Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тест на 450 4Т

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    аз пък си мисля че не си
    като го вземеш и ти ще го разбереш ама ще е късно
    според мен ще е супер да си вземеш WR но 250 кубиковия модел

    Коментар


    • #32
      Щом казваш... ...Добре Митков, кажи ми причини заради които да не си взема кросов мотор Все пак ти си навътре с нещата

      Коментар


      • #33
        А, ето и едно сравнение между по-малките братчета:
        http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=2019

        Коментар


        • #34
          И аз бях инат като малък ,ама тоя бие всички рекорди
          Митков, обясни му за сто и първи път, бе!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Краси К
            А, ето и едно сравнение между по-малките братчета
            Диаграмите на Хондата са с доста по-добри показателе в средните и по-високите, но на практика как е незнам, ако някой ги е тествал и двата да сподели впечатления

            Коментар


            • #36
              Петре нищо няма да ти казвам
              все пак като питаш някого за нещо и той ти отговори не е зле да се вслушаш иначе ЗАЩО ЩЕ ГО ПИТАШ
              Щом си си решил да правиш нещо така или иначе
              Като ти е толкова мерак взимай го тоя 426 и тва е
              По принцип никой тука не ти мисли лошото.А виждаш че всички те съветват да вземеш по малък мотор АЗ самия съм минал горе долу по тия пътеки така че те разбирам Но повярвай ми винаги като се вслушаш в съветите на някой който преди тебе е минал по твоя път е много по лесно
              400 или 426 ще ти е голям .не че няма да го караш Просто няма да ти е КЕФ през цялото време ще гледаш да не паднеш,щте те умори за нула време.а по някое време ще му строшиш и съединителя по някой баир след което ще смениш съединителя но няма да изчистиш добре парчетата от двигателя.или и да ги изчистиш няма да смениш целия съединител а само счупените дискове което ще доведе и до други проблеми по някое време ще вземе да ти писва особенно след като на някой много стръмен баир из вашия край някой с иж или с някакъв друг по слаб от твоя мотор се качи и те изпревари а ти с тоя нов мотор направиш някоя излагация е тогава вече с сигурност ще ти писне и ще вземеш да си мислиш че нещо тая работа не е за тебе след което може би ще си вземеш някое джипче или некой "тунингован"голф и ще ходиш да бръмчиш.другия вариант е ако си много инат /какъвто май си/да продължиш да се мъчиш да го караш тоя мотор след което по някое време горе долу ще му хванеш челъмите но с цената на много усилия нерви и пари и много малко кеф и това е при положение че не си докараш някоя тежка контузия която да те извади за дълго от строя или съвсем да те откаже
              А сега ще ти обясня ако вземеш 250 4 тактов WR какво ще стане първо като вземеш да го караш ще установиш че много бързо му свикваш и ще почнеш много бързо да го караш къде ли не на яка ръчка от което много ще се кефиш и ще искаш да го караш повече и повече много бързо ще напреднеш и ще вземеш да минаваш разни други които отдавна карат това ще ти даде самочувствие и ще вземеш да ходиш и по пистите да скачаш и щурееш което ще ти хареса още повече по някое време ще ти се стори че тоя мотор вече ти е малък и ще си кажеш а бе що ли ги послушах тия и не си взех 426 ми че аз съм много добър след което ако ти удисат на акъла ще ти вземат 426 или 450 след което ако се върнеш пак малко по нагоре в това което отначало съм писал ще разбереш какво ще се случи

              Коментар


              • #37
                Жоро XR 600, на филмчетата от на Краси К сайта мисля че казват че Ямахата е по-мощна от Хондата, ама може и да не съм чул като хората В търново ми казаха че црф250х който сега продават, 2005 модел бил 28 коня Не знам но малко ми се вижда, при положение че 125 кросовете са около 40

                Митков, направо го отписа Пешката каквото и да си купи
                Пешо що не си смениш зъбаците да видиш каква разлика има
                No bike - no fun!

                Коментар


                • #38
                  В сайта има галерия, в тази галерия са дадени 2 диаграми, за мощност и въртящ момент.
                  При 7500 об. Хондата вади 22к.с., а Ямахата 14к.с., при 10000 и двете са по 26 к.с.
                  От 4000 до 8000 об. при Ямахата почти не се забелязва нарастване на въртящ момент, докато при Хондата много плавно прогресира нагоре.
                  Това ако наистина е така означава, че с Ямахата постоянно трябва да си "вдигаш прах", за да върви както трябва.

                  Коментар


                  • #39
                    тия криви не ги гледайте те са снети от мотори с нормални /стандартни /ауспуси
                    а по принцип ВСИЧКИ тестове дето съм чел пишат че стандартните ауспуси специално пък на WR250F за нищо не стават и са прекалено тихи
                    за WR250F като гледам всички са единодушни че трябва да му се сложи ограничител и валове от YZ модела имало и някакъв зелен кабел към карбуратора който трябва да се изключи
                    освен това почти всички препоръчват FMF Q Ауспух за този модел
                    след тези доработки които направо като гледам са задължителни мотора ставал вече годен за каране и си вървял съвсем подругому става и по мощен от хондата за нея пишат обаче че въпреки че е малко по слаба е много по удобна и се кара по лесно ямахата не съм я карал но CRF250X го пробвах при това с сменен ауспух а и кормилото беше от тези без пръчката по дебелите та много си е добре моторчето пали и с ритане супер лесно което много ме изненада ма като ви казвам лесно имам предвид че е лесно за всички не само за хора които знаят разни челъми малко меко ми се стори окачването като за по големи скоци ама аз съм и малко по тежък пък и то може да се отрегулира предполагам

                    Коментар


                    • #40
                      Инат съм си. Реших ще си зема ендуро при почти всички случаи!

                      Коментар


                      • #41
                        ама гледам че и за CRF250X чето пишат че най добре да му се смени вала с такъв от кросовия модел
                        па и ауспуха ама там гледам на йошимура наблягат повечето
                        иначе според мене като за европа най добре е акрапович от кривите дето гледах и таблицата с цените май най си заслужава пък и най лесно може да си го вземе човек в БГ връткаш на бат Събин едно телефонче и до няколко дена е у вас
                        друга идея е от аунера хигачи ауспух имат ендуро модел одобрен от FIM и не е скъп някои ако иска да ми звънне
                        взеха да пускат вече и китове 270кубика за CRF май не са и много скъпи даже мисля че по евтино идва от оригиналните части
                        освен да изчакам някои да потроши някой ЦРФ и после да взема да му сложа едно китче

                        Коментар


                        • #42
                          Митков, сега търся бубина (кутията където влиза кабела на свещта) за старата aprilia tuareg rally 125 с двигател rotax 123. Дали може да се намери от някъде, а от друг мотор или кола може ли да свърши работа също?
                          No bike - no fun!

                          Коментар


                          • #43
                            Митков прав си, че след тези доработки ще стане по-годен за каране, ама ми е интересно защо от Ямаха го пускат стандартно в това състояние. Не, че мотора е лош /далеч съм от тази мисъл/ и няма дя върви, но все пак.

                            Коментар


                            • #44
                              пускат го така да може да отговаря на разни щури изисквания от еколози катаджии и прочие.
                              а и за да издържа по дълго
                              те въобще напоследък май взиха като полуфабрикати да ги правят
                              па и гледат да им излязат по евтинко
                              въобще компромис между вного неща
                              те покрай това КТМ взеха да дърпат защото предлагат за всеки по нещо и то Race Redi както му викат
                              а японците от тая година се сетиха да си продават моторите с ялуминиеви кормила

                              Коментар


                              • #45
                                Митков, как е най-лесния и ефикасен начин да предпазиш КРОСОВИЯ си мотор си от кражба Ще можеш ли да ми кажеш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X