От: Въпроси за ETZ 250/251
На пръв поглед изглежда добре но трябва да се видят няколко неща:
1.Застани пред мотора изправи кормилото и виж дали двигателя е изкривен на една страна.
2.Заслушай се за шумове при работа на празен ход,скоростите трябва да се включват мазно без хъркане и ако трябва да се прилага сила значи има проблем.
3.Попитаи дали е имал проблем със съединителя някога,защото това им е слабо място.
4.Прочети темата и ще ти станат ясни всички всички възможни проблеми.
Ако не е тайна за колко се продава?
					На пръв поглед изглежда добре но трябва да се видят няколко неща:
1.Застани пред мотора изправи кормилото и виж дали двигателя е изкривен на една страна.
2.Заслушай се за шумове при работа на празен ход,скоростите трябва да се включват мазно без хъркане и ако трябва да се прилага сила значи има проблем.
3.Попитаи дали е имал проблем със съединителя някога,защото това им е слабо място.
4.Прочети темата и ще ти станат ясни всички всички възможни проблеми.
Ако не е тайна за колко се продава?


 !
!
							
						




 Още когато го купих блокира и му правих основен ремонт . Сменях колянов вал сигменти бутало шлайфах цилиндър и т.н.  Та въпросите ми са :Защо свеща ми хваща косъм на всеки 2 седмици след като сложа нова ? Става ли да го използвам за лек OFFroad ? Какви масла трябва да наливам на двигателя и на бензина ? Как мога да го направя да бяга по-малко и да има малко повече хал ? Благодаря предварително
 Още когато го купих блокира и му правих основен ремонт . Сменях колянов вал сигменти бутало шлайфах цилиндър и т.н.  Та въпросите ми са :Защо свеща ми хваща косъм на всеки 2 седмици след като сложа нова ? Става ли да го използвам за лек OFFroad ? Какви масла трябва да наливам на двигателя и на бензина ? Как мога да го направя да бяга по-малко и да има малко повече хал ? Благодаря предварително 
							
						
Коментар