Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Кавазаки кх 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Проблем с Кавазаки кх 250

    Първоначално публикуван от tazz46 Преглед на мнение
    Не се возя всеки ден но от началото на месеца съм изгорил 25 литра бензин :д . Накладките ги взех от Никомотор за 8 лв , не мисля че хубави накладки ще струват толкова пари
    Е те за 8лв. пак много са изкарали... Що годе свестни би трябвало да са към 30 - 40 лв. Но ако не ти се дават и търсиш евтин вариант - отиваш в някой магазин за авточасти и си купуваш феродо с нужната дебелина (едва ли ще е повече от 2, 3лв.) изрязваш и го хващаш с 4, 5, 6 алуминиеви нита като махаш желязната част от тях и набиваш само алуминиевите нитове. По принцип е изпитано и няма проблем, но ако пробваш си е на твоя отговорност и се прави само на задната спирачка!!!
    Пък ако искаш да не се търка изнамираш от някъде танково феродо и с него по горната процедура. Лошото е, че е доста дебело около 1, 1.5 см и и има дъговидна форма и трудно се изрязва напречно, но пък ше кара доста години(виж за диска не знам)...
    Life is good... on a dirt bike!

    Коментар


    • #77
      От: Проблем с Кавазаки кх 250

      Колега yungura не спират, даже след 2-3 дни като ги сложих спуках гума и като свалих джантата видях, че едната накладка и се е отчупило феродото наполовина . Ще отида при Нико и ще взема някои по хубави накладки

      Коментар


      • #78
        От: Проблем с Кавазаки кх 250

        За задните накладки на сузуки рм 250 сме лепили феродо . В цялата процедура няма нищо сложно . Феродо използвахме от лада продават го на дълги ленти . Една лента струва 2.50лв и стига за 3 накладки. Спираха доста добре а феродото беше по меко от оригиналното, което пък според мен е по-добре защото ще щади диска . А сега за начина на залепване. Изрязахме две парчета малко по големи от металната част на накладките. В металната част на накладките имаше два отвора по 6мм. Във феродото направихме фрезинги дълбоки около 3мм с бургия 6мм. със замба 6мм от феродото си направихме фиксатори. Намазахме феродото, и метала с епоксидна смола и по капка смола във фрезингите на феродото . Набихме фиксаторите в фрезингите и след това сложихме металната част така , че фиксаторите да влезнат в отворите в метала. Стягат се със метална стяга и 3 часа престояват в Раховеца на 200 градуса. След което с флекс минаваш по металния ръб за да отстраниш излишното феродо и монтираш. ЕСТЕСТВЕНО ВСИЧКО ТОВА СЕ ПРАВИ НА СОБСТВЕН РИСК . Аз лично не бих карал с такива накладки в градски условия и на предната гума. За в гората е друго нещо.

        Коментар


        • #79
          От: Проблем с Кавазаки кх 250

          Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
          За задните накладки на сузуки рм 250 сме лепили феродо . В цялата процедура няма нищо сложно . Феродо използвахме от лада продават го на дълги ленти . Една лента струва 2.50лв и стига за 3 накладки. Спираха доста добре а феродото беше по меко от оригиналното, което пък според мен е по-добре защото ще щади диска . А сега за начина на залепване. Изрязахме две парчета малко по големи от металната част на накладките. В металната част на накладките имаше два отвора по 6мм. Във феродото направихме фрезинги дълбоки около 3мм с бургия 6мм. със замба 6мм от феродото си направихме фиксатори. Намазахме феродото, и метала с епоксидна смола и по капка смола във фрезингите на феродото . Набихме фиксаторите в фрезингите и след това сложихме металната част така , че фиксаторите да влезнат в отворите в метала. Стягат се със метална стяга и 3 часа престояват в Раховеца на 200 градуса. След което с флекс минаваш по металния ръб за да отстраниш излишното феродо и монтираш. ЕСТЕСТВЕНО ВСИЧКО ТОВА СЕ ПРАВИ НА СОБСТВЕН РИСК . Аз лично не бих карал с такива накладки в градски условия и на предната гума. За в гората е друго нещо.
          Цялата процедура е безсмислена според мен. Аз взимам накладки по 20лв чифта и ми се струва лоша идея да си спестиш едни 40лв за отпред и отзад, при положение, че това са спирачки все пак... В момента съм минал около 1200-1500км и ще изкарат още 2-3 пъти по толкова.
          П.П. Мекото феродо щади диска, а какво става като спускаш повече време и дисковете загреят, предполагам знаеш... започва да се маже като масло и нямаш спирачки.
          Yamaha WR 200

          Коментар


          • #80
            От: Проблем с Кавазаки кх 250

            Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
            Цялата процедура е безсмислена според мен. Аз взимам накладки по 20лв чифта и ми се струва лоша идея да си спестиш едни 40лв за отпред и отзад, при положение, че това са спирачки все пак... В момента съм минал около 1200-1500км и ще изкарат още 2-3 пъти по толкова.
            П.П. Мекото феродо щади диска, а какво става като спускаш повече време и дисковете загреят, предполагам знаеш... започва да се маже като масло и нямаш спирачки.
            Казал съм как става от там нататък всеки сам си решава. Като казвам меко нямам предвид маргарин. Ако това феродо стане като масло може да си сигурен , че и твоето от 20лв няма да изкара повече от две натискания на спирачките повече. Много от вас забравят , че преди време накладки не се намира на всеки ъгъл и беше често срещано явление хората да си лепят сами накладки за автомобилите и не съм чул някой да са му станали на масло и да е останал без спирачки. Друг е въпроса доколко си заслужава. Всеки си има глава на раменете и сам си решава

            Коментар


            • #81
              От: Проблем с Кавазаки кх 250

              Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
              Казал съм как става от там нататък всеки сам си решава. Като казвам меко нямам предвид маргарин. Ако това феродо стане като масло може да си сигурен , че и твоето от 20лв няма да изкара повече от две натискания на спирачките повече. Много от вас забравят , че преди време накладки не се намира на всеки ъгъл и беше често срещано явление хората да си лепят сами накладки за автомобилите и не съм чул някой да са му станали на масло и да е останал без спирачки. Друг е въпроса доколко си заслужава. Всеки си има глава на раменете и сам си решава
              Така е , всеки сам си решава. Много често срещано е да се лепят накладки, което според мен, както казах е безсмислено. А това за мекото феродо как се замазва съм го виждал и затова пиша.
              Yamaha WR 200

              Коментар


              • #82
                От: Проблем с Кавазаки кх 250

                Колеги искам съвет . Мотора си работи нормално, оставям го да загрее 3-4 минути на място след това тръгвам леко каране. Вече мотора загрял нормално и след това се качвам във планината и както си работи мотора почва да глъхне, давам му газ пак същото не му давам пак така. Спирам и във маркуча за бензина има много мехури въздух. След това паля мотора нищо му няма и след като покарам пак малко пак се получава. От какво може да е ?

                Коментар


                • #83
                  От: Проблем с Кавазаки кх 250

                  явно кранчето на бензина ти е запушено и не пуска достатъчно гориво
                  луд умора няма!!!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Проблем с Кавазаки кх 250

                    Може утре ще го погледна, но защо го прави само само когато двигателя е работил 15-20 минути ?

                    Коментар


                    • #85
                      От: Проблем с Кавазаки кх 250

                      От надморската височина също се променя работата на мотора ,нали знаеш ...
                      "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Проблем с Кавазаки кх 250

                        Измих резервоара на мотора, на цедката имаше нещо влакнесто като памук. Първо го пробвах като махнах маркуча за бензина и го оставих да тече във едно шише. Тече си нормално 300-400 мл и спира , и след малко пак почва . Покарах го малко по квартала и го нямаше проблема, но трябва да се покара повече за да се види.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Проблем с Кавазаки кх 250

                          Първоначално публикуван от tazz46 Преглед на мнение
                          Измих резервоара на мотора, на цедката имаше нещо влакнесто като памук. Първо го пробвах като махнах маркуча за бензина и го оставих да тече във едно шише. Тече си нормално 300-400 мл и спира , и след малко пак почва . Покарах го малко по квартала и го нямаше проблема, но трябва да се покара повече за да се види.
                          А резервоара има ли си отдушник?Вероятно просто няма от къде да влиза въздух.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Проблем с Кавазаки кх 250

                            Има си отдушник на капачката и си работи .

                            Коментар


                            • #89
                              От: Проблем с Кавазаки кх 250

                              За сега проблема го няма .

                              Коментар


                              • #90
                                От: Проблем с Кавазаки кх 250

                                Мотора вече е със нови накладки отзад , нови лагери отзад на джантата и с нова гума дънлоп 952

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X