Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЖ-350

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ИЖ-350

    Пенко, я сподели тука на всеослушание - може пък информацията да е полезна за доста хора
    Макар, че на мене ИЖ-ето отзад ми се струва добре откъм повдигнатост - ако го вдигне още може да има проблеми с веригата - ако е по-опъната може да се къса, ако е прекалено хлабава може да се откача и ще трябва да й направи успокоител с плъзгач, но пък тогава вероятно много ще "чатка" нейде по вилката ...
    По тази тема съм писал мнение и в друга тема, но не помня коя

    Иначе отпред бива малко да се вдигне още ...
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • #32
      До: ИЖ-350

      Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
      Пенко, я сподели тука на всеослушание - може пък информацията да е полезна за доста хора
      Макар, че на мене ИЖ-ето отзад ми се струва добре откъм повдигнатост - ако го вдигне още може да има проблеми с веригата - ако е по-опъната може да се къса, ако е прекалено хлабава може да се откача и ще трябва да й направи успокоител с плъзгач, но пък тогава вероятно много ще "чатка" нейде по вилката ...
      По тази тема съм писал мнение и в друга тема, но не помня коя

      Иначе отпред бива малко да се вдигне още ...

      Значи, предполагам че неговата предница коловете се хващат с 2 големи болта отгоре. Взима болтовете и отива при някой дядо стругар. Дядото му измервадиаметура на болта и вида на резбата и прави 2 втулки от нераждавейка. Зависи колко см иска да са големи втулките мойте на мз бяха 15 сантиметра. Задължително обаче стругара да внимава външния диаметър на втулката да съвпада с диаметъра на кола. За тези които незнаят какво представлява втулката - това е кръгла траба която няма дупка отгоре има вътрешна резба закоято да се завърта болта свален от коловете първоначално а отдолу втулката има външна резба, която се завърта вътре в кола. Обаче всичко добре досега. Идва моментът в който слагаме втулките слагаме коловете и трагваме да караме УЖАССС- тече масло от кола резбата не оплатнява достатъчно. Моя проблем беше решен по следния начин- отидох в магазин за крепежни елементи и си купих лепило за железни предмети - НЯМА МЪРДАНЕ. Обаче цената беше леко фрапираща - 26 лева. По ефтиния вариант е да се вземе от същия магазин за крепежни елементи медни дуфтунки. Един пряител е сложил такива на неговия мотор и чесно казано е по добро решение от лепилото.
      Е това е за втулките ако не сте разбрали какво е това "втулка" ще трябва да правя чертежи
      Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
      [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

      Коментар


      • #33
        До: ИЖ-350

        я все пак правя чертеж и ако може да качиш снимка на твоя как си го направил ?
        луд умора няма!!!

        Коментар


        • #34
          До: ИЖ-350

          така ли трябва да стане ? http://pics.data.bg/categories/1/общ...4/втулки
          луд умора няма!!!

          Коментар


          • #35
            До: ИЖ-350

            Първоначално публикуван от fanatika_kz Преглед на мнение
            Не не така, значи втулките ако ги сложиш там аз не виждам смисъл от тях. Щети покажа снимка на моя мз дано разбереш. С червено съм отбелязал къде се слагат втулките.
            Прикачени файлове
            Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
            [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

            Коментар


            • #36
              До: ИЖ-350

              аха посредата няма то имало болтове и само се премества нагоре вече ми стана ясно как става мерси за акъла
              Последно редактирано от fanatika_kz; 02-10-09, 18:25.
              луд умора няма!!!

              Коментар


              • #37
                До: ИЖ-350

                като видях тая снимка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1110421_orig.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5126856 много добре се е получил тоя звяр
                луд умора няма!!!

                Коментар


                • #38
                  До: ИЖ-350

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img3624ab6.jpg
Прегледи:1
Размер:167.3 КБ
ID:5127533 какво ще кажете ако го направя така ще действали Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение151.jpg
Прегледи:1
Размер:192.3 КБ
ID:5127534
                  луд умора няма!!!

                  Коментар


                  • #39
                    До: ИЖ-350

                    Ако го направиш с втулки рпедницата става много по дигната и ще варви много повече на задна моя на 3та се изправя апак е 150 кубика и зъбчатките му са малко странни
                    Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
                    [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

                    Коментар


                    • #40
                      До: ИЖ-350

                      е то аз предницата ще я правя ама задницата не ми харесва и ако го направя с 1 амортисьор ще деисвали добре ?ако се направи по тоя начин
                      луд умора няма!!!

                      Коментар


                      • #41
                        До: ИЖ-350

                        Първоначално публикуван от fanatika_kz Преглед на мнение
                        [ATTACH]118609[/ATTACH] какво ще кажете ако го направя така ще действали [ATTACH]118610[/ATTACH]
                        Да, и така ще е добре.

                        Виж тая Ямаха, която беше собственост на баща ми - и тя е така:


                        Сега, тук идва другия въпрос - кое ще е по-добре:
                        1. Да се направи с един амортисьор по горепосочената схема;
                        2. Да се направи с два амортисьора, а пък по-наклонени, по по-по-горе посочените схеми;

                        Тук не мога да ти кажа КОЕ ПО-ДОБРЕ ще работи
                        Hristo Draganov
                        http://htftp.domainbg.com/HD/

                        И аз искам България чиста ! ! !

                        Коментар


                        • #42
                          До: ИЖ-350

                          а тоя мотор имаш ли го още ?щото ми трябва задна капла 15,16 или 17 цола пак като я гледам тая е малка ако я продаваш пиши или ако имаш няква друга
                          луд умора няма!!!

                          Коментар


                          • #43
                            До: ИЖ-350

                            Ц, продадох го вече.
                            Тая на снимката не е оригиналната - тази е от Ява и е 16", а оригиналната не знам колко е, щото я нямаше още в началото ...
                            А за какво ти е толкова малка капла?
                            Знаеш ли къв проблем ще имаш с намирането на гуми таралежки? (особено 17" пък ). Колкото по-голяма е каплата, толкова по-добре .
                            Така че си сложи оригинална от ИЖ 18" или 19".
                            Hristo Draganov
                            http://htftp.domainbg.com/HD/

                            И аз искам България чиста ! ! !

                            Коментар


                            • #44
                              До: ИЖ-350

                              тя е оригиналната ся 19 е ама искам да сложа голям пиньон пак на оригиналната капла неможе поне аз немога да го измисля
                              луд умора няма!!!

                              Коментар


                              • #45
                                До: ИЖ-350

                                И що така да не може?
                                Няма невъзможни неща.
                                Я сподели притесненията ти?
                                Пък и какво общо има големината на задния пиньон с цолажа на каплата?
                                Е, разбира се, ако сложиш пиньон, който е колкото 17" цолов обръч например, а и каплата ако ти е толкова

                                Ако правилно си спомням, задния зъбак на ИЖ-а се хваща за каплата посредством тяло с шлици, така че взимаш един зъбак заедно така както е с шлиците, един стругар ти "сваля" стария пиньон (само пиньона), и съответно на струга ти престъргва новия пиньон според останалия диаметър от стария - заваряте новия пиньон за старата "основа" и готово.
                                А иначе самия пиньон мисля бе занитен за тялото с шлиците, там също може да се измисли нещо, но на струга мисля е по-лесно и точно.

                                Разбира се, ако сложиш по-голям пиньон ще трябва да махнеш предпазителя, т.е. тая отливка от двете половини, която е около пиньона.
                                Hristo Draganov
                                http://htftp.domainbg.com/HD/

                                И аз искам България чиста ! ! !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X