Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки Husaberg FE 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

    Е така ги прават моделите 390
    Последно редактирано от pepimotos; 25-07-09, 19:33.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #32
      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

      Ктм си имат готов двутактов инжекцион от години, просто го пазят като асо в ръкава за деня в който няма да може вече без него. Зер пари струва, и ще оскъпи машината.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

        Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
        Колега ,ако ще практикуваш супермото може да се избере 570 ,но лично на мен ми се струва доста за ендуро.Мотора е много плавен ,но имайте в предвид че е 570 кубика.По тази причина даже изкараха 390 че другите модели са доста силни,това са коментари на специалисти.Няма смисъл да се купува чак токолкова мощен мотор и после не се използва и половината на потенциала.450 за мен е доста апък не знам с 570 какво ша правят хората.
        fe570 .
        Уникална машина. разликата с фе450 е само 500гр.
        В Стара Загора се видя какво правят хората (Ерик Брандауер). Освен това има програматор за режима на работа на инжекциона. Едната точно съвпадала с работата на 450-тката. Караха го за тест от ендуро шампионата, нека да споделят впечатления. Наистина е хаи-енд продукт. Що се чудя още?
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #34
          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

          Имай предвид че тези 500 грама ще ги усетиш като 5000 ако са концентрирани в двигателя. А не виждам къде другаде ще са. Не че трябва да те отказва де.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #35
            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

            Пак гледате хора които са се занимавали години с триал,и после всичко което показват изглежда елементарно.Не би трявало да гледате хора с опит а хора Които идват зада пробват машината ,хора които практикуват свободно ендуро.Няма много логика и за това с ботона на инжекциона променя начина на вървене ,но никога спесицификита на570 ще станат като на 450или обратното.Радвам се поне че хората оценяват новия модел.Едно не разбирам виждам че има хора с този мотор и в Бг ,но нищо не коментират ЗАЩО ЛИ""""""".Ако беше толква лесно да секара 570 нямаше да има други модели,мотора е по лек ,но има много по силни спирачни ефекти на двигатела които много измарят.З аменлично е прекалено такава голяма кубатура без значение коя марка е винаги са ме привличали контролируемите двигатели.
            Последно редактирано от pepimotos; 28-07-09, 23:40.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #36
              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

              Сигурно са прекалено заети да го карат
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #37
                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                Mашината е наистина прекрасна.Който има 16000лв може да си я купи.
                Относно представянето и от фирменното лице,не виждам нищо ново.Човека просто си може,и на какъвто и съвременен мотор да се качи ще покаже всички чалъми еднакво.Инжекциона задължително ще се наложи,но може би е в процес на доусъвършенстване.С тези три режима малко е сложно на водача.
                Естествнно това е мое мнение.

                Коментар


                • #38
                  До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Имай предвид че тези 500 грама ще ги усетиш като 5000 ако са концентрирани в двигателя. А не виждам къде другаде ще са. Не че трябва да те отказва де.
                  Не деите да ме оставяте да бъркам, обяснете с думи прости. ако знаете де.
                  от 500 на 5000, двигател, не я знам тази математика.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • #39
                    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                    Много е просто по големия двигаел има по голяма сила ,не се контролира толкова добре и те измаря много .При всяко връщане на газта ти си ту напред ту назад е това цялата история ,това те съсипва по време на каране.Доброто е чеможеш да го караш като кола автоматик,не сменяш скорости.А за ботона на инжекциона ,ако не спреш мотора не можеш да смениш картата на програмиране защото трябва да се махне едно гумено чорапче което я закрива,не е като ботон на 2тмотори.Джартата е прав на един като Ерик Брандауер или както е дайте му ако ще и балканче пак ша кара добре.Това е и винаги плюса на професионалистите и за това казвам че е по добре да се пробва от хора като нас които практикуваме ендурото като хоби.
                    Последно редактирано от pepimotos; 28-07-09, 23:52.
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                      Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                      Не деите да ме оставяте да бъркам, обяснете с думи прости. ако знаете де.
                      от 500 на 5000, двигател, не я знам тази математика.
                      Наведи мотора на 45градуса и му сложи още едно кило на седалката и ще видиш за какво става дума.Да не говорим ако трябва да се подпреш на доста по ниско от нивото на гумата.
                      Не забравяй че човек -нормален човек, вдига около 100кг ,всъшност ги помества.Всяко не добре балансирано килограмче е тежест която се увеличава в пъти при различните ситуации.Ако прибавиш и умората тогава е по две.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                        Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                        А за ботона на инжекциона ,ако не спреш мотора не можеш да смениш картата на програмиране защото трябва да се махне едно гумено чорапче което я закрива,не е като ботон на 2тмотори.
                        Така идва серийно, но може да си поръчаш тунингов превключвател който сменя режимите в движение.Да не говорим че можеш да си поръчаш електроника която върви с кабел и диск със софтуер
                        Гаранцията отпада обаче при това положение.
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #42
                          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                          Инжекциона задължително ще се наложи,но може би е в процес на доусъвършенстване.С тези три режима малко е сложно на водача.
                          ..всички които зная и вече са с мотори с инжекицион споделят че...не щат и да ЧУЯТ повече за карбуратори

                          Коментар


                          • #43
                            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                            ..всички които зная и вече са с мотори с инжекицион споделят че...не щат и да ЧУЯТ повече за карбуратори
                            Вярвам ти,неизбежно е.Предполагам че при рязкото подаване на газ няма да има никакво зачудване/ефекта на ускорителната помпа/.Прехода от ниски към високи обороти ще е перфектен.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                              Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                              Вярвам ти,неизбежно е.Предполагам че при рязкото подаване на газ няма да има никакво зачудване/ефекта на ускорителната помпа/.Прехода от ниски към високи обороти ще е перфектен.
                              Навремето карахме с моторджиите по Стара Планина и Родопите. Мъка беше как с големите денивелации се мъчеха и колегите, настройки, жигльори... абе карбуратор. Този инжекцион си отчита всичко и си работи. Просто инжекцион. На времето спор имаше за Р1 на ямяха, карбураторната версия или спринцовката. Сега няма спор. Онуй с дупките, жилата и жигльорите е олд фешън.
                              Въпрос: Кое е по добро, КТМ 450 или 530. Само не казвайте: - спроред зависи.
                              За БЕРГ-а също. Ако приемем че струва едни и същи пари, кой е по добрия мотор.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #45
                                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                                Въпрос: Кое е по добро, КТМ 450 или 530. Само не казвайте: - спроред зависи.
                                За БЕРГ-а също. Ако приемем че струва едни и същи пари, кой е по добрия мотор.
                                Сега,значи аз ще ти отговоря както виждам нещата според мен.
                                Аз избрах Бета 525 пред 450 не защото е по силна и с нея ще хвръкна в космоса,а защото смятам че по големия двигател ще има по дълъг живот.
                                Аз съм около 100 кила и по малкия двигател ще се натоварва повече с мене.Тежеста на мотора е с 500грама повече от 450-тката,което според мен е минимално.
                                Ако питаш мен си купи по големия!!!!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X