Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Даите акьл (Олекотяване)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    XR е добьр избор и при него пак веригата, но тя не е мн. скьпа мисля че беше 80 евро-единственото слабо място на Хондите.

    Коментар


    • #32
      ако е само тя няма проблем
      MG RACING

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от sabin
        А и между другото Доминатора е на 17" отзад, което е голям проблем от към гуми!
        Извинявам се за офф-а,но значи и при Кава KLX 250 също има подобен проблем.Защото доколкото знам и на него задната гума е 17".

        Коментар


        • #34
          Аз не бих казал че доминатора има проблем с карането в гората по скоро не става за много сериозен хард оф роуд но кадето имо пътека от коза минавам мога да кажа само че курмилото е малко ниско когато трябва да караш пров на бързите участъци . Иначе върви много добре а със шосеините гуми е идеален за градско . Карах др 600 една година и мога да ти кажа че доминатора е в пъти по добър без значение къде ще го караш

          Коментар


          • #35
            и аз си мисля даже сам убеден че доминатора варви много значи на него бяха 3 ма човека един 60 кила един 100 по средата и тоя дет кара беше сигурно кам 80 и на 3та му давагаз и на една гума се изправя апак и през кзи патеки минава много ме кефят имат недостатаци но кагато може да кара човек сичко става тоя дето кара доминатора изкараи моя мотор по една патека с о6те един на него щот нале сам "карач" не доразвит още де ма се науча де са на моя зех а му свиквам горе доле

            ПС:sabine а не мислиш ли че ако и аз имам пари що да не дам 15000лв за чисто нов мотор то за тва човека пита и секи си изказва мнение но нека човека да пробва двата мотора и които му харсва а не да даваме акъл от свойо лично мение щот на мен м харесват по големите мотори с повече кобици ама няма как например КТМ 950 еи тва са с кеф ша го караш само като чуеш как реве и ти пълни душата и как като даваш газ на сяка предавка фарля 2 метра пръст на зад секи си има предпочитания а тва е мойто и не искам никои да обидя с това мнение и всички знам коло карате и много се кефа кат ва гледам и ми прави шоу а и да колкото повече пари толкова по добре и по малко ремонти по него
            [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

            Коментар


            • #36
              Ами то с форумите е така. Питаш, отговарят ти няколко човека с няколко различни мнения и ти използвайки главата си преценяваш кое е най доброто за теб. Важното е да имаш информация, пък крайното решение си е твое.

              Един приятел май ще си продава КТМ-а LC4 620сс. Той си е hard offroad машина от класа на XR-а и е повече коне и от него.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от NoCommenT
                и аз си мисля даже сам убеден че доминатора варви много
                Е че кой е казал че не върви? Моят доминатор спечели няколко състезания по Супермото, даже едно в гърция! За туристическо бавно каране по черни пътища в сухо време е перфектен, от там нататъка всичко е за сметка на дълголетието на мотора и карача

                Коментар


                • #38
                  Братовчед ми има Доминатор с двигател на ХР 600 , максимално "олекотен" ако може да се нарече 150 кг олетокеност . Но на външен вид пък и на бързина няма равен имам снимки но не знам как да ги кача от моя комп в форума ( моля някои да ми обясни на ЛП , благодаря предварително )
                  http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                  Коментар


                  • #39
                    Братовчед ти Венци ли се казва?

                    Коментар


                    • #40
                      благодаря эа мненията колеги,ще ходя да гледам да гледам и ще се опитам да вэема най правилното решение.Но все пак си мисля че хр-а ще ми подхожда най-много.Само още малко от кьм финансовата част и готово.Аэ го смятам и така и така,но като вэема някой доминатор эа около 2-2500лв,като набия в него пари за калници,гуми,пиньони,вериги и ощи такива аксесоари эа да може да эаприлича на нещо,той ще ми дойде на около 3000лв,пьк може и отгоре.Така че мисля да се вэема в раце да иэкарам още някой лев и да си вэема хр,и да не се эанимавам с преправяне,олекотяване и тн.Един приятел има хр,карах го после ходих да гледам други,обаче хр си е хр.
                      MG RACING

                      Коментар


                      • #41
                        И ТТ600R-a хич не е лош мотор. Има по-добро окачване и спирачки от XR-a, но пък XR-а е с по здрав двигател. Отделно ТТR-a се намира доста по лесно на пазара и е по нова година.

                        Коментар


                        • #42
                          каэаха ми че ттр-а няма рамка отдолу под двигателя и при скокове може да има проблем,а пьк и те са по скьпи.
                          MG RACING

                          Коментар


                          • #43
                            Отдолу на двигателя и XR-a няма рамка, има отрстани, дори XR-а е по незащитен, защото TTR-a има яка тава.

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от stanislav_7140
                              ... и при скокове ...
                              Забрави за скокове с тези мотори

                              Коментар


                              • #45
                                а да энаете някой сайт за мотори от италия за да ги пораэгледам
                                MG RACING

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X