Преди време бях писал в тази тема 2 страници назад за моят проблем дето не качва масло към рамата и така и не го реших и си го карам така до ден днешен. Започнал съм ремонт на някои неща по двигателя и искам наред с тях да оправя и това. Та въпроса ми към вас колеги е дали има някой компетентен по този въпрос и дали ще може да ми каже къде в двигателя се намира тази част дето отваря да се качи маслото нагоре към щеката? Моторът е YZ450F 2005. Благодаря предварително.
Имаш филтър/цедка/ на рамата,виж нея,намира се точно под пропката на рамата,оширената част в която влизат дебелите маркучи и има защитна пластмаса
Аз искам да попитам за жигльорите и иглата на yz250f 2003г.
При мен в момента е така
178s жигльор на иглата
72 и 40 двата жигльора до този на иглата
100 и 200 двата въздушни
Иглата има маркировка OBEKP. Според това което намерих в нета.... жигльорите са сток, но иглата трябва да е OBELP за да е сток.
Някой може ли да каже как трябва да е сток жигльори и игла.
Вичко ти изглежда стандартно според книжката. OBEKP е за Европа, OBELP за останалите.
Мога да ти метна мануала с парт номерата на мейл. (пусни ми го на лично ако искаш)
При мен също се появи проблем с показанието на маслото. Преди смяната на маслото всичко си беше както се описва по напред в темата. На студен мотор е на мин. след запалване отиваше на макс. Смених маслото и маслен филтър, според менуала трябва да налея 1200мл и точно толкова налях. На пръчката на студено няма никой, возих се цял ден и когато го прибрах реших да видя как е маслото. Веднага след гасене го проверих и беше на мин. Направих допитване до няколко човека и те ме посъветваха да долея още 50-100мл. и всичко ще е наред. Долях, но отново си няма масло на студено, долях общо още 250мл. и отново нямаше нищо на пръчката. Запалих да поработи 1-2мин. и след проверка беше между мин. и макс. Въпроса сега е къде е проблема и дали да доливам масло докато не стигне до макс. или да карам така.
Мотора е YZ250F 2003г. Преди смяната с какво масло е бил не знам. Сега му правя първа смяна, сипал съм 10-60 и сложих метален филтър.
Сипвай ми колкото пише 1100 мл. Маслото на студено е нормално да го няма на пръчката, мери се след 5-10 мин работа.
Най-добре си го мери след каране, доливаш ако трябва, и като решиш да караш пак знаеш, че си ОК.
Сутринта му долях до 1600мл и го оставих. Преди малко на студено маслото беше между мин. и макс. Запалих го за 2-3мин. и след това беше на макс. Засега ще го оставя така и като изляза да карам ще го наблюдавам как ще е.
Авторът на темата е попитал "Защо избрахте Ямаха"... Аз пък да ви кажа, Ямахата беше последното нещо, което си представях, че ще си купя. Бях подивял за ДРЗ или ХР. Късмет, че преди два месеца читави ДРЗ нямаше, а продавачът на избрания от мен ХР реши да отиде на почивка, точно когато бях тръгнал с парите за мотора. Същият ден се сдобих с WR 250 F. Ако отново трябва да купувам мотор, пак ще е такъв, но от по-нова година. Приятно ме изненада лесното управление и владеене на машината, изключителната за този клас динамика, ниския разход... като цяло мога да заявя, че моторът се отблагодарява за положените грижи. Дано да няма сериозни технически проблеми и занапред. Поздрави на всички колеги, които синеят по горите.
Малко на късмет , гледах ДР-ки и ХР-ри , и случайно един познат ми предложи да ми продаде неговото ХТ . Понеже му знаех състоянието не се зачудих много
Коментар