До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип Pepimotos
Ето го и вече ауспуха монтиран на мотора.Да ви кажа че си милех че няма да се чува добре с трабата която има поставена или системата слип он ама жестоко се лъжа.Ако се махне тази тапа става направо нетърпимо ,затова не мисла и да я свалям.Това което забелязах между двата ауспуха е теглето на първо мяст ,второто е че Акрповича е изцяло прав от вътре ,като погледнеш от едната страна се вижда другия край ,нещо което при серийния модел не е така.Мотора се усеща по свободен в срени и високи режими докато серийния в високите го задържаше.И последното което се усеща е самия звук на мотора който се промени изцяло.Получавасе специфичен звук между гърменето на ауспуха и шуменето в горната част на мотора където е въздушния филтър.
Ето го и вече ауспуха монтиран на мотора.Да ви кажа че си милех че няма да се чува добре с трабата която има поставена или системата слип он ама жестоко се лъжа.Ако се махне тази тапа става направо нетърпимо ,затова не мисла и да я свалям.Това което забелязах между двата ауспуха е теглето на първо мяст ,второто е че Акрповича е изцяло прав от вътре ,като погледнеш от едната страна се вижда другия край ,нещо което при серийния модел не е така.Мотора се усеща по свободен в срени и високи режими докато серийния в високите го задържаше.И последното което се усеща е самия звук на мотора който се промени изцяло.Получавасе специфичен звук между гърменето на ауспуха и шуменето в горната част на мотора където е въздушния филтър.


Коментар