Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки Husaberg FE 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Доработки Husaberg FE 450

    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
    Също така има цялата гама Хусаберг и КТМ, много добри изпълнения.
    И това ако не е мания здраве му кажи.
    Линк или нещо подобно ще може ли да дадеш? Мерси.
    OffRoad-a - за някои е страст, за други хоби, за трети професия, а за мен - начин на живот !!!

    Коментар


    • От: Доработки Husaberg FE 450

      Първоначално публикуван от Спас Спасов Преглед на мнение
      Линк или нещо подобно ще може ли да дадеш? Мерси.
      Съжалявам,но няма как да пусна линк защото моделчетата са в официално представителство на Хусаберг и КТМ.Не знам да ли това е нещо съранично от магазина или не ,но в нета няма нито един линк.Предполага се че в БГ в представителството на КТМ и Хусаберг трябва да ги има в наличност.Иначе моделчетата са доста реални ,даже на КТМ има нормалната версия и тази на 6 дена от Португалия.
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • От: Доработки Husaberg FE 450

        Последната доработка на Хусаберга е тази но за съжаление не съм я пробвал как действа все още.Предполагам че ще има много добри отзиви.Ако някой от форума има подобно нещо ,нека да изрази мнение .
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • От: Доработки Husaberg FE 450

          аз имам такова от години-карал съм го на КТМ и сега (с подходящия under the bar mount) го прехвърлих на моя ФЕ570...наблюденията ми показват, че този демпфер (а може би и целия набор от подобни демпфери-с отворена система) е неподходящ за новите Хусаберг. Този мотциклет е малко "по-чевръст" в завиването от останалите (поне такава е идеята) и демпфера като, че ли "изостава".....т.е получава се една система: мотор-демпфер, в която синхрона някак си куца...Смятам, че по-добрата инвестиция в тази посока, ще е новия Ohlins SD, версия 2.1...той е под налягане и e доста по-адекватен като реакция.
          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

          Коментар


          • От: Доработки Husaberg FE 450

            Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
            Последната доработка на Хусаберга е тази но за съжаление не съм я пробвал как действа все още.Предполагам че ще има много добри отзиви.Ако някой от форума има подобно нещо ,нека да изрази мнение .
            Ползвам такъв на моя FE450 2009 и съм си супер щастлив с него. Имам същия и на другите ми 2 мотора Yamaha WR450F и WR250F и навсякъде е незаменим помощник при бързо (рали) каране. Стандартно на бързо рали каране го ползвам на 7 клика от пълно завит. Ако терена е по техничен с много пътеки отвивам още 180 градуса. Това ми е настройката за последните 8 години.

            Коментар


            • От: Доработки Husaberg FE 450

              Благодаря за отзивите, и аз си мисля че ще е нещо доста полезно.За новия модел го гледах и според мен е доста скъпа играчка за карането което аз правя и километрите които изминавам за една година.Залагам доста на този модел и се надявам че няма да има проблеми.

              Само да попитам за настройките как точно се регулира ,съществуват варианти с кликове и после с определени градуси или как.Благодаря предварително.
              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

              Коментар


              • От: Доработки Husaberg FE 450

                Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение

                Само да попитам за настройките как точно се регулира ,съществуват варианти с кликове и после с определени градуси или как.Благодаря предварително.
                Не си изхвърляй книжката, там ти ги има оптималните настройки и комбинации за крос, ендуро или рали. Винтовете които са ти отстрани са за зоните в които да работи.Това с черната тапа не го барай. Другото ти е за степента на компресията никога докарай отхлабен или затегнат поне с един два клика.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • От: Доработки Husaberg FE 450

                  Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                  Ползвам такъв на моя FE450 2009 и съм си супер щастлив с него. Имам същия и на другите ми 2 мотора Yamaha WR450F и WR250F и навсякъде е незаменим помощник при бързо (рали) каране. Стандартно на бързо рали каране го ползвам на 7 клика от пълно завит. Ако терена е по техничен с много пътеки отвивам още 180 градуса. Това ми е настройката за последните 8 години.
                  Имаш в предвид 180 градуса назад от седемте клика нали, за да може мотора да е по-лесен за завиване в спънатите зони. Предполагамq че 180 градуса са определен брой кликове.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 19-07-10, 11:01.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • От: Доработки Husaberg FE 450

                    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                    Имаш в предвид 180 градуса назад от седемте клика нали, зада може мотора да е по лесен за завиване в спънатите зони.Предполагам че 180 градуса са определен брой кликове.
                    Да, казвам ти 180 градуса, защото не помня колко клика са това. Настроил съм си го на 7 клика и черната стрелка съм я направил при това положение да сочи към мен(тя се вади като я издърпаш нагоре). Когато караме главно пътеки го отвивам да сочи напред. Същевременно може и междинни варианти сочейки на ляво или дясно според терена и температурата. Когато е много студено маслото става гъсто или когато е много топло става по рядко.

                    Коментар


                    • От: Доработки Husaberg FE 450

                      Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                      Да, казвам ти 180 градуса, защото не помня колко клика са това. Настроил съм си го на 7 клика и черната стрелка съм я направил при това положение да сочи към мен(тя се вади като я издърпаш нагоре). Когато караме главно пътеки го отвивам да сочи напред. Същевременно може и междинни варианти сочейки на ляво или дясно според терена и температурата. Когато е много студено маслото става гъсто или когато е много топло става по рядко.
                      Много ти благодаря за изчерпателния отговор,ще го пробвам на всички варианти,да видя как точно ще ми пасне на мен.Още веднъж благодаря за коментаите.
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • От: Доработки Husaberg FE 450

                        Последен въпрос за амортисьора към по просветените.Черното копче в ляво за какво е, днес си играх с него и ми казаха да не го пипам защото то регулирало някакво налягане за бърза и бавна скорост на амортисьора.Какво ли имат в предвид,рязкост на връщане или какво.Просто питам за информация ,че мен тия неща доста ме дразнаят когато нямам обяснение по даден въпорс.
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • От: Доработки Husaberg FE 450

                          това, което наричаш копче е капачка под, която се намира винт, който регулира High Speed кръга....този винт уж е настроен и не се пипа, или ако се пипа се започва с отвиване на 2 1/2 оборота и плавно се затяга ако има нужда....този кръг е най-активен, когато другата врътка е охлабена.....нещо като stand-by защита от внезапни удари....като навиваш врътката, този кръг постепенно намалява своето влияние върху демпфирането-от центъра към края..Това няма как да го провериш, ритайки предната капла...Всичко това го пише в манюала или на сайта..
                          .Между другото-всеобща заблуда е, че демпфера решава проблеми на окачването-да ги "маскира"-да, но не и да ги реши...ако имаш такива, по-добре дай парите за "ревалвинг" и пружини, също така имай впредвид, че стойките за монтажа трябва да са за короните на Берг-а....
                          Последно редактирано от suhoi27; 19-07-10, 22:39.
                          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                          Коментар


                          • От: Доработки Husaberg FE 450

                            аз също ползвам такъв демпфер и на предишния си ехс200 и сега го прехвърлих на 125 то..много съм доволен ..не знам за тежки мотори но леки когато караш че и на "рали" участъци е абсолютно необходим за да може да се кара бързо и да останеш на пътя..освен всичко друго вече на няколко пъти много помага и може би и ме е спасявал от доста тежки падания при изненадващи удари в скрити камъни коловози дънери и прочее, без такова нещо много лесно може да се пребиеш..на мотокрос също много помага и може да спаси положението в доста ситуации..лично според мен би трябвало всички мотори серийно да си излизат с такова устройство..сега хонда вече имат серийно но доколкото съм карал не е толкова мощен и добър като този от олинс ..много добра инвестиция ..а и може би хусаберга наистина се нуждае от такъв защото доколкото съм карал такива наистина "стееринга " е доста бърз може би заради изнесената тежест от двигателя

                            ..що се отнася до настройките ..определих ги опитно и понякога ги променям според терена а и го взех от е-бей моя нов бе но нямаше мануал нито никакво упътване..общо взето като усетиш колебания в кормилото го натягаш както и при повишен риск от удари по пясъци и меко също а иначе като усетиш че е прекалено натегнат и мотора не завива само с накланяне а тр и усилие с ръцете и стееринга е прекалено бавен го отпускаш..при мотокрос и големи скоци при които за баланс тр да връткаш и кормилото също е добре да е по поотхлабен...иначе ти забавя реакцията и баланса във въздуха и става страшничко ..това поне е от моя досегашен опит с тази джаджа

                            Коментар


                            • От: Доработки Husaberg FE 450

                              Благодаря на всички за мненията.Аз ще направя едно пояснение,относно монтажа .Пръстена който се закрепва за рамата на мотора ,КАЗВАТ че е същия като на КТМ.Това не е така трябва доста да се поизпили в двата края зада може да легне добре и да не пречи на монтажа на тройника.Иначе всичко друго е добре с изключение че са ми объркали стойките за дампфера ,но ще дойдат на време .Това е което забелязах при монтажа на металния пръстен,просто Хусаберга има много малко място за захващане в зоната на лагера и от там идва всичко,но с една хубъва пиличка всичко се нагажда.сега остава само да ми пратят стойките за кормилото и съм Ок.

                              п.п Нека който е слагал метален пръстен който не е на КТМ оригинален да кажа как е монтажа,защото пак повтарям с ОРИГИНАЛНИЯ на КТМ не става от първия път.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • От: Доработки Husaberg FE 450

                                Внимавай с монтажа! Кормилото трябва да се ограничи за да удря ограничителите преди да удари края на хода на демфера иначе ще го съсипеш!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X