Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

    Благодаря за линковете. Аз за смяната на ватата съм чел и съм гледам теми във форума, въпроса е,че моя не е нитован, няма капаци няма нищо . Цяло пърче тръба си е . Затова питам как да процедирам,че ако ро режа с шлайфа нищо няма да става от него после - иначе друго е лесна работа - ако беше с нитове - но не е !!
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #47
      От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

      Първоначално публикуван от faraskape Преглед на мнение
      Благодаря за линковете. Аз за смяната на ватата съм чел и съм гледам теми във форума, въпроса е,че моя не е нитован, няма капаци няма нищо . Цяло пърче тръба си е . Затова питам как да процедирам,че ако ро режа с шлайфа нищо няма да става от него после - иначе друго е лесна работа - ако беше с нитове - но не е !!
      Остава варианта да му сипеш бензин вътре и да го запалиш на безопасно място. Всички гадорий ще изгорят, правил съм го с тръбата, която е в заглушителя, беше запушена и всичко изгоря.
      Yamaha WR 200

      Коментар


      • #48
        От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

        Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
        Остава варианта да му сипеш бензин вътре и да го запалиш на безопасно място. Всички гадорий ще изгорят, правил съм го с тръбата, която е в заглушителя, беше запушена и всичко изгоря.
        Каква точно е методологията на тая процедура със сипването на бензин ?? Да не взема да гръмна ей
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #49
          От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

          Като малък имах МЗ 150 и не исках да режа лачения ауспух. Беше неразглобяем и много задръстен. Сипах около 100 мл. бензин и в момента на поднасяне на горящ парцал навит на дълга 2 метра тояга, ауспухът гръмна и подскочи. Горя, горя и малко се оправи положението, но определено си беше зле.
          Вариант - режеш го с тънък диск. Има дискове по 1 мм. При събирането отиваш на телоподаващо, след което опилваш заварките, но не докрай. Просто да подравниш. След това намираш термоустойчива боя. Шкурки ще ти трябват, иначе боята няма да се хване и ще опада най-вероятно

          Коментар


          • #50
            От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

            За да "изпържиш" ауспуха ти трябва бензинова или газова горелка и компресор. Напичаш с горелка единия край до червено. Там нагара напоен с масло се запалва. Като се запали подаваш въздух за да разнесе огъня навътре и така внимателничко го опържваш целия. То си личи по тръбите отвън къде гори в момента ... Абе трудно е за описване малко и си иска поне да си го видял на живо.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #51
              От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

              Мхм .. ясно , ще видя какво ще мога да направя !! Благодаря ви за бързите и адекватни отговори и за помощта, която ми оказахте


              Между другото днес пристигнаха новото буталце и свещ .



              Старото и новото бутало едно до друго..







              Предстои да събирам мотора и дано запали и всичко да е ок, стискайте палци !!! Ще пиша за резултатите като събера машинката.
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • #52
                Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                Майсторе, новото бутало ми се вижда с изпъкнало чело, а старото ти е с плоско.

                Коментар


                • #53
                  От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                  Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                  Майсторе, новото бутало ми се вижда с изпъкнало чело, а старото ти е с плоско.
                  Еми това е, звънях в няколко магазина , давах размери, гледаха струваха и това е буталото, което излиза на компютъра за тоя мотор тая година.....
                  Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                  Коментар


                  • #54
                    Re: От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                    Ако наистина моторът ти е за бутало като новото, а ти си карал с плоското чело, значи този мотор не е вървял както трябва. Разгледах какви бутала предлагат и доколкото разбрах буталата за модели 92-98`са същите и са с точно такова чело като новото. Би трябвало да усетиш значителна разлика в тягата.
                    Разработката я прави в движение и не го репчи в началото. Не му слагай повече масло, или ако толкова искаш да му сложиш - не повече от +2 мл/л. Ускорявай плавно и не вдигай повече от 5000 об.
                    Чао засега и пиши какви си ги свършил

                    Коментар


                    • #55
                      От: Re: От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                      Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                      Ако наистина моторът ти е за бутало като новото, а ти си карал с плоското чело, значи този мотор не е вървял както трябва. Разгледах какви бутала предлагат и доколкото разбрах буталата за модели 92-98`са същите и са с точно такова чело като новото. Би трябвало да усетиш значителна разлика в тягата.
                      Разработката я прави в движение и не го репчи в началото. Не му слагай повече масло, или ако толкова искаш да му сложиш - не повече от +2 мл/л. Ускорявай плавно и не вдигай повече от 5000 об.
                      Чао засега и пиши какви си ги свършил
                      Оххх охххх не знам и аз от къде да започна . За буталото наистина предчувствам,че ще има разлика и то не малка. Компресията е ... както казва Краси Радков -''да откръшиш от нея'' . Много силна компресията има. Значи при сглобяването допуснах една елементарна грешка от бързане и мерак да запаля мотора,че ми излезе солено. Гарнитурата на капака на цилиндъра където е , я бях обърнал (срам ме е направо да го напиша) резултата - влезе водичка там където не трябва да влиза и се почна ходенето по мъките. Цял ден провеждахме спасителна акция ''отводняване''. На всичкото отгоре моторе се беше задавил, не грешка не задавил , ами направо УДАВИЛ от бензин (каква е причината за това не ми стана ясно).Последва сваляне на карбуратор , донастройване , почистване и към 17-30 часа спасителната акция се оказа сполучлива и мотора запали. Оставих го да си работи на празен ход до 19-50 някъде, за да може да изхвърли каквото е имало вътре. Утре ще видим как седят нещата. За сега мотора пали перфектно и работи много добре. Само ще купя утре една нова свещ, че тая дава много слаб ток... и ще пиша за окончателните резултати в най-скоро време . Стискам палци всичко да е ок..

                      Искам да благодаря още веднъж на всички отзовали се. Вие сте върхът !!!
                      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Re: От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                        Не се нарича капак на цилиндъра, а цилиндрова глава. Може и само глава.
                        При 2Т двигателите си е направо кратуна - затваря цилиндъра отгоре, има горивна камера и отгоре една свещ. А и 4-5 дупки за шпилките на цилиндъра.
                        Значи да се радваме щом си направил моторетката. Отначало следи нивото на охл. течност и за уплътненията (гарнитурите) дали добре си ги сложил.
                        Ами браво! Още дълго да те слуша, а ти да й се кефиш!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Re: От: Re: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                          Първоначално публикуван от Andy Van Der Drift Преглед на мнение
                          Не се нарича капак на цилиндъра, а цилиндрова глава. Може и само глава.
                          При 2Т двигателите си е направо кратуна - затваря цилиндъра отгоре, има горивна камера и отгоре една свещ. А и 4-5 дупки за шпилките на цилиндъра.
                          Значи да се радваме щом си направил моторетката. Отначало следи нивото на охл. течност и за уплътненията (гарнитурите) дали добре си ги сложил.
                          Ами браво! Още дълго да те слуша, а ти да й се кефиш!
                          Е да технически не съм особено грамотен хаха, на мен си ми прилича на капак и затова така му викам, както и да е. За сега гарнитурите са ОК , няма течове няма сълзене няма нищо. От ауспуха като го изфорсирам (леко разбира се) изхвърля водичка може би с малко примес на бензин, ма с оглед стореното от мен ми се струва нормално. Направо ми идеше да си шибна главата в стената. Хем поне 1000 пъти си повтарях да внимавам с гарнитурата да не я объркам и пак оплесках нещата. Ам за нивото ще следя , благодаря за съвета. Дано вече всичко да е наред,че се побърках направо тея няколко дни, а и как ми се кара не е истина
                          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                            Днес отидох да си купя нова свещ, каквато препоръчва производителя. Слагам свеща,натискам бутона и мотора заработи. До тук добре , но работи около 10-15 минути и изгасна не пали нито на бутане нито на стартер. Свалям свеща и се оказва,че няма ток тая свещ , а е чисто нова на 10-15 минути работа. Сложих за проба една друга свещ, която имах подръка и мотора си запали и си работи идеално цял следобед. С мерак си изгори 3-4 литра бензин дето имаше в резервоара. Даже направих 3-4 кръгчета из махалата и мотора наистина върви по-добре, усеща се как дърпа и в ниските, звука се промени,в оборот не съм го вкарвал , но мисля,че ще подивее и компресията е супер. Преди като спусках примерно на 2ра, мотора си засилваше всеедно не съм на скорост, а сега се усеща,че действа и като моторна спирачка. Въпроса ми е : Толкова скапани ли са станали тези свещи да му се невиди ?!?!? Свеща е NGK BR9ES. Тая е втората дето думва за норматив. И с каква бих могал да заместя тая свещ, че така по 7 лева ако трябва да давам за 10-15 минути работа , къде ще му излезе края ?!?!?
                            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                              Първоначално публикуван от faraskape Преглед на мнение
                              Днес отидох да си купя нова свещ, каквато препоръчва производителя. Слагам свеща,натискам бутона и мотора заработи. До тук добре , но работи около 10-15 минути и изгасна не пали нито на бутане нито на стартер. Свалям свеща и се оказва,че няма ток тая свещ , а е чисто нова на 10-15 минути работа. Сложих за проба една друга свещ, която имах подръка и мотора си запали и си работи идеално цял следобед. С мерак си изгори 3-4 литра бензин дето имаше в резервоара. Даже направих 3-4 кръгчета из махалата и мотора наистина върви по-добре, усеща се как дърпа и в ниските, звука се промени,в оборот не съм го вкарвал , но мисля,че ще подивее и компресията е супер. Преди като спусках примерно на 2ра, мотора си засилваше всеедно не съм на скорост, а сега се усеща,че действа и като моторна спирачка.
                              Колега, ще го прегрееш така мотора. Най-добре се разработва в движение, за да се охлажда. На място не е удачно.
                              Първоначално публикуван от faraskape Преглед на мнение
                              Въпроса ми е : Толкова скапани ли са станали тези свещи да му се невиди ?!?!? Свеща е NGK BR9ES. Тая е втората дето думва за норматив. И с каква бих могал да заместя тая свещ, че така по 7 лева ако трябва да давам за 10-15 минути работа , къде ще му излезе края ?!?!?
                              С такава, където пише Made in Japan, не France.
                              Yamaha WR 200

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем с Ямаха ТДР 125 - почукване

                                Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                                Колега, ще го прегрееш така мотора. Най-добре се разработва в движение, за да се охлажда. На място не е удачно.
                                Няма да прегрее колега, аз сам постоянно до него , а и като вдигне работна температра с оглед да не прегрее му пускам перката и няма никакви проблеми, постоянно проверявам радиатора и двигателя и няма проблем. Усетих се и се съобразих с тоя факт, благодаря все пак

                                С такава, където пише Made in Japan, не France.
                                Ами от къде да я намеря тая Made in Japan, тук всичко е Made in France, като поръчвах буталото от Благоевград си поръчах и свещ от там (първата), но и тя е Made in France. Къде да я търся тая свещ Made in Japan и какви пари е
                                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X