Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 91 пуши много

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Колеги, оказа се че моторът си е пушил и преди това просто собственика е решил да ми го спести, но все пак успях да намеря информация и си е бил така и преди да изгуби токовете. Действително токовия проблем си е бил реален, но си е и пушил и той си го е карал така, което не ми харесва много като факт, но както и да е. Днес съм решил да се захващам с него и да го развалям.

    Коментар


    • #47
      Залагам на спукана глава. Да видим дали съм познал.
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #48
        Вчера както казах разглобих най-после моторът. И така още със свалянето на капака нещата бяха ужасяващи(прикачвам снимки да се види за какво става на въпрос ) валът изяден и то страшно много от едната страна, леглата също в окаяно състояние, както и кобилиците, като цяло главата е във възможно най-лошото състояние. Та както стана ясно и преди да взема мотора така си е каран и е каран доста без масло, за да се стигне до това състояние. Продължих натам със свалянето и тук идва друг момент, който ми направи впечатление и ще искам съвет, при отвиването на 4-те болта гилемите които стягат главата и цилиндъра, предният от към изпускателната система от външните до свеща дето са като го извадих беше целият в масло и дупката беше пълна, та там на отвора на глвата имаше цепка(утре ще снимам да стане по ясно понеже забравих вчера) приличаше като на втулка но не стърчеше като другите ами беше равна с главата. Това ме навежда на мисълта че там е спукана и за това е напълнила и дупката на болта. Другият момент след свалянето на главата отгоре на буталото имаше масло, което също мисля се е стекло точно от там. Буталото клопче доста в цилиндъра, свалих сегмента и наложих в цилиндъра ключа беше 0.80мм даже близо 0.90 а границата по ръководство е 0.70. Та общо взето всичко е за смяна. Проблемът е че друга глава не намирам, свързах се с един човек, който каза че би могъл да възстанови тази и най вероятно ще се възползвам от това, понеже друг вариант не виждам на този етап. Ще кача още снимки да се видят и леглата на вала от към главата там е нещо ужасно,но според вала как е изяден също може да си представите за какво иде реч. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20221229_134832.jpg
Прегледи:238
Размер:468.7 КБ
ID:6905267 ​​​​​
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #49
          В такива случай хич не обичам да съм прав.
          Този мотор е каран от абсолютни мърлячи. Да го доведат до това състояние...жалко за добрата машина. Проблема с главата е сериозен, с вала и кобилиците също. Дано се справиш. Аз бих го пуснал на боклука. Прекалено много пари ще излезне за да се доведе до нормално техническо състояние. Гаражни майстори няма да свършат работа. А нови части...цената е за друг мотор.
          Успех и пиши какво се случва
          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • #50
            Най-лошото е че излязоха всички възможни варианти верни, не е само един проблема,а са доста от всякакво естество. Не знам какво да го правя ще ми се да го пусна в движение и да го направя, но не знам колко ще е рентабилно тепърва ще проучвам какви с ми вариантите, но за момента ми е само този, който казах с въпросното момче което заяви че би могъл да се справи и да я приведе в някакъв нормален вид. Най- лошото е че до преди няколко дни имаше 3 обяви за части, а вчера като отворих нямаше нито една от тях. Ще пиша при всяка промяна и ще довърша темата, като се надявам краят да е че вече е пуснат в движение, а не за части. Не знам как е възможно чак до такава степен да го докарат, това си е било чисто издевателство над техниката.

            Коментар


            • #51
              Още в началото писах какво ми е мнението за продавача , и , че само пукнатина в главата може да доведе до толкова пушек от ауспуха. И това , че маслото се нагнетява в горивната камера , означава , че не смазва там където трябва. Затова всеки тест и проба , допринася за задълбочаване на проблема. 20-30 минути работа на двигателя , без смазване на разпределителния вал , са достатъчни да унищожат главата и вала. Всичко е поправимо , но никак не е евтино , с тази глава имаш само един опит за възстановяване.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #52
                Преди години купих КЛР600 с глава в подобно състояние и успях да я възстановя, но смених и двата разпределителни вала. При теб поне е един и нямаш центробежен декомпресор.
                За да стигне до това положение, собственикът е бил за бой и ебане. Провери и буталния болт, дали е в норми. Биелен лагер също.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #53
                  Ами на продавача си е изцяло в мен грешката, че му вярвах чак така, но просто го питах няколко пъти да ми каже мъжката дали си е бил и преди така и че дори да е бил не е проблем, но да ми каже да не си губя времето ами да го развалям направо, като той твърдеше че не е имал такъв проблем. Реално от както е при мен не е работил без масло само първият път като го запалих за няколко минути и после го проверих и видях, че няма на пръчката му долях малко колкото имах и след това направо го смених за следващите опити. Чудя се какво да го правя тези дни ще се чуя с човека дето ми предложи да го прави и да ми каже някаква ориентировъчна цена и тогава вече да мога да взема някакво решение. Качвам още снимки да се види по-хубаво какви са пораженията. На една от снимките се вижда дупката на главата през която минава болта и там където имам съмнение че е спукана втулката и че от там може би е текло и е пълнило и дупката на самия болт, но това са ми само предположения. Притеснява ме най-вече че ремонта сигурно ще е повече от 1/2 от стойността на целия мотор и не знам дали ще се реша да го правя и събера още повече че ще е всичко преправяно, ами не оригинално поне.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #54
                    Търси и бутало.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Преди години купих КЛР600 с глава в подобно състояние и успях да я възстановя, но смених и двата разпределителни вала. При теб поне е един и нямаш центробежен декомпресор.
                      За да стигне до това положение, собственикът е бил за бой и ебане. Провери и буталния болт, дали е в норми. Биелен лагер също.
                      Ами надявам се че ще успея и аз да я възстановя или по- точно човекът, който ще го прави. Проблемът е че и вал не мога да намеря друг, абсолютно никакви части няма особено като стане дума за глава,понеже там им е слабото място на всички ДР-и. Ако се прави буталото ще се сменя понеже и то е задрало,това забравих да добавя, но се вижда на снимките по-горе.

                      Коментар


                      • #56
                        Слабо място е собственика, а не друго.
                        За тези мотори само оригинални части има, и те не са никак евтини. Трябва да смениш и разпределителен вал и двете кобилици задължително. Пък как ще се оправиш с главата...просто не знам. Като поставиш и ново бутало...хич не е розово положението от гледна точка цена
                        Панайот Бърдарски
                        0887 60 77 22

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от krkenzi Преглед на мнение

                          Ами надявам се че ще успея и аз да я възстановя или по- точно човекът, който ще го прави. Проблемът е че и вал не мога да намеря друг, абсолютно никакви части няма особено като стане дума за глава,понеже там им е слабото място на всички ДР-и. Ако се прави буталото ще се сменя понеже и то е задрало,това забравих да добавя, но се вижда на снимките по-горе.
                          От тук няма нужда да търсиш , нищо читаво няма да намериш. В ибей има избор от нови бутала , има цилиндри , гарнитури , само с главите е по-сложно , защото са скъпи , но ги има. Има и една глава за ремонт , за малко пари , но е значително по-добра от твоята..
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #58
                            Разгледах и обявите в ибей имаше комплект за 295 $, при който всичко се виждаше в добро състояние. Другият вариант е този с оправянето на моята, говорих с човекът който евентуално ще я прави, занимава се само с това възстановява глави точно с такива поражения и дори по-тежки, има и страница във фейсбук с резултати преди и след. Каза че не представлява проблем да се направи, но трябва нов вал. Та сега искам да попитам има ли някой представа със сигурност взаимозаменяеми ли са валът и кобилиците с тези на ДР 250. Намерил съм в алиекспрес обява за вал с кобилици за около 150-60лв, като там е посочено за др 250, но сравних парт. номера и съвпада с този и на 350 на външен вид също изглеждат 1 към 1. Отделно има и други обяви, но там е само за вал като са посочени 250 и 350 че са съвместими. Идеята е такава за момента да поръчам вал с кобилици и след това да изпратя главата да се направи тя и да приключа с нея и да остане само бутало да се вземе и да се шлайфа цилиндъра.

                            Коментар


                            • #59
                              Преди години правих един DR650RS на който главата и вала му бяха в доста по-лошо състояние от показаните горе. Възстановиха ги някъде в Стара Загора, но не си спомням къде. Цената беше около 300 лева по спомен. Кобилиците сам си ги наварих с електрожен и електроди Castodur 9060. Мотора заработи и го карах така 2 години, а след това го продадох.

                              Коментар


                              • #60
                                Колега, дали случайно не са ти ги правили в Братя Даскалови това е Велико Търновско и от там имам оферта, най-вероятно същият човек да ми я направи. Отделно св свързах и с още един човек, който пак може да я направи и се занимава с това само че той ми каза че валът не може да възстанови в това състояние и ще трябва нов. Като цяло сега събирам информация, мнения всичко за да видя от къде какво предлагат и какви части евентуално ще трябва да се набавят и кои ще може да се възстановят. Отделно сега разбирам, че тук не мога да намеря дори бутало освен оригинално което е на доста висока цена. Гледах ибей и алиекспрес там има доста избор, замислил съм се може би да взема по-голямо на 83мм което ще рече с 4мм отгоре отделно има до 84мм дори, но тогава вече става много тънка ризата като се шлайфа и е прекалено иначе с тях става над 400сс доколкото посъбрах информация. Другият вариант е да си взема на 80мм което ще рече 2ри ремонт, но ако ще го правя сериозно се замислям за 83мм направо.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X