Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Общи приказки и простотии !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тогава по-добре сменяй, не си прави експерименти, защото "цената" не си залужава риска

    Коментар


    • вазможно ли е мотора от това да малее щото и моя не е сменян
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • ае колеги някои знаели къде във варна или околните градове се продава екиперовка за ендуро
        Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
        Gas Gas EC 200

        Коментар


        • колко пари е една туба антифриз
          KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

          Коментар


          • Антифриз

            Не трябва да се кара с чист концетрат, защото той рзяжда гумените съединения. На всяка туба антифриз си има означено разреждането. Ти как разбра че караш с чист концетрат да не си пийна.
            Също много важна е и периодиката на смяна на антифриза. При нормална употреба качественият антифриз трябава да се сменя на 2 години а при нашите условия не повече от 1 година. В състава на антифриза има доста голямо количество стабилизатори, които да го поддържат в дадено състояние, след това антифриза прави каквото си иска с частите на двигателя и тогава няколко протекли съединения ще са ти най-малкият проблем. Има случай /при автомобилите/ на пробита глава в следствие на стар антифриз. Така че си помислете добре как да работите с антифриз - това не е вода със спирт. И най-вече трябва да се използва хубав марков антифриз. По-скъпата му цена би спестила доста разходи
            Иво Георгиев
            Gworkshop

            Коментар


            • А защо трябва да се долива дестилирана вода? Това да не е акумулатора да има значение за електролита, все пак ако на някой му е прегрявала кола на пътя знае че всяка вода, дори от близката канафка върши по-добра работа от никаква такава?

              Коментар


              • Ти по-добре трябва да знаеш защо, учил си ги тея работи. Чешмяната вода /не винаги/ е "твърда", може да се получат отложения от котлен камък по ламелите на радиатора, а знаеш колко малки са обемите там и котления камък колко добре провежда топлина. Също така примесите могат да реагират с въпросните стабилизатори и други компоненти на антифриза и да се получи нежелан ефект.
                Не трябва да се кара с чист антифриз и заради визкозитета - водната помпа не може да постигне достатъчна скорост на потока с по-вискозна течност. Също така и топлообмена намалява. По принцип на топлообмена на антифриза е по-малък от този на чистата вода, а пък на концентрата да не говориме.

                ПС. Айде стига, че оспамихме хубавата тема
                Последно редактирано от iva_kx; 24-01-07, 21:04.
                DCRT®

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнение
                  Не трябва да се кара с чист концетрат, защото той рзяжда гумените съединения. На всяка туба антифриз си има означено разреждането. Ти как разбра че караш с чист концетрат да не си пийна.
                  Също много важна е и периодиката на смяна на антифриза. При нормална употреба качественият антифриз трябава да се сменя на 2 години а при нашите условия не повече от 1 година. В състава на антифриза има доста голямо количество стабилизатори, които да го поддържат в дадено състояние, след това антифриза прави каквото си иска с частите на двигателя и тогава няколко протекли съединения ще са ти най-малкият проблем. Има случай /при автомобилите/ на пробита глава в следствие на стар антифриз. Така че си помислете добре как да работите с антифриз - това не е вода със спирт. И най-вече трябва да се използва хубав марков антифриз. По-скъпата му цена би спестила доста разходи
                  много е гъста течността и по това съдя, че е концентрат.Все пак съм шофьор(карам кола) и си имам напредстава какво е концентрат и какво не е концентрат!
                  YAMAHA WR450F

                  Коментар


                  • Искам и да питам още една простотия.Пиньона ми се износи дотолкова,че почнаха да прескачат по 4-5 зъба като влезе в ротакс или както там се казва.Та искам да попитам - утре ще се обаждам на карловската фирма да си поръчам нов пиньон.Фабрично му дават на моя мотор с 13 зъба.Ако му поръчам с 12 дали няма да стане по мощен в по ниски обороти?Моля някой по образован от мен по този въпрос да ми отговори за да знам с колко зъба да си поръчам!!!
                    YAMAHA WR450F

                    Коментар


                    • еми да ако отпред е по малко а отзад по голям повече мощност ще има в ниските обороти
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от mureto Преглед на мнение
                        като влезе в ротакс или както там се казва
                        Ротакс е австрийска марка двигатели. На доста италиански машинки слагат такива. Мисля, че се опитваш да кажеш "като влезе в обороти"; "като отвори клапата"; "като му дойде пауъра" - на чист български
                        Темата за пиньоните и ефекта от различния размер от стандартния е обсъждана доста пъти, потърси из форума. Най-общо - ако сложиш по-малък отзад, ще има по-малка "тяга" и по-висока максимална скорост.
                        DCRT®

                        Коментар


                        • По-добре остави предния, а увеличи задния, зависи какво целиш де аз на Ямахата ми(ДТ125)бях смалил предния и вдигнал задния, така получаваш висока мощност на задното колело за сметка на ниска скорост. Можеш също така да си направиш два предни пиньона, примерно ако в момента си 13 зъба обикновенно има възможност да се "пипа"с по 2 зъба повече или по-малко. Така можеш да си направиш един 11 зъба за висока мощност, и един 15 за скорост, така ако си на преход някъде за 10мин. можеш да смениш предавките, и не ти пречи в раницата. Естественно това е сам примерно нямам представа какви пиньони могат да станат при твоят мотор, с каква стъпка ти е веригата, ако е 428 имаш по-голяма възможност да пипаш предния пиньон понеже звената са по-къси и повече се "кълчат"ако си с 520 е по-кофти споерд мен де.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                            Ротакс е австрийска марка двигатели. На доста италиански машинки слагат такива. Мисля, че се опитваш да кажеш "като влезе в обороти"; "като отвори клапата"; "като му дойде пауъра" - на чист български
                            .
                            Това имах впредвид .(като му дойде ищака )
                            YAMAHA WR450F

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                              По-добре остави предния, а увеличи задния, зависи какво целиш де аз на Ямахата ми(ДТ125)бях смалил предния и вдигнал задния, така получаваш висока мощност на задното колело за сметка на ниска скорост. Можеш също така да си направиш два предни пиньона, примерно ако в момента си 13 зъба обикновенно има възможност да се "пипа"с по 2 зъба повече или по-малко. Така можеш да си направиш един 11 зъба за висока мощност, и един 15 за скорост, така ако си на преход някъде за 10мин. можеш да смениш предавките, и не ти пречи в раницата. Естественно това е сам примерно нямам представа какви пиньони могат да станат при твоят мотор, с каква стъпка ти е веригата, ако е 428 имаш по-голяма възможност да пипаш предния пиньон понеже звената са по-къси и повече се "кълчат"ако си с 520 е по-кофти споерд мен де.
                              520 е стъпката на веригата.Твоя пример е добър,но сега отивам да свалям пиньона и мисля,че трябва да се свали един капак където предпазва пиньона,но ако без махане на капака става може да последвам примера ти.По принцим на мен висока скорост не ми трябва, пък и то много рядко ползвам 6-та скорост, дори и 5-та
                              YAMAHA WR450F

                              Коментар


                              • ето го пиньона,но този ръб където съм показал дали е фабричен или веригата го е издълбала?



                                YAMAHA WR450F

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X