобретателност.

                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: продуктови тестове

                      То хубаво казваш евтино ама я кажи от каде си ги взел?!
                      И само да отбележа,че липсата на опътване явно е повлияло на точния МОНТАЖ???!!!
                      -помощ от публиката:разменил си лява и дясна!!!монтирал си ги на опаки!!!
                      #-това е лично мое мнение!!! ама така ми се струва???!!!
                      В ГОРАТА Е ИГРАТА

                      Коментар


                      • #12
                        До: продуктови тестове

                        А от къде ги взе ако не е тайна
                        Кавазаки КЛХ 300 04г
                        Кавазаки КХ 65 04г
                        Опел Астра 94г
                        Мерцедес 124 91г

                        Коментар


                        • #13
                          До: продуктови тестове

                          Зна4и не съм ги разменил, това е единствения вариант да се монтират, на моето кормило. Ина4е надписите наистина са на обратно, но няма как да стане ина4е. От къде съм ги взел питайте на ли4ни да не правим реклама

                          Коментар


                          • #14
                            До: продуктови тестове

                            Първоначално публикуван от mantus Преглед на мнение
                            Зна4и не съм ги разменил, това е единствения вариант да се монтират, на моето кормило. Ина4е надписите наистина са на обратно, но няма как да стане ина4е. От къде съм ги взел питайте на ли4ни да не правим реклама
                            това не е реклама а затова е форум. сега всички които имат интерес ли да ти пишат
                            crf450 supermoto

                            Коментар


                            • #15
                              До: продуктови тестове

                              Първоначално публикуван от mantus Преглед на мнение
                              Зна4и не съм ги разменил, това е единствения вариант да се монтират, на моето кормило. Ина4е надписите наистина са на обратно, но няма как да стане ина4е. От къде съм ги взел питайте на ли4ни да не правим реклама
                              Разменил си ги
                              Има как да стане - иска упорство.
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X