Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

    Първоначално публикуван от barni7 Преглед на мнение
    И аз така мислих,преди да си взема КТМ.Сега вече другите нещо не ми харесват.
    Ми мно ясно че така ще кажеш нали всеки си хвали неговото
    Който не кара той не пада :mrgreen:
    http://vbox7.com/play:84a1f27e

    Коментар


    • #32
      До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

      Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
      Това поне за мен е много важен плюс за марката.А и както се вижда хората недолюбват 4т моделите, относно 2т лошо няма толкова много писано.

      Kawasaki KLX ама и дори по Българските състезания всичко става оранжево, тъй както са много лоши мотори нали?Тея зелените се крият явно, срам ли ги е или?.
      Аз не си спомням нещо тази година(2009 състезателна) зелената марка да се е появявала по кръговете, а те хич не бяха малко...

      Единствено в детския клас поради липса на други сполучливи марки основната е кавазаки...

      При юношите никак.

      В хоби класа от 100-на участници има само едно момче от Шумен, дето е регулярен участник с Кава и един състезател от Буховския клуб, но той има само 1 участие...

      А от 70-ната експерти, само на Софийския кръг има участвали два зелени мотора.

      ДА не говорим, че сред най-добрите от класиранията основните мотори са КТМ(да не забравяме, че и Бета до 2009 е с двигател на КТМ), с изключение Е2, където 250 кубатурата на КТМ не е долюбвана много (и има защо). НО да не забравяме, че Мартин Иванов с такъв разсипваше повечето батковци по трасетата...

      По изключение един водещ трасе координатор една година мъчеше със зеления цвят, както и един друг шампион по средата на РШЕ се прехвърли на него...ама не взе участие повече...

      Статистика, нищо лично.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #33
        До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

        за шумните и румолящи мотори - нормите за шум не важат там където е най-вероятно да се срещне този тип мотори ,колкото и да тракат, вървят си безотказно.
        за возията - ми това си е спортно ендуро , предполага се че на седалката е разположен спортен задник ,а не някое разглезено девойче .
        за саморазвиването - ми нали трябва да има някъф кусур все пак , ама както казахте с "локтайт" няма проблем
        "Суетата, е любимият грях на дявола"!

        Коментар


        • #34
          До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

          Всички тука сравнявате КТМ-и след 2007 и т.н. Тоест новите машини. Изпипаните с рекламите на агресивност и дрън дрън. Аз ви предлагам след 2017 да видим колко от тия машини ще са в движение. Защото КТМ-а е направен на момента да е мотоциклет, силен, як, яка реклама, всеки да си го вземе НОВ или малко каран. Ама 10 годишен КТМ никой не иска. Така, че база за сравнение с японците няма. Който иска да сравни да си намери един КТМ 92-96 година и да се похвали как е що е. Колко му струват частите, лесно ли се намират, някой ще се хванели да го направи! Докато една Ямаха или Хонда, да не говорим за ДР250 92 се карат без проблем вече 18 години и никой не реве за шум в двигателя или локтайд или глупости.

          Това е основната разлика между КТМ и останалите японци. А това, че в България имало КТМ а нямало Кавазакита, е горе долу това е неписана мода, а не практичност. То за това пък в САЩ КТМ-ите са толкова колкото Дачиите в Ню Йорк!

          На мотокроса в България почти никой не кара КТМ, освен 65 сс и 85 сс които са сносни. Помня времена преди 4-5 години чул не дочул всеки давай КТМ взема. И изведнъж от само себе си всички минаха дори на гадното според много хора сузуки. Защо ли?

          Вярно е че КТМ искат да се усъвършенстват и това може и да стане до 10 години, но никога няма да могат да поддържат това качество на японеца. Да не говорим, че в пистовите мотоциклети са гола вода. А там за да развиеш една 1000 сс са нужни много много години и много много пари и един завод в Япония, че да стане като хората

          Коментар


          • #35
            До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

            Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
            Всички тука сравнявате КТМ-и след 2007 и т.н. Тоест новите машини. Изпипаните с рекламите на агресивност и дрън дрън. Аз ви предлагам след 2017 да видим колко от тия машини ще са в движение. Защото КТМ-а е направен на момента да е мотоциклет, силен, як, яка реклама, всеки да си го вземе НОВ или малко каран. Ама 10 годишен КТМ никой не иска. Така, че база за сравнение с японците няма. Който иска да сравни да си намери един КТМ 92-96 година и да се похвали как е що е. Колко му струват частите, лесно ли се намират, някой ще се хванели да го направи! Докато една Ямаха или Хонда, да не говорим за ДР250 92 се карат без проблем вече 18 години и никой не реве за шум в двигателя или локтайд или глупости.

            Аз карам КТМ EXC 300 2Т 96та год. и мотора е перфектен.Няма проблеми с двигателя и окачването освен 1-2 заради някое по-голямо падане или от некачествен бензин или там някой консуматив.Колкото до частите се намират не по-трудно от на 2007+ КТМ.
            А и все пак да не забравяме, че на КТМ частите идват около 3-4 пъти по-бързо отколкото на японец.Незнам защо всеки плюе марката като не знае за какво става въпрос, аз като не карам други марки нищо не казвам.

            П.С. - Всеки мотор, който се поддържа добре ще издържа повече, независимо дали е японец,европеец че дори може би китаец.Всеки има право на вкус и избор, така че няма смисъл всеки да хвали неговото, защото всеки мотор рано или късно ще има някакъв проблем.Дали ще има по-често проблеми това зависи почти изцяло от собственика.
            Последно редактирано от GReddy; 14-03-10, 02:13.
            KTM 300 2T '96 :twisted:
            KAWASAKI KFX 700 '08

            Коментар


            • #36
              До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

              Да прав си колега. Повече за КТМ нищо нема да кажа нито лошо само хубави работи.

              Коментар


              • #37
                До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                Това си е твоя работа, аз споделях мнение.
                KTM 300 2T '96 :twisted:
                KAWASAKI KFX 700 '08

                Коментар


                • #38
                  До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                  Eвала на колегата bobimx много добре го казаНо моляви колеги не го приемайте твърде лично
                  0878424143
                  0887424150

                  Коментар


                  • #39
                    До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                    И на мен много ми е интересно да видя,как ще издържи един КТМ примерно 15 години,да не споменавам и повече,при Японските този проблем го няма,защото те като правят нещо влагат любов и затова са номер 1.А черешката на тортата при КТМ,много се смея особенно на това гениално постижение където са си вързали главата с ангренажната верига,сигурно против кражба Та КТМ мога единствено да ги сравня,с легендарната Руска марка Карпатъи,едно към едно са.

                    Коментар


                    • #40
                      До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                      Първоначално публикуван от Жоро Витлиемоф Преглед на мнение
                      А задавал ли си си въпросът, колко струва едното лагерче на кобилиците ? Иначе за шумният двигател съм съгласен, но при така добре развилата се технология в лепилата, за саморазвиване неможе и да говорим.
                      Страшно съм доволен от управлението и мощността на мотора. За тези които не знаят съм собственик на EXC 450.
                      Ами за конкретните лагерчета нямам информация, сменях лагери на разпределителния вал, лагери на коляновия вал и мисля че цените са нормални дори евтини (някой колеги дават подобни суми за лагери само че на главините - защото са много "специални").
                      За управление и мощност съм съгласен с Жоро. За саморазвиването не се изразих може би правилно. Мисълта ми беше, че след дадена интервенция лепилото е задължително (веднъж намазано с лепило няма грижи). Друго с което не бих се съгласил че морковите са чупливи (или поне тези до 2005-6). Моя като го взех си му направих пълно обслужване, почти като на Жоро, бутало, ангр.верига, вложки, гарнитури, лагери и т.н. От тогава по двигателя не съм пипал нищо. НО маслото се сменя на 500-600 км, след всяко каране въздушния филтър се пере и се маже с масло за филтри. Преди всяко каране се проверяват всички течности и т.н. Редовно се завираме по кофти места и машините загряват доста, веднъж го удавих в една река, редовно си го карам и по крос писти и така. За година и половина (над 3500км) по двигателя не съм пипал НИЩО, а вече не е първа младост 2001-а е. Пак ще кажа, лагерите по окачването са стандартни и се намират лесно (смених си лагерите на шарнира към рамката със семерингите за 30-тина лева - айде колегите с японците да кажат колко им струва комплекта за линковете ).
                      Както казаха колегите по горе всичко си е до подръжка. За мен (изрично подчертавам че говоря за себе си единствено) КТМ е оптималния вариат за България. Статистиката го показва.
                      Последно редактирано от 4ef4o; 14-03-10, 09:04.
                      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                      Коментар


                      • #41
                        До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                        Така си е ! за Българя ,КТМ се оказва най-подходящия мотор , хората които са на принципа "само Japan" докато си чакат лагерчетата (и не само тях де...) пропускат доста приятни за каране дни, седмици... пък нека да е "правено с любов" и м-у другото ,повече са тези които са преминали от японски на европейски отколкото обратното ,и то хора които са отдавна в играта и са наясно за какво става вапрос, това е доста показателно
                        "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                        Коментар


                        • #42
                          До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                          Много ми е интересно като се отвори тема за КТМ, защо в нея започват да пишат хора които не са имали и не са поддържали КТМ?
                          Има една заблуда според мен при собствениците на 4Т мотори и тя идва от там, че старите големи ендура са правени да се обслужват нарядко, а новите спортни ендура трябва да се обслужват на често. Те са почти кросови мотори с фар. Двигателите са форсирани, окачването е твърдо и всичко е олекотено.
                          Лошо поддържана и здрава 15 годишна машина няма. Ако ще да е танк.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #43
                            До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                            Kакто казва един приятел "Екстремните машини искат екстремна подръжка" липсва ли почват проблемите. А пък при съвременната индустрия както и при колите никой няма за идея да карат по 20години това се отнася най-вече и за съвременните Японци, така че нещата при избора опира най-вече до цена и време на доставка на частите при избор на марка и модел. Така че престанете с това японци та японци наскоро Тойота най-големия производител на автомобили изтегли повече коли от Щатите от колкото народ има в България сигурно са го направили от любов към машините.Просто КТМ имат добра логистика в БГ спрямо пазара ни и е нормално да се предпочита отколкото да пасеш мухи докато ти дойде некой нестандартен лагер за японец, а който иска да си кара нетрошащи стругове от преди 20 години. В момента от 3-4 месеца ми е спукана предната главина на джантата на Скорпата и няма откъде да я поръчам и мисля да сложа КТМ-ска заедно със диска и спирачния апарат та да нямам ядове за напред по простата причина че май ще ми излезе най-тънко тоя вариант, а пък на Ходата ми е преебано ключето за запалване което е с няква керамична заливка и не може да се поръча отделно и заради него трябва да викна цялата конзола за 200$. аре и там ще се мисли некакъв друг вариант. Просто човек като превърти няколко машини и сам стига до извода за доставката и цените на частите и от там с избора и на машина.
                            Последно редактирано от Tpunep; 14-03-10, 13:30.
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #44
                              До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                              Това, че Ямаха нямат магазини под път и над път и, че се чака по две седмици за части, наистина е минус. Но това няма да ме откаже да карам най-надеждния мотор.И това, че лагери за вашите мотори се намират даже и в железарията, никак не говори добре






                              пп.Лагерите за линковете целия комплект ми излезе около 150лв.
                              Последно редактирано от viki terzieva; 14-03-10, 19:55.
                              0878424143
                              0887424150

                              Коментар


                              • #45
                                До: ОРАНЖЕВИТЕ...(КТМ)

                                Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                                Всички тука сравнявате КТМ-и след 2007 и т.н. Тоест новите машини. Изпипаните с рекламите на агресивност и дрън дрън. Аз ви предлагам след 2017 да видим колко от тия машини ще са в движение. Защото КТМ-а е направен на момента да е мотоциклет, силен, як, яка реклама, всеки да си го вземе НОВ или малко каран. Ама 10 годишен КТМ никой не иска. Така, че база за сравнение с японците няма. Който иска да сравни да си намери един КТМ 92-96 година и да се похвали как е що е. Колко му струват частите, лесно ли се намират, някой ще се хванели да го направи! Докато една Ямаха или Хонда, да не говорим за ДР250 92 се карат без проблем вече 18 години и никой не реве за шум в двигателя или локтайд или глупости.
                                Според мен правиш неуместно сравнение. Сигурно сравняваш новите бързооборотни двг. със старите... Всички знаят приказката, "От старото по-здраво няма"... визирам тежките ендура (400сс +) и леките стари (125-250сс +). Това че в България преди не е имало ктм-и, това си е от държавата, тук нещата стават много по-трудно и това всички го знаят, имам в предвид навлизането на нови тенденции сред обикновенните хора. Отмина времето на старите японци, дойде времето на новите ктм-и, които по нищо не отстъпват на японските си събратя.
                                Общата технология на двигателите на сегашните спортни ендура е една и съща, останалото са екстри и доизкусуряване от страна на производителя. Ктм се представиха много добре през последните години и цял свят оцени това. Само тези, които имат КТМ от дълго време са се убедили в здравината на тези мотори. Аз съм 100% сигурен, че 1 ктм 2006-2007 ще надмине по живот 1 ямаха или хонда от същата година. Това само времето ще го покаже!
                                Доколкото за старите мотори... имал съм Сузуки др, карал съм с приятели, които са имали хонди хл или тенерета и др... това просто са мотори, на които веднъж направиш ли основен ремонт, забравяш повече да пипаш по двигателя! Вече нещата не стоят така! При автомобилите работата е същата. Давам пример със старите Мерцедеси, Тойоти, Хонди... страшно здрави коли, никой неможе да го отрече. С времето навлизат новите технологии, по изпилени двигатели, много електроника, компютри и тем подобни глупости.... и какво става, почват все по-често и по-често да се развалят. Така е и при моторите.
                                Айде успех на ямахаджийте, че като гледам им е нужен... напоследък все повече ямахи се продават на части.
                                Въпреки всичко, аз ямахаджийте ги уважавам, защото рано или късно си купуват КТМ. Това е от мен
                                KTM Fen

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X