Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки Husaberg FE 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

    Ето го и вече ауспуха монтиран на мотора.Да ви кажа че си милех че няма да се чува добре с трабата която има поставена или системата слип он ама жестоко се лъжа.Ако се махне тази тапа става направо нетърпимо ,затова не мисла и да я свалям.Това което забелязах между двата ауспуха е теглето на първо мяст ,второто е че Акрповича е изцяло прав от вътре ,като погледнеш от едната страна се вижда другия край ,нещо което при серийния модел не е така.Мотора се усеща по свободен в срени и високи режими докато серийния в високите го задържаше.И последното което се усеща е самия звук на мотора който се промени изцяло.Получавасе специфичен звук между гърменето на ауспуха и шуменето в горната част на мотора където е въздушния филтър.
    Прикачени файлове
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #17
      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

      Браво Пепка!
      Сега остава само да му се радваш.
      Виж инжекциона от тая гледна точка какъв благодат е.
      Няма жигльори, няма смеси, няма игра.
      Сменяш кюнчетата, слагаш отворения филтър и ламбда сондата си върши останалото, а ти си даваш газ.
      Последно редактирано от Жоро Донечки; 23-07-09, 23:38.

      Коментар


      • #18
        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

        Жоре така е ама има един проблем с Хусаберга ,в Европа може да сесложи само Акрапович на този модел ина че трябва да се препрогрмирва картат на инжекциона .Иначе е гляма работа свърши се вече с игли жигльори ,налягания височини и тем подобни.Но лошото е пак казвам че за сега слагат само тази марка ауспуси ,не че са лоши ама цената е малко прекалена иначе другото е много добре.Самия инжекцион е програмирана на базата на Акрапович и за това е цялата история кара се с нормалния ауспух илис Акрапович,иначе е прпрограмиране и не винаги нещата са както трябва.Затова по добре скъпо но пробвано и доказано отклкото неща които все още не познаваме.Аз все пак мисля че в Америка ще са първите които ще модифицират електрониката и инжекциона за техните модели ауспуси.
        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

        Коментар


        • #19
          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

          Хм...
          Макар че нямам претенцията да познавам добре инжекционните системи и по-точно тяхното управление(EKU-то) ми е трудно да се съглася с това което казваш.
          Според мен ламбда сондата не би правила разлика дали е Акрапович, дали е ФМФ или някой друг отворен "кюнец". Тя просто си измерва съдържанието на кислород в изгорелите газове, подава сигнал към управляващото устройство и то регулира сместа(бедна-богата).

          Ще ми е интересно да чуя експертни мнения по въпроса

          Коментар


          • #20
            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

            Абсолютно същия въпрос зададох и аз и това което съм написал беше отговора.Сега друг е въпроса дали се проииавеждат само Акрапович за този модел или не.Аз лично мисла че сичко е маркетинг и нищо друго,но като няма други модели ауспуси за този мотор поне тук аз се премирявам и стова което е в момента.Ша ви кажа ка е в действие ,то май сефтето ша е в БГ това и най ме радва.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #21
              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
              Според мен ламбда сондата не би правила разлика дали е Акрапович, дали е ФМФ или някой друг отворен "кюнец". Тя просто си измерва съдържанието на кислород в изгорелите газове, подава сигнал към управляващото устройство и то регулира сместа(бедна-богата).
              Не е така Жоро,ламбда сондата за дадения модел е направена да засича промените в кислородното съдържание на изгорелите газове в определени граници.При смяната на ауспуха с много по-различна пропускливост на газове от оригиналния ,се променя средата в която работи ламбда сондата,скоростта с която излизат газовете,температурата,и стойностите на кислорода се променят в други граници,и тогава компютъра трябва да прави други сметки.....Общо взето нещо такова би трябвало да става.....освен ако не е някакъв трик да те закичат точно с тоз ауспух....търговийка....
              Стефан Дянков

              Коментар


              • #22
                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                но като няма други модели ауспуси за този мотор поне тук аз се премирявам и стова което е в момента
                Ма ти си направо за оплакване с това ауспухче
                Некакъв си там Акрапович, к`во ли беше това

                Иначе и аз мисля, че схемата е маркетингова, нищо повече.
                Пък може и да грешим, знам ли. Нека се изкажат и други колеги... да видим

                п.п. Ето Стефан се включи. Има логика в това което казва.
                Но нещата наистина са доста тънки между технология и търговски трик.
                Последно редактирано от Жоро Донечки; 24-07-09, 00:20.

                Коментар


                • #23
                  До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                  Akrapovic е най-добрия ауспух който може да се купи за единица пари. По темата може да се напише цяла книга, но накратко - акрапович са фирмата която стегна коланите на всички останали фирми за ауспуси, и направи ауспуховият бизнес това което е в наши дни, с качеството на което сме свикнали в наши дни. Въобще изключвам технологиите им (маниашки), оборудването им (маниашко), мащабите на производството им (внушително), остават знания които не се намират всеки ден като си обелиш Киндер яйцето, а са добити с труд и мерак. Което е учудващо, предвид че бивша Югославия не е сред най-мотоциклетните държави в света, остава просто извода че Игор Акрапович (основателя) е гений.

                  Работата е докарана до там че тези ауспуси, в титаниевият им вариант, са не просто от титан, а от титан който се произвежда от Кобе Стийл специално за Акрапович, и до който другите "ауспухови" фирми нямат достъп.

                  Няма друга фирма която да е постигнала такъв възход, за толкова малко време, и това е нещо което не се постига случайно.

                  Конкретно за инжекционите - не знам при хусаберга как е, но повечето инжекционни едноцилиндровки за офроуд са с отворена система, демек пак действат на сляпо (не са като автомобилните затворени системи). Изключение е Хускварна, но там отново има трик - махне ли се оригиналния ауспух (с датчика), електрониката шунтира и минава в състезателен режим, отворен, в който не търси датчик.

                  При всички положения - недей да скърбиш за парите дадени за акрапович. Много са, но си ги струва.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Конкретно за инжекционите - не знам при хусаберга как е, но повечето инжекционни едноцилиндровки за офроуд са с отворена система, демек пак действат на сляпо (не са като автомобилните затворени системи). Изключение е Хускварна, но там отново има трик - махне ли се оригиналния ауспух (с датчика), електрониката шунтира и минава в състезателен режим, отворен, в който не търси датчик.
                    Демек инжекциона не следи какво излиза през аспуха? Тогава по какво се различава от карнубатора? На входа слагат ли нещо друго освен термометър и дебитомер?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                      Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
                      Демек инжекциона не следи какво излиза през аспуха? Тогава по какво се различава от карнубатора? На входа слагат ли нещо друго освен термометър и дебитомер?
                      Не е така.Има датчик в кривката
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #26
                        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                        Кросаците (кавазакито, хондата и сузукито), нямат никакви датчици след цилиндъра - нито в кривката, нито в ауспуха. За това за хондата и кавазакито се продават фабрични уреди за настройка на инжекциона, а при сузукито не се продават фабрични но независимите фирми работят по въпроса.

                        Различават се от карбуратора по много по-финото впръскване (инжектор), и по наличието на датчик за атмосферното налягане, датчик за температура на охладителната течност и датчик за това на коя скорост си.

                        Имат и TPS (датчик за положение на газта), но това го имаха и карбураторните.

                        Системата е отворена (не се самокоригира), което не означава че не е по-добра от карбуратора:

                        - Според това на коя скорост си, кривата на запалването и на горивното впръскване е различна (при предишните състезателни модели на заводските отбори запалването се менеше според включената предавка, но не и карбурацията).

                        - Компенсира промените в надморската височина.

                        - По-прецизно се впръсква гориво според условията.

                        Но това не е самокоригираща се система. Да речем че ако ти падне ауспуха, няма да промени сместа. По някое време поради обедняването на сместа двигателят ще загрее, датчика на температурата ще го отчете, и инжекционът ще вземе мерки, но това няма да е в реално време, а с голямо закъснение.

                        За Хусаберга - не знам. Щом има датчик на кривката - значи е по-умен от японските кросаци. Но той си е направен да работи и с акумулатор, предполагам са можели да се поотпуснат. А и все пак са за европейския пазар, минават регистрация и какво ли не.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                          Днес имах нови наблюдения относно ауспуха затова сядам да ги коментирам с вас.Първото нещо което ми направи впечетление беше че мтора при палене изкарва лек сивкав дим,веднага се обадих да попитам на какво се дължи това и всичко в този живот си има някакъв отговор.Първия, ами много е просто единия ауспух е с лабиринти от вътрешната страна ,става въпрос за серийния ,а другия е изцяло прав.При палене всеки един мотор изкарва лек пушек дои и нов да е при серийния ауспух е трудно да се види заради са мите кривки от вътре ,за сметка на това Акраповича е прав и много по лесно се забелязва този дим.Лично мене ме притесни това ,но след техтическия отговор на хората от Хусаберг работата вече е друга.Просто с този ауспух газовете излизат много по лесно,а с другия се задържат в искроуловитела и за това се получава така.След това мотора мога да го запало 50 пъти и нито капка пушек .Да ви кажа че сондата за която стана въпрос е на колектора на мотора ,което от една страна е плюс защото има модеи които сонди са на трабата на заглушитела и там вече рботата е доста по сложна когато се смени самия той.Хусаберга разполага с едно апаратче което е от типа Хард Диск в кйто са вкарани всички програми за работата на инжекциона и електрониката,но за сега с трите варианта които имам в моя са предостатъчно за човек с мойто ниво на каране тип любител.Относно похарчените пари за ауспуха ,ами това го правим хората не смного пари ,а с много мерак и любов към този спорт.
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Husaberg FE 450

                            Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                            Мислая че е около 50 коня, не знам със сигурност,но се кара много лесно лично аз си мислех други неща но не е така.Самия инжекцион не е така агресивен като на пример КТМ 530 който пробвах преди време.И когато си на мотора не се усеща самата тежест на мотора.Много лесно се седи спрял на място като в триала и се контролира много добре.Отлични спирачки на мотора мног силни и отзад не създават впечетлениет че не спират ,но когато натиснеш силно се блокират лесно.Лошото е че няма датчик който да ти показва колко бензин остава ,нищо че се вижда през резервоара .Все още не знам в кой от двата резервоара има повече безин и за това малко се бъркам.Разхода е около 7 литра,но пак казвам всичо е орентировъчно.Другото което ме впечетли е че мотора създава впечетление че не върви бързо и това е малко опсно.На 6 скорост с много малко газ върви с на 100 километра
                            Наистина се нуждая от мнения по въпросите свързани с новите Berg.
                            Два са новите модели :450 и 570.
                            теглото им е с 0,5 кг за по-големите кубици, иначе са близнаци. Еднаква рама, окачване и... всичко. Как да избера?
                            Днес карах 570-ката. Малий, тва е огън. Много силен, лек и плавен мотор. Малко твърд
                            Обаче плаши. Твърдо съм фен. Колебая се :
                            -По малък и плавен или якотго копеле, пък че се уча по дълго.
                            Разбрах, че SABIN има FE450, чувал ли е някой за какво става на въпрос, мнения, очевидци. На крейзи 6 в Ст.З. ще се правят тестове от БГ-асовете в ендурото. Очаквам реакция.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #29
                              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                              Колега ,ако ще практикуваш супермото може да се избере 570 ,но лично на мен ми се струва доста за ендуро.Мотора е много плавен ,но имайте в предвид че е 570 кубика.По тази причина даже изкараха 390 че другите модели са доста силни,това са коментари на специалисти.Няма смисъл да се купува чак токолкова мощен мотор и после не се използва и половината на потенциала.450 за мен е доста апък не знам с 570 какво ша правят хората.Тук даже доста хора махат 450 цилиндъра и монтират 390 защото е още по лек за каране ,в ендурото не се търси толкова мощ колкото в кроса на прмер.За окачването съм съгласен че е малко твърдо в началото когато е нов мотора ,но след едно добро регулиране на PDS и изчакване на самите амортисиори да се поотпуснат мотора става супер.Тук за моя ми препоръчаха да права промени чак след 700 километра или поне 5 6 карания на мото крос по 1 2 часа.Освен това в книжката за експлоатация на мотора е много добре обяснено как се настройват самите амортисиори и какви промени могат да се направат,защото Хусаберга е екипиран с тотално регулиращи се амортисиори и пружини както отпред така и отзад.Всичко е много комплектно и добре изяснено.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos

                                кавазаки хонда и сузуки нямат ламда сонда в ауспуха защото са си мотори за /затворен тип/ състезания не за движение по пътищата те си имат програма на инжекциона и тва е..макар че и при тях ако се сложи афтермаркет ауспух говорят че бивало да се препрограмира доколкото се разбира обаче специално при хонда препрограмирането ставало много лесно имат си програма около 300 долара май бе и с нея ставало лесно и то го казват и сравнително необразовани люде
                                хусаберга има ламда сонда защото включен на едната от кривите на електрониката отговаря на EURO изискванията за движение по пътищата а това няма как да стане без сонда в ауспуха само на твърда програма а и това си е модел ендуро с хомологации и т,н, но на тази крива мощтността му предполагам е почти наполовина като коне
                                ..сега ктм разработват и 2 тактови инжекциони и в момента ги тестват ..идеята не е нова вече има такива системи при пиаджо и други разни скутери както и за 2 тактови мотори за лодки извънбордови а хонда преди време имаха на париж дакар прототип дори...но както и да е
                                предполгам заради кризата леко поотложиха някои от фирмите въвеждането инак ако не бе тя най вероятно всичките вече щяха да са на инжекции от 2010 но сега някои не били сигурни че клиента ще понесе оскъпяването на крайния продукт.. или поне така казват

                                ...а пепи дето казва за 390 то не знам как ги преправят от450 само с цилиндър защото доколкото разбрах то диаметъра на 390 и 450 бил същия а хода бил намален на оригиналното 390 ..може би просто намалят диаметъра но то вече става нещо друго не като оригиналното 390

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X