Вижте сега. Аз предлагам негативно настроените към марката да не влизат в тази тема и тук да останат само хвалби. Така като гледам всеки драпа със зъби и нокти да брани марката която кара и така докато не се избием по между си, което хич не ми харесва. Айде заравяме томахавката и да сядаме на масата
Вижте сега. Аз предлагам негативно настроените към марката да не влизат в тази тема и тук да останат само хвалби. Така като гледам всеки драпа със зъби и нокти да брани марката която кара и така докато не се избием по между си, което хич не ми харесва. Айде заравяме томахавката и да сядаме на масата
Жоро е то тогава трябва да заключите темата аз не виждам какво хубаво може да се каже за КТМ
то само за ремонти говорите
Който не кара той не пада :mrgreen:
http://vbox7.com/play:84a1f27e
Жоре, ще кажа нещо в моя защита.
Аз не съм фен на КТМ, аз съм си фен на моя мотор, затова когато давам пари по него не съжалявам и не ме е яд. От както съм го взел си правя разни дорабодки и екстри, но за това в друга тема.
Не веднъж съм казвам, че бих карал всякакво ендуро стига да е по-ново и в по-добро състояние от моя. Сред последните модели спортни ендура, нямам фаворит, просто защото всички са хубави... всеки е уникален сам по себе си. Това, че повечето от нас са на принципа - "...предишния ми мотор беше Ямаха, доволен съм и следващия ще ми е такъв." .. това за мен е ограничено мнение. Аз съм много против подобно мислене! Бих експериментирал най-вече с: Crf, beta, Wr, RMz, Krl... но както винаги тук идва въпроса за липсата на пари. Това също е факта поради, който много българи избраха ктм (има сравнение в предишни постове). Вярно има хора, които имат дългогодишен опит в ендурото, пробвали са много модели и са направили своя избор, дори в момента повечето от тях карат ктм, ще се въздържа да споменавам имена, всички си ги знаем.
Пичове стига вече нека укротим топката малко го взехте навътре Ктм-джийте недейте така.Да не си разваляме приятелствата заради някакви глупави спорове.За мен точен критерий за това кой е по-добър мотор НЯМА и няма и да има затова да си караме наще мотори и да си правим кефа.Нали преди всичко затова излизаме в гората.
Жоро е то тогава трябва да заключите темата аз не виждам какво хубаво може да се каже за КТМ
то само за ремонти говорите
Мислех да не пиша, ама ти нямаш спиране и за това ще се изкуша. Твоята работа е като лисицата с гроздето. Караш си моргата ( тайно се надяваш да е ямаха с този спойлер ) и плюеш по КТМ. А сега си признай ако имаше средства какво щеше да караш, като се има в предвид, че Стара Загора, Казанлък и околие на 100 мотора 101 са КТМ .
Да точно така. Търсиш различие и моторът ти , щеше да е Бета
..що бе/ нека се разправяме -време да минава ,все още е студено навънка и не става за карене , а пък и в спора се ражда истината............аааа м/у другото КТМ-а е голям трошляк - най не държи цена като мотоциклет ...както е видно в МОБИЛЕ.БГ
- п.с. - и от ДАКАР се отказаха ..нищо добро от тях не очаквайте
Три страници постове и нямаше един собственик на КТМ да каже че се чупят често. Но за сметка на това собствениците на японци упорито твърдят че морковите се чупят много странно.... Моля за напред обосновавайте се кое точно се чупи.
А относно Мобилето, според мен е нормално при толкова много КТМ-и за продажба. Всеки които иска да продаде нещо и има голяма конкуренция сваля цената.
А за Дакар.... коя марка е на първо място тази година (отново)? И се оттеглиха по други причини (а не че не побеждаваха), мисля че имаше цяла тема по въпроса.
Мислех да не пиша, ама ти нямаш спиране и за това ще се изкуша. Твоята работа е като лисицата с гроздето. Караш си моргата ( тайно се надяваш да е ямаха с този спойлер ) и плюеш по КТМ. А сега си признай ако имаше средства какво щеше да караш, като се има в предвид, че Стара Загора, Казанлък и околие на 100 мотора 101 са КТМ .
Да точно така. Търсиш различие и моторът ти , щеше да е Бета
Почти позна... той си продаде зеленото нещо и познай какъв мотор се надъхваше да си вземе ...ама не знам до каде е стигнал с размислите....
По принцип за нас българите си е присъщо да спорим дори и само заради самия спор,пък кой карал,кой поддържал,всеки дава мнение ,компетенто или не.Аз бях собственик на Кавазакии беше голяма мъка да си взема някоя част.Сега съм с КТМ,несъм имал кой знае какви проблеми и надявам се да нямам,но консумативите ги има постоянно и цената е разумна.Ясно е,че всеки хвали своето ама не се оливайте колеги.
Някъде из форума бях прочел,че хлабината на клапаните при КТМ не се регулира с пулове както при Ямаха yz и Хонда crf например.Въпроса ми е, как става регулирането на клапаните? Както при колите ли е с болт и контра гайка,хидравлични повдигачи или има друга технология?Това плюс или минус е?Реглажа с пулове не е ли малко по прецизен?Има ли нещо по-спесифично в работата на задния амортисьор?Питам заради малко по "наклоненото" му разполжение от на японските машини.Искам да си купя 250 EXC-F(разбира се ако отпуснат кредит) .Направо го сънувам този мотор.Ама като чета мненятя започвам да се замислям за wr250f.
Фенове и собственици на японски мотори - оляхте се.
Ако имате да кажете нещо смислено - кажете го. Ако ще разказвате колко се чупят "другите" мотори - запазете си мнението което не се основава на никакъв ваш опит. Тук четат много хора и приемат написаното за чиста истина, а в тази тема се писаха какви ли не глупости и ако не беше в раздела "Общи приказки" досега щях да съм я изтрил.
Не сме седнали на маса и да се надприказваме на кой му е по-голям мотора. Вземете да прочетете тестове и ревюта за марките и моделите. Може да научите нещо.
Не съм очаквал такова махленско надвикване от членове на форума
Коментар