Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
    Това е по причина на екологиата човече.Тази тръбичка ти вкарва допълнително въздух в колектора така мотора е по екологичен.Евро норми брато товае, но не се стряскаи нормално е.На 2т мотори ти дават направо друг ауспух.
    Не знам какви са евро норми, ама ми изкара акъла.Веднага се отстраняват и моторчето заработва идеално.Днес му смених маслото ,обаче този ауспух не е като свят.Усещам го че мъчи мотора,при първия удобен момент ще го махна.

    Коментар


    • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
      Не знам какви са евро норми, ама ми изкара акъла.Веднага се отстраняват и моторчето заработва идеално.Днес му смених маслото ,обаче този ауспух не е като свят.Усещам го че мъчи мотора,при първия удобен момент ще го махна.
      Що, кво му е на ауспухаНа мен ми се вижда отворенСега кат си махнал и катализатора, не трябва да има проблем
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

        Имате право ,за трабата не го изясних както трябва грештка е моя.но пъке вярно за нормите евро 4 евро 5 за екологията.за това и го правят.И според мен е една глупост да купиш нов мотор и отште не си му се нарадвал и да тръгваш да купуваш друг ауспух.Така им изнася на производителите а не на потребителите.Вижтего човека с нов мотор и вече мисли за смяна ,е това не им разбирам на тези производители и норми и тем подобни глупости.А да кажа че Бетата е много готина и стилно направена ,нека да ти носи само удоволствие и весели моменти.
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Що, кво му е на ауспухаНа мен ми се вижда отворенСега кат си махнал и катализатора, не трябва да има проблем
          Направо е отвратитлен.Усещам го как мъчи мотора.Все едно да си сложиш противигаз и да тичаш по баира.Няма рязкост в мотора по бавно тръгва .Но да си кажа чесно и в магазина ми го казаха това ,но аз си викам че ще е поносимо ,обаче взе да ме дразни и ще го правя нещо.
          Преди Ямахата беше напълно отворена и направо хвръкваще.

          Коментар


          • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Направо е отвратитлен.Усещам го как мъчи мотора.Все едно да си сложиш противигаз и да тичаш по баира.Няма рязкост в мотора по бавно тръгва .Но да си кажа чесно и в магазина ми го казаха това ,но аз си викам че ще е поносимо ,обаче взе да ме дразни и ще го правя нещо.
            Преди Ямахата беше напълно отворена и направо хвръкваще.
            Абе като те слушам...., да не се наложи и игли и жигльори да сменяш
            Щото аз на моя ктм, докато не смених иглата, не тръгна
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Абе като те слушам...., да не се наложи и игли и жигльори да сменяш
              Може до сега съм карал само готови мотори,никога не съм си правил аз-настройки тунинги и пр.Но аспуха е задължителен.

              Коментар


              • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                Абе човек никои няма да ти продаде мотор с карбуратор регулиран ни махнати ограничители,маи това ти е целия проблем.Има една статия на Гоблин за Ямаха ,твоита история маи е подобна.Разглоби карбуратора виж игли жигльори ,виж въздушния филтър виж дали имаш ограничител на газта на ръчката и много други.Между другото това можеш да го намериш в интернет щото като глегам в БГ маи маи тия неща не ти ги казват като купиш мотора.таяа бета 525 аз съм карал такава дати кажа честно като и дадеш газ и ти се изправя косата и аз съм свикнал на 2т мотори.Просто погледни добре къде са ти ограночителите на мотора.Аз като купих моя ГАс ГАС сменях атак система ограничител на газта в карбуратора и в самия масур.Кутията на филтъра беше закрита и трябваше да сменя жигльори , и става много добре.Един съвет от мене ако искаш го послушай с сериен ауспух мотора когато е регулиран добре карбуратора мотора е нмого добре ,не слагаи много отборен ауспух че ште загубиш ниски режими на работа, но и като се има в предвид че е 525 този мотор трябва да има сила да те скъса без значение дали си на 2 3 4 скорост.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                  За PC ли излезе или за Xbox 360? Ако е за ПиСи кавай от де да я купувам
                  Xbox 360 & PS3. На PS3 я играя.
                  Последно редактирано от Goblin; 01-05-08, 15:29.
                  [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                  Коментар


                  • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                    Аз днес реших да пробвам да си направя система за погасяване на стихиите на входа на карбуратура,представляваща това:


                    Не е нищо сложно за изработка, в сайта им има цена от 100 долара
                    Много интересно е измислено и наистина действа.След монтирането му просто не можех да си позная мотора,толкова добре тръгна в ниските обороти та дори и съвсем студен като му подам газ веднага се изтрелваше,което никога не се беше случвало преди.Препоръчвам го на всички,които могат да си го направят или закупят......
                    Стефан Дянков

                    Коментар


                    • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                      Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                      Аз днес реших да пробвам да си направя система за погасяване на стихиите на входа на карбуратура,представляваща това:


                      Не е нищо сложно за изработка, в сайта им има цена от 100 долара
                      Много интересно е измислено и наистина действа.След монтирането му просто не можех да си позная мотора,толкова добре тръгна в ниските обороти та дори и съвсем студен като му подам газ веднага се изтрелваше,което никога не се беше случвало преди.Препоръчвам го на всички,които могат да си го направят или закупят......
                      обясни ми за какво точно служи. и как работи това чудо. къде и как се поставя
                      crf450 supermoto

                      Коментар


                      • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                        Първоначално публикуван от shumanski Преглед на мнение
                        обясни ми за какво точно служи. и как работи това чудо. къде и как се поставя
                        Спира завихренията на входящия въздух и подобрява засмукването ,а от там и по-точното формиране на горивната смес.Когато ти е студен мотора и подадеш газ забие,това се дължи до голяма степен на тези завихрения.Пластината разделяща диаметъра на входа на карба стига до буталото,когато подадеш газ и буталото тръгне на горе, входящия въздух се блъска в него и се завихря а не влиза директно към цилиндъра,от там се получава и забиване.Тази пластина спира вихрите от блъскащия се въздух в горната неотворена част на буталото и ги пренасочва през дупчицата надолу към правилния поток въздух.По този начин се подобрява работата в момента на подаване на газ до средни обороти,когато вече буталото е скрито и не създава съпротивление на въздуха.
                        Последно редактирано от diskusa; 02-05-08, 09:13.
                        Стефан Дянков

                        Коментар


                        • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                          Ако можеш пусни снимка как си го направил. И един въпрос: къде седи? след карбуратора преди маншона ли седи?
                          [URL="http://slackpack.net/?q=node/388"]
                          [/URL]

                          Коментар


                          • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                            Във входа на самия карбуратор седиИ за всеки карбуратор е различен моделаНе е баш толкова елементарно
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                              А бе джартов що се шашкаш
                              бива ли такива работи
                              ми ноо ясно че ще има катализатори рециркулатори и прочее тъпотии
                              -моя мотор като го взех нов освен да пали на място като опиташ да потеглиш и нямаше мощтност и да тръгне даже от тия глупости
                              и да ти кажа дето ти е казал кикит няма начин да не се наложи според мене и някоя игличка жигльорче да смениш ..нямаш ли мануал ако не намери си , в краен случай и от ктм 525 предишния модел дето е с такъв двигател
                              -аз например на ктм а в мануала просто отгърнах и взех да гледам за модела в щатите и в нова зенландия какви жигльори му дават че трябва да е -сложих ги / имаше ги към комплекта части/ и тва е
                              дори с 2 тактовите ти дават и 2 ауспуха както е казал пепимоторс та направо изхвърляш тоя с катализатора и слагаш другия...след време ..изхвърляш и другия -слагаш фмф и се оправят още по добре нещата
                              мен ми се струва че тия неща бива да предупреждават в представителствата като си купуваш мотора -или направо там да ги правят щото мноо кофти -купува си човек нов мотор и вместо да кара първата му работа е да го...-разглоби и да се бори с мануали и тн..

                              Коментар


                              • До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

                                Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                                А бе джартов що се шашкаш
                                бива ли такива работи
                                ми ноо ясно че ще има катализатори рециркулатори и прочее тъпотии
                                -моя мотор като го взех нов освен да пали на място като опиташ да потеглиш и нямаше мощтност и да тръгне даже от тия глупости
                                и да ти кажа дето ти е казал кикит няма начин да не се наложи според мене и някоя игличка жигльорче да смениш ..нямаш ли мануал ако не намери си , в краен случай и от ктм 525 предишния модел дето е с такъв двигател
                                -аз например на ктм а в мануала просто отгърнах и взех да гледам за модела в щатите и в нова зенландия какви жигльори му дават че трябва да е -сложих ги / имаше ги към комплекта части/ и тва е
                                дори с 2 тактовите ти дават и 2 ауспуха както е казал пепимоторс та направо изхвърляш тоя с катализатора и слагаш другия...след време ..изхвърляш и другия -слагаш фмф и се оправят още по добре нещата
                                мен ми се струва че тия неща бива да предупреждават в представителствата като си купуваш мотора -или направо там да ги правят щото мноо кофти -купува си човек нов мотор и вместо да кара първата му работа е да го...-разглоби и да се бори с мануали и тн..
                                Mного ама много си прав.Те при Еди ми казаха че с този аспух няма да върви.Аз мисля че карбуратора е добре защото ми казаха че са махнали всички ограничители,но самия аспух е с прегради и не може да издухва свободно газовете.Аз това искам да обясня че усещам как мотора има сила голяма обаче се спъва .Сега ще го закарам на Шарков в Стара Загора да ми го издъни и да го направи като спортните-прав ,а по нататък като подобрим финансовата дисциплина естественно едно ФМФ-че
                                Еи Митков,то не е само мотори бе ,Коли ,Жени Деца -Любовници
                                Всичко иска пари,дагое.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X