От: Yamaha xt 600 Проблем с цилиндър
Значи ето ти накратко ред по ред какво се прави
първо сегментите са слагат много внимателно да не се счупят,ако не си сигурен отиди при някои които е слагал сегменти на бутало.Първия сегмент е с острите ръбове и се слага наи отгоре,има означение с буква тя е откъм челото на буталото.Втория сегмент е този с гладките ръбове тои при мен нямаше означение така че го слагаш както искаш,освен ако няма буква тя е нагоре.Маслените предполагам знаеш как се слагат,и сегментите ги разпределяш така че сцепената част да не се засича с другия,на около 180градуса.Буталото се надява на цилиндъра сус спецялна свиваща сегментите скоба,много внимателно и нанеси малко масло за да приплъзнат по лесно.На капака на главата има само силикон нанесен много тънко и много внимаваи да не запушиш маслената магистрала.Накрая преовери дали всичко се върти леко, провери и хлабината на клапаните.
Значи ето ти накратко ред по ред какво се прави
първо сегментите са слагат много внимателно да не се счупят,ако не си сигурен отиди при някои които е слагал сегменти на бутало.Първия сегмент е с острите ръбове и се слага наи отгоре,има означение с буква тя е откъм челото на буталото.Втория сегмент е този с гладките ръбове тои при мен нямаше означение така че го слагаш както искаш,освен ако няма буква тя е нагоре.Маслените предполагам знаеш как се слагат,и сегментите ги разпределяш така че сцепената част да не се засича с другия,на около 180градуса.Буталото се надява на цилиндъра сус спецялна свиваща сегментите скоба,много внимателно и нанеси малко масло за да приплъзнат по лесно.На капака на главата има само силикон нанесен много тънко и много внимаваи да не запушиш маслената магистрала.Накрая преовери дали всичко се върти леко, провери и хлабината на клапаните.
Коментар