Тогава по-добре сменяй, не си прави експерименти, защото "цената" не си залужава риска
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Общи приказки и простотии !
Свий
X
-
Антифриз
Не трябва да се кара с чист концетрат, защото той рзяжда гумените съединения. На всяка туба антифриз си има означено разреждането. Ти как разбра че караш с чист концетрат да не си пийна.
Също много важна е и периодиката на смяна на антифриза. При нормална употреба качественият антифриз трябава да се сменя на 2 години а при нашите условия не повече от 1 година. В състава на антифриза има доста голямо количество стабилизатори, които да го поддържат в дадено състояние, след това антифриза прави каквото си иска с частите на двигателя и тогава няколко протекли съединения ще са ти най-малкият проблем. Има случай /при автомобилите/ на пробита глава в следствие на стар антифриз. Така че си помислете добре как да работите с антифриз - това не е вода със спирт. И най-вече трябва да се използва хубав марков антифриз. По-скъпата му цена би спестила доста разходиИво Георгиев
Gworkshop
Коментар
-
А защо трябва да се долива дестилирана вода? Това да не е акумулатора да има значение за електролита, все пак ако на някой му е прегрявала кола на пътя знае че всяка вода, дори от близката канафка върши по-добра работа от никаква такава?
Коментар
-
Ти по-добре трябва да знаеш защо, учил си ги тея работи. Чешмяната вода /не винаги/ е "твърда", може да се получат отложения от котлен камък по ламелите на радиатора, а знаеш колко малки са обемите там и котления камък колко добре провежда топлина. Също така примесите могат да реагират с въпросните стабилизатори и други компоненти на антифриза и да се получи нежелан ефект.
Не трябва да се кара с чист антифриз и заради визкозитета - водната помпа не може да постигне достатъчна скорост на потока с по-вискозна течност. Също така и топлообмена намалява. По принцип на топлообмена на антифриза е по-малък от този на чистата вода, а пък на концентрата да не говориме.
ПС. Айде стига, че оспамихме хубавата тема
Последно редактирано от iva_kx; 24-01-07, 21:04.DCRT®
Коментар
-
много е гъста течността и по това съдя, че е концентрат.Все пак съм шофьор(карам кола) и си имам напредстава какво е концентрат и какво не е концентрат!Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнениеНе трябва да се кара с чист концетрат, защото той рзяжда гумените съединения. На всяка туба антифриз си има означено разреждането. Ти как разбра че караш с чист концетрат да не си пийна.
Също много важна е и периодиката на смяна на антифриза. При нормална употреба качественият антифриз трябава да се сменя на 2 години а при нашите условия не повече от 1 година. В състава на антифриза има доста голямо количество стабилизатори, които да го поддържат в дадено състояние, след това антифриза прави каквото си иска с частите на двигателя и тогава няколко протекли съединения ще са ти най-малкият проблем. Има случай /при автомобилите/ на пробита глава в следствие на стар антифриз. Така че си помислете добре как да работите с антифриз - това не е вода със спирт. И най-вече трябва да се използва хубав марков антифриз. По-скъпата му цена би спестила доста разходиYAMAHA WR450F
Коментар
-
Искам и да питам още една простотия.Пиньона ми се износи дотолкова,че почнаха да прескачат по 4-5 зъба като влезе в ротакс или както там се казва.Та искам да попитам - утре ще се обаждам на карловската фирма да си поръчам нов пиньон.Фабрично му дават на моя мотор с 13 зъба.Ако му поръчам с 12 дали няма да стане по мощен в по ниски обороти?Моля някой по образован от мен по този въпрос да ми отговори за да знам с колко зъба да си поръчам!!!YAMAHA WR450F
Коментар
-
Първоначално публикуван от mureto Преглед на мнениекато влезе в ротакс или както там се казва
Ротакс е австрийска марка двигатели. На доста италиански машинки слагат такива. Мисля, че се опитваш да кажеш "като влезе в обороти"; "като отвори клапата"; "като му дойде пауъра" - на чист български 

Темата за пиньоните и ефекта от различния размер от стандартния е обсъждана доста пъти, потърси из форума. Най-общо - ако сложиш по-малък отзад, ще има по-малка "тяга" и по-висока максимална скорост.DCRT®
Коментар
-
По-добре остави предния, а увеличи задния, зависи какво целиш де аз на Ямахата ми(ДТ125)бях смалил предния и вдигнал задния, така получаваш висока мощност на задното колело за сметка на ниска скорост. Можеш също така да си направиш два предни пиньона, примерно ако в момента си 13 зъба обикновенно има възможност да се "пипа"с по 2 зъба повече или по-малко. Така можеш да си направиш един 11 зъба за висока мощност, и един 15 за скорост, така ако си на преход някъде за 10мин. можеш да смениш предавките, и не ти пречи в раницата. Естественно това е сам примерно нямам представа какви пиньони могат да станат при твоят мотор, с каква стъпка ти е веригата, ако е 428 имаш по-голяма възможност да пипаш предния пиньон понеже звената са по-къси и повече се "кълчат"ако си с 520 е по-кофти споерд мен де.
Коментар
-
Това имах впредвидПървоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
Ротакс е австрийска марка двигатели. На доста италиански машинки слагат такива. Мисля, че се опитваш да кажеш "като влезе в обороти"; "като отвори клапата"; "като му дойде пауъра" - на чист български 

.
.(като му дойде ищака
)
YAMAHA WR450F
Коментар
-
520 е стъпката на веригата.Твоя пример е добър,но сега отивам да свалям пиньона и мисля,че трябва да се свали един капак където предпазва пиньона,но ако без махане на капака става може да последвам примера ти.По принцим на мен висока скорост не ми трябва, пък и то много рядко ползвам 6-та скорост, дори и 5-таПървоначално публикуван от Gichev Преглед на мнениеПо-добре остави предния, а увеличи задния, зависи какво целиш де аз на Ямахата ми(ДТ125)бях смалил предния и вдигнал задния, така получаваш висока мощност на задното колело за сметка на ниска скорост. Можеш също така да си направиш два предни пиньона, примерно ако в момента си 13 зъба обикновенно има възможност да се "пипа"с по 2 зъба повече или по-малко. Така можеш да си направиш един 11 зъба за висока мощност, и един 15 за скорост, така ако си на преход някъде за 10мин. можеш да смениш предавките, и не ти пречи в раницата. Естественно това е сам примерно нямам представа какви пиньони могат да станат при твоят мотор, с каква стъпка ти е веригата, ако е 428 имаш по-голяма възможност да пипаш предния пиньон понеже звената са по-къси и повече се "кълчат"ако си с 520 е по-кофти споерд мен де.YAMAHA WR450F
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар