Снощи като си свалях карбуратора за профилактика с голямо задоволство установих, че в корпуса на всмукателните клапи на КТМ-ма ми които са на boyesen има заложен пуърблейд. Направи ми впечатление дори че делителната е както хоризонтална така и вертикална.
нещо такова е
Мх. Слабо вероятно да има същата функция. Това чудо не е ли след карбуратора, между карб-а и цилиндъра ? Powernow-a май беше между филтъра и карбуратора.
Ако позволите пак ще се намеся.
Когато е преди карбуратора има задачата да подобри смесообразуването(ебати сложния термин)-газодинамиката в самия карбуратор, а когато е след , подобрява пълненето на цилиндъра(вихрите влошават пълненето).Не случайно на "бегачките" смукателния колектор е максимално прав и освен това отвътре се полира до колкото е възможно.Идеята е първо да се избегне завихрянето и второ да се намали съпротивлението от триенето на въздушния поток със стените на колектора.
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар