Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки Husaberg FE 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

    Абе не е баш така,мотора си пали и няма проблеми.Да ви кажа че от един метър който и мотор да падне се ша стане нещо с с него.Ще ви разказвам по нататъка как пали и какви проблеми има с мотора.Пламене не го ли купи този Хусабрг най после.Мотора е тестван вече и е много добре.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #62
      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

      тук не става въпрос за мотоциклета като цяло-аз също бих го купил с удоволствие. Става въпрос за нова технология, която има слабо място-акумулатора и невъзможността да се използва електрическата система на мотоциклета за палене с бутане/теглене ако проклетия акумулатор отсъства..
      не искам да влизам в безсмислени спорове-ще се радвам да не съм прав
      A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

      Коментар


      • #63
        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

        Т.е. искате да кажете, че този Хусаберг е с алтернатор, така ли?

        Коментар


        • #64
          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

          не знам дали е с алтернатор,но проблемът е бензиновата помпа на инжекциона (предполагам и самия контролен блок)-без начално напрежение-няма гориво.....разбира се аз изхождам от това, което два пъти ми се случва с маркови акумулатори-те просто прекъсват след падане и карането приключва.....никак не ми се иска да бутам подобен мотоциклет заради банален акумулатор-вероятността това да се случи не е много голяма, но в моя случай това се случи 2 пъти....какво пречи да се случи и 3?
          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

          Коментар


          • #65
            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

            А кросовите КТМ-и тогава как са направени, те също са с акумулатор и стартер, а при мотокроса има далеч по-зверски падания и то на доста по-висока скорост.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #66
              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

              май сме любители на трупането, на отговори?!?
              Нека да започнем:
              Кросовият КТМ е направен по ПОЧТИ същата схема с някой дребни наглед изключения:
              1. Има карбуратор,който не зависи от акумулатора
              2. Ако го буташ заради липса на акумулатор,той най-вероятно ще запали
              3. Кросовият КТМ в повечето случай (или поне за това е правен) си стой на пистата и е доста близо до спасителният сервиз-от него се иска да е лек, да върви и да не се налага, да се пали повече от 5-10 пъти.

              Ендуро КТМ:
              1. Има карбуратор,който не зависи от акумулатора
              2. Може да не го буташ ако се е скапал акумулатора, защото има манивела
              3. Ако и манивелата е паднала (защото неговият егоцентричен собственик не е сложил Локтайт) може да го буташ и той ще запали
              4. Ендуро КТМ е проектиран да участва в мероприятия, които понякога изключват наличието на нежната половина от населението-т.е оставаме сами в гората,реката,калта и може и да се поизцапаме, както и безславно и внезапно да завръшим карането в някое прилежащо дере или дупка-УФФ РоуТ

              Ендуро Хусаберг-а,2009:
              1. Има прекрасен инжекцион, който спасява всички неразбиращи и неможещи от "мъката", наречена карбуратор-и всички нейни болки: "глъхне ми,....скача ми,...дави се......"..."А, защо не си стойш дома?!?".....ама то пък иска напрежение и то преди да запали ДВГ
              2. Може да не го буташ, защото и без това няма смисъл-няма да запали без ток
              3. Може и да не участваш в подобни - "УФФ", безславни мероприятия, щото може и да не ги завършиш подобаващо.
              4. Винаги може да похарчиш спестените пари за тунинг лепенки


              Абе така, като гледам какво съм измъдрил май по-добро от Хусаберг-а НЕМА

              Тази полемика е безсмислена: Времето ще покаже!
              A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

              Коментар


              • #67
                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                Идеята ми беше следната! Ясно е че кросовия е близо до трасето и там се търси лекота и скорост. Но въпроса ми беше следния. Щом от падане акумулатора се прецаква, има ли го този проблем и при кросовия 450 който е само с акумулатор? А за тикане е ясно че ще запали, макар че досега несъм виждал някой да си тика 450-ка по трасето
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #68
                  До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                  за КТМ-смятам, че пали без проблем.
                  За Хусаберг 2009-в един международен форум пишеше, че по време на движение се е откачила едната клема и мотора е угаснал....
                  Ако на колегата му се занимава да направи този опит и ше разберем как е полежението на местна почва?
                  A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                  Коментар


                  • #69
                    До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                    и другия тест може да е като се намери подходящо място за палене на скорост-да се угаси мотора, да се откачи плюса на акумулатора и да се пробва дали ще запали-с това дебата ще приключи..Пак да кажа: Ще се радвам да не съм прав!!!
                    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                    Коментар


                    • #70
                      До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                      Няма ли жичкаджия тука да обясни?!
                      Мен ме няма по токовете, но мисля, че ако е с магнет трябва да запали на бутане със слаба или без всякаква батерия. Друг е въпроса при разкачени клеми дали няма да изгори нещо(реле-регулатор, електроника и пр. гадни проблеми, да не говорим за статор).
                      Ако е с по-модерен генератор кофти, хич не е за такъв тип мотори.

                      Сега като стана на въпрос се замислям по каква схема е новият ЦРФ, нали е с инжекционно пълнене?? Акумулатор няма... или поне аз незнам за наличие на такъв.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                        те са по друга схема ..по принцип се рита два пъти по леко
                        това генерира ток той зарежда някакво много малко акумулаторче или може би нещо като кондензатор и захранва помпата да направи налягане
                        от там риташ трети път и пали ..поне така го даваха за първия модел който излезе
                        сега май това става още по бързо
                        но пак ако не е работил скоро от първия път няма да палне
                        иначе вече като е работил това "капацитаторче" го наричат но било нещо специално направено за тази цел и уж уникално си е заредено и палел от раз
                        Последно редактирано от mitkov; 27-08-09, 11:05.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                          Точно за това говорим: Искаме същото!
                          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                          Коментар


                          • #73
                            До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                            да най добре да го направят същото а акумулатора да е отделна система свързана само със стартера ,фарове и прочее която си се зарежда от отделна бобина в генератора

                            Коментар


                            • #74
                              До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                              тъй като този дебат се води по много форуми, реших да пусна отговорът на някой от собствениците на Хусаберг, правили опита:

                              "There is no way my bike is going to push start. With the battery disconnected the fi lite flashes but no start. Maybe I needed to push it farther/harder. Then I connected the battery, started the bike. Removed the wire motor stopped. Did this a few times. Looks like ace is right no battery no run."

                              А това на мен никак не ми харесва!
                              A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                              Коментар


                              • #75
                                До: Husaberg FE 450 Доработки и тунинг тип "Pepimotos"

                                Много неприятно наистина, при евентуален отказ на акумулатора си оставаш в гората при положение че мотора ти е изряден
                                Може да измислят за собствениците резервен акумулатор с умалени размери и тегло за носене в раницата Ние с 2Т носим бензин до някъде, а те акумулатори постоянно сори за спама !
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X