Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки Husaberg FE 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Доработки Husaberg FE 450

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    Внимавай с монтажа! Кормилото трябва да се ограничи за да удря ограничителите преди да удари края на хода на демфера иначе ще го съсипеш!
    Да ще го имам в предвид,аз вече поограничих завиването на мотора ,защото сложих предпазители на радиаторите и там трябваше да развия болтовете ,които са за ограничение иначе се удряха в самите предпазители.Ти с каква стойка си на твоя за захващането на Олинс или КТМ,защото тази на КТМ при Хусаберг не ми хареса много особенно монтажа един час съм пили да го наглася.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • От: Доработки Husaberg FE 450

      Искам да попитам някои знае ли каде в България има части за Хусаберг но по старичак ендуро модел 95 година 350 кубика трябва ми скоростна кутия но немога никаде да намеря ако знаете каде има ще чакам коментари благодаря ви предварително

      Коментар


      • От: Доработки Husaberg FE 450

        Колега с 6 скорости ли е..ако е мисля че ще стане от почти всички ХУСАБЕРГОВЕ.до 2003г.
        Може да видиш в ebay.co.uk

        Коментар


        • От: Доработки Husaberg FE 450

          13 месеца по-късно....!!!
          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

          Коментар


          • От: Доработки Husaberg FE 450

            Човека сподели че е продал. П.п. Има ли ъпдейти за моето окачване.
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • От: Доработки Husaberg FE 450

              Здравейте искам да ви попитам с какво масло карате вашите мотори? За мен дилемата е между Motul 300v double factory 10w40 и Motul 300v double factory 15w50 мотора ми е Husaberg FE450 2010г. ако може някой запознат да се обоснове защо едното е по-добро от другото специално за този мотор!

              Коментар


              • От: Доработки Husaberg FE 450

                Първоначално публикуван от bvv1 Преглед на мнение
                Здравейте искам да ви попитам с какво масло карате вашите мотори? За мен дилемата е между Motul 300v double factory 10w40 и Motul 300v double factory 15w50 мотора ми е Husaberg FE450 2010г. ако може някой запознат да се обоснове защо едното е по-добро от другото специално за този мотор!
                Motorex 10w50,10w60 Мotul V300 също е отличен избор.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • От: Доработки Husaberg FE 450

                  Първоначално публикуван от bvv1 Преглед на мнение
                  Здравейте искам да ви попитам с какво масло карате вашите мотори? За мен дилемата е между Motul 300v double factory 10w40 и Motul 300v double factory 15w50 мотора ми е Husaberg FE450 2010г. ако може някой запознат да се обоснове защо едното е по-добро от другото специално за този мотор!

                  И двете са отлични! Второто има по-добра течливост при високи температури!

                  Коментар


                  • От: До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                    Новото подобрение на мотора е свързано с височината и настройката на амортисиорите на мотора.Първото което се смени беше задната пружина ,защото моите килограми плюс екип и цялото бобино снара жение не позволяваха коректната работа на задния амортисиор,който пък от своя страна оказваше влияние на предницата.Проблема беше такъв че при подаване на газ мотора отзад потъваше и предницата става ше много нервна.По принцип предниците работат при определен градус около 30 ,когато се наруши този баланс и мотра започне да потъва отзад предницата става нервна и неконтрилируема.Другата важна част беше намаляването на височината на мотора без да се загуби СТАТИЧНИЯ МЪРТАВ ХОД на мотора.От пред е нужно само да се вкарат тъбите на предницата на вътре ,но отзад не е така.Отзад трябва да се свали задния амортисиор ,да се разглоби ,да се иакара масло и азот и тогава да се подмени една пластина която е в края на буталния стълб на амортисиора.За PDS има няколко размера които позволяват намаляането на височината на мотора.Така с това намаляване мотора остава компенсират отзад и отпред.Грешка е когато се охлабва пружината отзад и се остава свободна така самият амортисиор губи свойство на работа и при по бързо каране е неустойчив.При моделите с линкове отзад съществуват по дълги линкове за намаляване на височината,но за сметка на това мотора се издължава и става по труден за каране в Екстремни участъци с много завои.Дано да сте ме разбрали,знам и видях това лято че много хора свалят предниците само отпред,но това не е разрешение на проблема.Когато пробвате нещо което е направено на мотор като моя ,тогава ще си промените мнението за винаги.Сега с ботуш стигам земята спокойно и паданията по време на изкачванията ще бъдат много по малко от преди предполагам.Просто имаш по добър контрол на мотора това е.Предимство итам хората които са високи над 180см, но аз не съм от тях и за това ми се наложи това подобрение.Иначе пружината няма ше как да не я сменя.Даже съществува седалка за по ниски хора от 180 см която предполагам ще си взема също ,че не ми се съсипва мойта.
                    pepi можеш ли да ми дадеш точно модификацията на по-дългата пружина защото има няколко и не знам коя да си поръчам ,защото и аз като теб съм "по-къс"-172-3см.на-80кг. и си е проблем при по екстремно каране, както сам знаеш!

                    Коментар


                    • От: Доработки Husaberg FE 450

                      Първоначално публикуван от mx rider Преглед на мнение
                      И двете са отлични! Второто има по-добра течливост при високи температури!
                      Което пък от своя страна е супер важно, понеже както сами знаете нормалната работна температура на тези двигатели е към 110 градуса, а се случва да работят и при 130 и нагоре градуса.

                      10w40 е приложимо само при употреба с възможност за добро охлаждане.

                      Коментар


                      • От: Доработки Husaberg FE 450

                        Здравейте, аз имам един може би глупав за вас въпрос но все пак да попитам.Понеже често раглеждам мотори срещам марките Husaberg, Huskwarna и husqvarna . Каква е разликата или това е една и съща марка?
                        По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

                        Коментар


                        • От: Доработки Husaberg FE 450

                          Husaberg и Husqvarna са си отделни и различни марки. Такава марка Huskwarna няма, грешно написано е просто.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • От: Доработки Husaberg FE 450

                            Ясно,мерси !
                            По-добре провален опит,от колкото да не си опитал. :)

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X